Tüp Bebek Medikana Hastanesinde Deniyorum

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve NERMXIXN1982 tarafından 10 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    10 Nisan 2008
    Konu Sahibi : NERMXIXN1982
  1. NERMXIXN1982

    NERMXIXN1982 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    411
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Benim Ilk Denemem Ya Arkadaşlar Doktor Memoli Hastanesinden Gelme Selman Bey Ve Aysun Hanim Bu Doktorlar Nasil Acaba.
     
  2. 10 Nisan 2008
    Konu Sahibi : NERMXIXN1982
  3. bengusu

    bengusu herşey güzel olacak... Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.698
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    slm Nermin,
    hastane adı medicana mı yoksa medical park mı?
    aysun hanım ve selman bey medikal park bahçelievlerdeydi medicanaya mı geçtiler,şu an medicana bahçelievlerde tüp bebek merkezinin başında Prof. Süha Sönmez var bildiğim kadarıyla?
    bu arada ben yalnızca isimlerini duydum bu doktorların ve olumlu yönde eleştiriler okudum hep,bende şu anda medicana bahçelievlere gidiyorum,haftaya rahim filmim çekilecek ve eşimin sperm tahliliyle birlikte aşılama ya da tüp bebek mi olacağına karar verilecek,doktorumun adı Özlem Dülger.
    tedavinin güzel bir şekilde sonuçlanıp sağlıklı bebişlere kavuşmanı dilerim.a.s.
     
  4. 10 Nisan 2008
    Konu Sahibi : NERMXIXN1982
  5. NERMXIXN1982

    NERMXIXN1982 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    411
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Slm Canim Benim Doktorlarim Medikana Park Gidiyolarmiş Medikana Yada Ama Beylik Düzünde Medikana Açikiyormuş Bundan Sonra Ordayiz Dedi Canim Suha Bey Gördüm Evet O Aranim Başiymiş Bunlar Geçici Ordayiz Dedi
     
  6. 10 Nisan 2008
    Konu Sahibi : NERMXIXN1982
  7. kelebek74

    kelebek74 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2007
    Mesajlar:
    83
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba Nermin1982 ben 2007 kasım ayında selman bey medical parkta çalışırken ona gittim ve ilk tüp bebek denememi o yaptı.Malesef başarılı olamadı kısmet tabiki ama ben o ekipten memnun kalmadım.tedavim boyunca doğru düzgün bilgilendirilmedi.Özellikle transfer öncesi bilgi vermesi yumurtaların durumu kalan yumurtaların dondurulup dondurulmayacağı hakkında bilgi verilmesinin ne kadar zorunlu olduğunu herşey bittikten sonra anlıyosun.Ben sonucumu alduktan sonra doktor beyle görüşebilmek için bayağı bekledim.Hemşirelere doktorla görüşmek istediğimi söyledim çünkü açıklamaya ve neden olamadığı hakkında bilgiye ihtiyacım vardı.Ama malesef doktor beyin görüşmeye niyeti yoktu.Biz beklerken bi baktım ceketini almış gidiyo eşime doktor çıkıyor peşinden git dedim eşim arkasından yetişip sonucu söyleyince beni apar topar bi odaya aldı ve olmamasına çok şaşırdığını herşeyin çok iyi gittiğini falan söyledi.İnsan o durumda bir neden arıyor doktorun niye olmadı diye bişeylere bakmasını istiyor.Ama malesef benim doktor 2 -3 ay sonra yeniden deneyin dedi.Bu arada ısrarla embriyolarımın dondurulup dondurulmadığını sordum embriyolaoglara ulaşamadığı için bana cevap veremedi.Ben sizi bugün arayacağım dedi ama arayan olmadı.Ertesi gün doktor beye mail attım cevap vermediniz diye bir sonraki gün telefonuma embriyolarımın dondurulacak kalitede olmadığına dair bir mesaj bırakmıştı.Ben olmamasından değil çünkü bu allhın taktiridir ilgisizlikten çok şikayetçi oldum.Eşim bir daha asla o doktora gitmem dedi o gün hastanede yaşadıklarımıza çok bozuldu.Eğer selman beye gidersende herşeyi aklına gelen herşeyi sor sonra sıkıntı yaşama Biz çoğu zaman doktordan çıkınca şunu dasorsaydık acaba şu niye olmadı diye kendimizi yedik.Çok şükür bu sitede deneyimli arkadaşlar sayesinde ikinci sefer için daha deneyimli oldum.Gerçi inşallah gerek kalmadan kendiliğinden hamile kalabilirim.Ama olmazsa haziran temmuz gibi memorial da semra hanıma gitmeyi düşünüyorum.Rabbim hepimize hakkımızda hayırlı olanı versin ve karşımıza hep hayırlı insanları çıkarsın.İnşallah senin için hayırlısı olur
     
  8. 10 Nisan 2008
    Konu Sahibi : NERMXIXN1982
  9. NERMXIXN1982

    NERMXIXN1982 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    411
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canim Aslinda Ayni Konuda Bende Dertliyim çok Ilgisiz Buldum Onlari Inşallah Sonuç Iyi Olur Yoksa çok Ciddi Sinirlerim.
     
  10. 10 Nisan 2008
    Konu Sahibi : NERMXIXN1982
  11. kuzi

    kuzi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.326
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    Bu ne ilgilisizlik yaa ben bile sinir oldum, sonuçta o embriyolar senin bi parçan, ne olduklarını, nereye konulduklarını bilmek en doğal hakkın nasıl bukadar önemli bi konuda bukadar ilgisiz olurlar tövbee ya, insan tutmayınca bi neden arıyo haklısın ama hiç nedensizde tutmaya biliyo malesef işte benimkinde de olduğu gibi inşallah bidahaki tutar hayırlısıyla, bu arada bende ilk önce memorialde Semra hanıma yaptırmayı düşünüyodum, muayene falanda oldum hatta ama Semra hanım kendisi yapmıyo işlemleri hatta muayeneyi bile o yapmıyo bilgin varmı bilmiyorum, ben o yapacak diye gittim ama öyle olmadığını öğrenince vazgeçtim bide uzaktı bana, gerçi bu konuda iyi bi hastane,
    ekibinide denetliyodur tabi ama ben özellikle onu isteyip yok denince pek aklıma yatmadı açıkçası
     
  12. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : NERMXIXN1982
  13. NERMXIXN1982

    NERMXIXN1982 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    411
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çok haklısın salı günü belli olucak iste o zaman görüşücez doktor beyle.
     
  14. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : NERMXIXN1982
  15. kelebek74

    kelebek74 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2007
    Mesajlar:
    83
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    Benimde semra hanımın kendisinin ilgilenmemesi ile ilgili korkularım var ama ekibini denetlediğini biliyorum. Valla kafam o kadar karışık ki ne yapacağımı bilemiyorum bi taraftan kısmetse olur diyorum bi taraftanda keramet doktordadır diye en iyisi birebir ilgilensin istiyorum işimiz zor bizim malesef rabbim inşallah bunlara gerek kalmadan bize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip eder doğal yollardan
    Bu arada nermin1982 inşallah senin sonucun pozitif olur habersiz bırakma sonucu alınca
     
  16. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : NERMXIXN1982
  17. kelebek74

    kelebek74 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2007
    Mesajlar:
    83
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    kuzi sen şuanda bi doktora gidiyomusun son durumun ne
     
  18. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : NERMXIXN1982
  19. NERMXIXN1982

    NERMXIXN1982 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    411
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HEMEN BURAYA GELİP SİZE HABER VERİCEM