Tüp bebek için son çare kıbrıs kaldı

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve btly tarafından 9 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : btly
  1. btly

    btly Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    147
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    108
    yeni yasadan sonra artık bebek sahibi olma ümitlerimi tamamen erittiler.herşeyi kendilerine göre biçimlendirmelerinden bıktım artık.kedi değilimki her martta doğurayım.olmuyor işte.bırakın o zaman parasını kendi verdiğim tedaviyle kaç embriyonun konacağına ben karar vereyim.karışmadıkları bir orası kalmıştı.ona da karıştılar.bende şu anda kıbrıstaki tüp bebek merkezlerini araştırıyorum.hiç olmazsa orada tek embriyo gibi bir derdim olmayacak.arkadaşlar bu kadar eziyet çektiğimiz yeter artık.konaklamana kadar çoğu şeyi gayet uygun.ben türkiyeden vazgeçtim artık.zaten bu yasa yüzünden çoğu kişi kıbrısa gitmeye başlamış.kötükedihüso
     
  2. 9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : btly
  3. sirenas

    sirenas Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    221
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım yakın zamanlarda tüp bebek yaptırmıştık. kötü şeyler yaşadın galiba. çünkü ben seni gebe olarak hatırlıyorum. rabbim bu defa kucağını doldursun canım. yolun açık olsun.
     
  4. 9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : btly
  5. ecemnurr

    ecemnurr Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.019
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    108
    Canım bizde düşündük kıbrısı. 30 yaşın altında olduğum için tek embriyo koncak bana da bu ilk tedavim olacak inş son olur. Eşim olmazsa eğer 2. ye KIbrısa gidelim diyoruz ama bazı arkadaşlar beni korkuttu. Donör yaparlar diye eyvahedigeldismile Sonuçta orda herşey yasal. Araştırdıktan sonra bişey olacağını sanmıyorum.
     
  6. 9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : btly
  7. serpil02507

    serpil02507 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    15.042
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    196
    bende eylüle kadar hamile kalamsam kıbrıs tercihim olacak asla türkiyede tüp bebek düşünmem madem para dökeceğim hem tatilimi yaparım hem tedavimi hemde kaç embriyo konulacağının tercihini ben yaparım burada herşeyin cılkını çıkartılar
     
  8. 9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : btly
  9. yasam58

    yasam58 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba bende tam yaptırıyodum tüp bebek ve yyasa cıktı vaz geçdim ve bende araştırdım ve iki hastaneyle irtibata geçdim buradaki fiyatla aynı fiyatlar ve tek konaklama var oda 6 gün şürüyo evet benim eşimde bu sorunu sorun yapıyor hastaneyne görüştüm bu konuyu ve bana dedilerki sizin yumurtanız varsa sipermızınde varsa niye bu yola baş vuralımki dediler sözleşme yapıyolardı galiba eşim istemeyince acıkcası bıraktım araştırmayı ama 7 aya kadar olmassa acıkcası bende orda yaptırıcam ama bir sorun var gibi arkadaşlar gecen bir yerde gördüm onada kısıtlama gelcek galiba arkadaşlar yaptırmak isteyenler elini çabuk tutsunlar ben mattıyatdan bekliyorum beklemese eşimi ikna edip gitcem
     
  10. 12 Nisan 2010
    Konu Sahibi : btly
  11. renkli1

    renkli1 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    174
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    herkese merhaba,bende kıbrısa gitmeyi düşünenlerdenim..
    Kıbrısta görüştüğünüz hastaneler hangileri acaba,bide fiyatları ortalama nasıl...konaklama dahil mi..bilgi verirseniz memnun olurum
     
  12. 12 Nisan 2010
    Konu Sahibi : btly
  13. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    yanlış yönlendirmek istemem arkadaslar ama türk vatandslarına kıbrısta uygulama oranın sartlarına göre olmuyor die biliyorum
     
  14. 12 Nisan 2010
    Konu Sahibi : btly
  15. renkli1

    renkli1 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    174
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Yok bence oluyodur ya
     
  16. 12 Nisan 2010
    Konu Sahibi : btly
  17. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    ya ben 2 hafta önce kıbrısa gittim yanıma bi bayan oturuodu tüp bebek için gidiyoruz dedi eşide vardı ama korkum var dedi türk vatandaşı olunca oradaki uygulama farklı olu dio herkes fln dedi
     
  18. 12 Nisan 2010
    Konu Sahibi : btly
  19. BitterCikolatam

    BitterCikolatam Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    7 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.581
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    148
    slm bayanlar kktc de tüp bebek yaptırmak istiyorsanız elinizi cabuk tutmanız lazım çünkü artık burdaki tüp bebek merkezlerinin cocg kapanacak ve tr nin yasaları gibi işliycek bir tüp bebek merkezinde çalışan arkadaşım söyledi bunu bende tüp bebek yaptırdım ama tr de yaptırmıştım ozaman bu yasa yoktu tabi 3 ebriyo konulmuştu allah a şükür 11 aylık bir kızım var allah hepinize nasip eder inşallah


    [​IMG]