Trnak bat.....

Konusu 'Tırnak, El ve Ayakta Medikal Sorunlar' forumundadır ve eylul07 tarafından 28 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : eylul07
  1. eylul07

    eylul07 bigün bende anne olacağım Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    647
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar tırnak batığı sorunu yaşayıp halledebilen varmı.Lütfen yardımcı olurmusunuz...
     
  2. 28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : eylul07
  3. melekberke

    melekberke Serseri aşığım..... Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.347
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Ahhh canım. Ayak başparmağım öyle. dayanılmaz acılar çekiyom.Çok korkuyom çünkü pedikürde bile bağırıyom ben. Ama en yakın zamanda doktora gideceğim...
     
  4. 28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : eylul07
  5. eylul07

    eylul07 bigün bende anne olacağım Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    647
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    ben başkasına pedikür yaptıramıyorum kendim yapıyorum ama delirtici bir ağrım oluyor...Allahım kimsenin başına vermesin...
    Doktora cesaretim olsa gidecem ama...
     
  6. 28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : eylul07
  7. melekberke

    melekberke Serseri aşığım..... Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.347
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Herşey işkence canım ya....
    Hele kışın o topuklu botlar, çizmeler.....ıyyyy ayağım davacı olacak benden...
     
  8. 28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : eylul07
  9. Boswer

    Boswer Annemi çok özledimm Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    7.412
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    Çok uzun yıllar çektim bu sorunu.Parmağımdan sürekli iltahap akardı.Dar ayakkabı giyemezdim.Bu sorunu 7 ay önce çözdüm nihayet..Doktora gitmemiştim hiç çekecekler diye.Çünkü çektikleri zaman aynı şekilde yeniden uzuyormuş.En sonunda bir doktor buldum.Tırnağımın sadece batan yerini çekti ve kökünü lazerle yaktı.Artık çıkmıyor ordan tırnak.10 dakikalık bir operasyon.Genel anesteziyle uyuşturarak yaptı ve yürüyerek evime geri döndüm.Birkaç kez pazsuma yaptırdım.2 hafta ayakkabı giymedim ve sorunum bitti.Sadece iğnenin acısını duyuyorsunuz gerini anlamıyorsunuz bile.Birde operasyon sonrası biraz ağrı yapıyor ama oda ağrı kesiciyle geçiyor...
     
  10. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : eylul07
  11. Panter

    Panter p&ppanter pıncırı sewii:) Pro Üye

    Katılım:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.056
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    bende de war kıslar bu sorun bazen uykumdan uyandırdıgı bıle oluodu pedıkurde dewamlı aldırıordum ama bu seferde yanı bosluk kalıordu benımkı yıllar onje tecrubesız bı pedıkurcunun sayesınde oldu nse yaklasık bı aydır batıgımı aldırmıorum bı yerde okuduguma gore batık uzarsa kendı yolunu bulurmus sımdılık bı sorunum yk ınsss boylece kurtulurum bu dertten gelısmelerı yazarım
     
  12. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : eylul07
  13. acxix_hatxixralar

    acxix_hatxixralar 19.09.2014 Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    667
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Yuvarlak kesilmemeliymiş ayak tırnakları, düz kesilmeliymiş batık olmaması için :sm_confused:
     
  14. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : eylul07
  15. strawberry35

    strawberry35 тнє נσкє& Pro Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    938
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Ahh ahhhhh o nasıl bir işkencedir,yaşamayan bilmez:çok üzgünüm:
    Çok gece uykumdan uyanıp,tırnakla uğraştığımı bilirim ben.
    Artık farklı törpüleme teknikleriyle bir düzene soktum sanırım ama hala gözüm üzerinde minicik bir sızı olsa derhal operasyon yapıyorum batmasın tekrar diyekaydirigubbakcemile3
     
  16. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : eylul07
  17. keykey

    keykey Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2009
    Mesajlar:
    641
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    ben batan yerleri kestiriyordum surekli
    daha sonra duz kesmeye basladim
    oncekine gore daha iyi iki ayak basparmaklarinda vardi bu sorun bende
    biri gecti digeride hafifledi
    dar ayakkabilarin marifeti benimki
     
  18. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : eylul07
  19. Emrivaki

    Emrivaki Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.472
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bende de var bu sorun
    çok acıtıyor ya birde hep o parmağımı bir yerlere vuruyorum...
    uzatınca o tırnağı yolunu bulurmuş diye duymuştum uzattım kestim ama yine aynı
    tamamenmi uzamalı yani tırnak dışarı çıkıncaya kadarmı