Tüketici Hakları denen şey nerde :@

Konusu 'Tüketici Şikayetleri' forumundadır ve justis tarafından 10 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    10 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : justis
  1. justis

    justis Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    785
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaslar konuyu umarım dogru yere acıyorumdur bundan yaklasık 3 ay önce bir magazadan foto.makinesi aldım ve iki günlük kullanımdan sonra bozuldu benneyaptımki
    Aldıgım yere müracat ettiğimde servisiin burda olmadıgını garanti belgesinde yazan kargoyu aramam gerektiğini söyleyip baslarından savıyorlar iade yada değişim söz konusu değil bunuda geçtim kargoyu arıyorum ama düşmüyor bir türlü kötükedihüsokötükedihüso:1ninca:
    Yani 3 aydır bi kenarda öylece duruyor bu durumda ne yapmam lazım? Şikayetci olmamın işe yaramasıda düşük bir olasılık gibi geliyor CADIARZU
     
  2. 10 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : justis
  3. buurcuum

    buurcuum duru`m artık bizimle Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.479
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bnzer bi durum annemgilin başına geldi onlarda bilgisayar almışlardıı ama bişeyi bozuk çıkmıştı garantisi vardıı gnderdiler fakat eskiden daha beter bi şekilde geldi bilgisayr geride almadılar babmdea inat etti tüketici haklarında başvurdu 2 seneyi geçti daha mahkemesi sürüoo bakalım nolcakk pek bi sonuç alınacağını düşünmüyorum bnde
     
  4. 10 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : justis
  5. justis

    justis Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    785
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    tşk ederim buurcuum, ben de aynı sonuc alamayacagımı düsünüyorum yani cıldırmamak mümkünmü alsanaalsanasmile ne yapsam bilmiyorum akannehir
     
  6. 10 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : justis
  7. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
  8. 10 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : justis
  9. mechul_mim

    mechul_mim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.080
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    Canım ben iki kere basvurdum tüketici haklarına ikisindede hakkımı aldım biraz uzun sürüyor ve takip etmen gerekiyor sonunda alıyorsun söke söke hakkını yılmadan devam et bencee
     
  10. 10 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : justis
  11. justis

    justis Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    785
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    tşk ederim peki nasıl bir süreçten geciliyor bu sürece :S
     
  12. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : justis
  13. mechul_mim

    mechul_mim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.080
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    Daha çok eşim ilgilendi ama bildiğim kadarıyla anlatayım.Koltuk takımlarım için önce adamlara dilekçe yazdım taahhütlü kargo ile sonra kargo belgesi ve faturayla kaymakanlıktaki tüketici haklarına şikayet ettim.Birkaç ay sonra paramı alabileceğim yönünde karar cıktı.Bu karar karşı tarafa tebliğ edildi karşı taraf itiraz etseydi mahkemeye taşınacaktı,etmedikleri için avukata verip paramı aldım.(Bu arada avukat zaten parasınıda karşı taraftan tahsil etti ayrıca avukat masrafı ödemedim)
     
  14. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : justis
  15. mechul_mim

    mechul_mim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.080
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    Birde avukatla ugrasamam diyorsanız kararla birlikte icraya veriyorsunuz o zaman yasal faizi ile alıyorsunuz.
     
  16. 11 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : justis
  17. anjelikoz

    anjelikoz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2008
    Mesajlar:
    40
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    tüketici makmesi hakem heyeti (kaymakamlıkların içinde oluyor) için başvurularda hiçbir ücret ödemiyorsunuz..bence iletişime geçin..fauranız ve dilekçenizle birlikte.
     
  18. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : justis
  19. m_tez

    m_tez Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Bahsettiginiz ayıplı bir ürün. Size dusen aldıgınız ürün ilk 1 ay icinde ayıplıcıktıysa bunu ilk 1 ay icinde satıcıya bildirmek. Onlarda muhtemelen servise alacaklardır. Benımde bildigim kadarıyle ilk 1 ay icinde arıza veren urunlerın bıre bir deisimi veya urun iadesi yapılması sart. Ama bu nasıl yuruyor tam olarak bilmiorum. Aynı dert benim basımdada var. Ugrasıcam bakalım.