tüp bebek ilaçlarının yan etkilerini yaşayan varmı?

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve AayseA tarafından 14 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    14 Ocak 2010
    Konu Sahibi : AayseA
  1. AayseA

    AayseA Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2009
    Mesajlar:
    118
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar ben 1. tüp bebeğimi demedim ve 4 ay önce malesef üçüz bebeklerimi kaybettim ve ogünden beri kalçalarımın kaba etlerinde bir ağrı var ilaçlardan olduğunu sanıyorum nasıl geçirebilirim tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim...
     
  2. 14 Ocak 2010
    Konu Sahibi : AayseA
  3. ARKAMAHALLE

    ARKAMAHALLE yine vazgecmedim senden Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    690
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende olmadi uc defa tedavi gordum ve hic duymadim bence bi dr a danissan iyi olur
    belki onunla ilgisi yoktur