Trisequens kullanan varmı arkadaşlar varsa ne işe yarıyor

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve handan1976 tarafından 26 Mart 2009 başlatılmıştır.

    26 Mart 2009
    Konu Sahibi : handan1976
  1. handan1976

    handan1976 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2008
    Mesajlar:
    610
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    öncelikle herkeze slm ben gecen ay tüp bebek tedavisi için dok gittim adetimin 2 günü doktorum bana Trisequens verdi sanırım hormon hapı ama tam olarakta bilmiyorum daha önce kullanan varsa bana bu konuda yardımcı olabilirmi lütfen.
     
  2. 26 Mart 2009
    Konu Sahibi : handan1976
  3. EU1

    EU1 Guest

    canım geçmiş olsun.benim kardeşimde ilaçsız adet olamayanlardan. 4 sene diane 35 kullandı.çocuk istediği için artık kullanmıyor.şimdide farlutal diye bi ilaç var anca onu kullanınca adet oluyor.içinde 12 tablet var.günde 2şer tane 6 gün içiyor.ilacın bitimini takiben 10 gün içinde adet oluyor.onda pco var.yumurtalar gelişmiyo. bide doktora görün derim.Tavsiye istersen istanbuldan dr önerebilirim
     
  4. 26 Mart 2009
    Konu Sahibi : handan1976
  5. handan1976

    handan1976 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2008
    Mesajlar:
    610
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    hale canım ben adet oluyorum düzenli hatta bazen erken bile oluyorum zaten bu ilacı dok verdi bana nisanda tüp bebek deneyecegim.