Tüpleri tıkalı olanlar koşun koşun....

Konusu 'İnfertilite / Kısırlık' forumundadır ve abiyekuzu tarafından 4 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    4 Eylül 2010
    Konu Sahibi : abiyekuzu
  1. abiyekuzu

    abiyekuzu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    153
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar benim tüplerimden biri tıkalı 3 yıl önce dış gebelik geçirdim.3 yıldır gebe kalamıyordum .Ocakta laparoskopi oldum kapalı olan açılmadı diğeri hafif geçişliydi.Şimdi iyi okuyun lütfen. Geçen ay aşılama yaptırmıştım aşılama sonucunu öğrenmeden önce bi falcıya gittim aşılaman tutmamış tedavin başarısız ama sana bir bitki sebep olacak hamile kalacaksın 1,5 ay sonra topaç gibi bi oğlana gebe kalacaksın bu bitkiyle dedi bende ozaman kayınvaldemler bi lokman hekim duymuşlar ona gidelim diyolardı ikna olmuyordum.Falcının lafı üzerine o lokman amcaya gittim bana iki tarafında iltihaplı kapalı dedi 3 tane ot verdi .Hatta daha önce geçen ay yazmıştım bi topiğe .Neyse lokmandan 1 gün sonra doktora gittim adetimin ilk günü 2.aşılama için start verecektik ki doktor ilaçlar kist yapmış 1 ay doğum kontrol hapı kullan dedi .Ben çok kararsız kalmıştım hatta burda sormuştum arkadaşlara napsam ilacmı bitkimi kullanayım diye .Neyse ben bi gazla başladım otlara düzenli kullandım ve inanmıyorum şimdi 3 yıldır çıldıran ben şimdiiiii 1.5 ay geçmeden hamileyim allahııııımmmmmmmmmmmmmmmm deliriyorum sevinçten ramazanın bereketi bu olsa gerek darısı başınıza kızlarrrrrr ...........otları yazıyorum bodur mahmut sabah , şahdere öğlen , limon kokulu melisa gece yatmadan içilecek 100er gr alın 20 gün adetin ilk günü başlayın 1 er çaykaşığı çay gibi 4 dakika demleyin için lokman bana öğütüp al dedi aktara öğüttürün alırsanız emi kızlar şifa olur inşallaaaahhhh...
     
  2. 4 Eylül 2010
    Konu Sahibi : abiyekuzu
  3. panadol

    panadol Gel artık bebişimm Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.381
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    canım tebrik ederim çok sevindim senin adına allah kucagınada almayı nasip etsin bu otlar her aktarda varmı acaba benimde tek tüp tıkalı tek tüp açık acaba işe yararmı
     
  4. 4 Eylül 2010
    Konu Sahibi : abiyekuzu
  5. Kedersiz

    Kedersiz Elvin'im Güzel Kızım Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    21.090
    Beğenildi:
    9
    Beğendikleri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    öncelikle gözünüz aydın diyorum ALLAH tamamnıa erdirsin inşallah bu sevinci en kısa zamanda RABBİM bana ve isteyen herkese tatırsın ...bu söylediğin bitkileri alıp içecem bende gerçi sorun tıpta eşimde görünüyo ama geçen senin gibi bir falcıya banada iltihabın var azcık maydanoz kürü yapıp iç demişti hiç tınlamadım ama senin bu kürü yapacam inş
     
  6. 4 Eylül 2010
    Konu Sahibi : abiyekuzu
  7. panadol

    panadol Gel artık bebişimm Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.381
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    canım bulduk diyelim bu otları açmı içilecek tokmu içilecek ayrı ayrı içilecek sanırım sabah öglen akşam
     
  8. 4 Eylül 2010
    Konu Sahibi : abiyekuzu
  9. Kedersiz

    Kedersiz Elvin'im Güzel Kızım Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    21.090
    Beğenildi:
    9
    Beğendikleri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    denemekte fayda varr canım.. Bazen lokmanlar doktorlardan daha iyi oluyoo ..
     
  10. 4 Eylül 2010
    Konu Sahibi : abiyekuzu
  11. panadol

    panadol Gel artık bebişimm Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.381
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    evet canım kaybedecek birşeyimiz yoktur umarım buluruz bu bitkileri...
     
  12. 4 Eylül 2010
    Konu Sahibi : abiyekuzu
  13. asel35

    asel35 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    139
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar falcılık dinimizde yoktur gidipte bildi dogru söyledi demek şirke sokar yani büyük günahtır.Allah evlat verecekse bişeyi vesile zaten kılar.hayırlı saglıklı evlat ALLAHdan dileyelim falcılara gidip günaha girmeyelim.lokman hekimi bende duydum bergamadaydı degilmi?yoksa başka yerdedemi var?Allah tüm isteyenlere hayırlısıyla ve saglıkla versin amin.
     
  14. 4 Eylül 2010
    Konu Sahibi : abiyekuzu
  15. umudunukaybetme

    umudunukaybetme Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.505
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    canim ya o gittigin aktarada bir de bizim icin sor bakalim erkekler icin napmali diye.
    benim esimazosperm yani hic spermi yok
    4 yildir cocuk istiyoruz basariz bir tup bebegimiz var evet ben cok inaniyorum otlarin fayda edecegine sen bir de bizim icin sorar misin canim
     
  16. 4 Eylül 2010
    Konu Sahibi : abiyekuzu
  17. abiyekuzu

    abiyekuzu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    153
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    falcıyı tınladığımdan değil aslında o aktara gitmeme vesile oldu kadıncağız herşey bi bahane aslında şirk mirk aman asla allah korusun ama vesilem oldu.Ben yaşadığımı yazdımEvet bergamada bence yakın olanlar gitsin poyracık köyünde kime sorsanız söylerler dediler elimizle koymuş gibi bulduk adamcağızı kuruş para almıyor oda ayrı bi olay zaten.Allah rızası için yapıyor dediler.O otları tok içtim ben netten faydalarına baktım hiç alakasız şeyler yazıyodu ama şüphe etmeden şifa allahtan dedim içtim bodur mahmut çok acı ağlaya ağlaya içtim sulandırdım reçelle falan içtim ama değdiii.............
     
  18. 4 Eylül 2010
    Konu Sahibi : abiyekuzu
  19. panadol

    panadol Gel artık bebişimm Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.381
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    canım evet internetten faydalarına baktım yazıdıgn otların hiç alakası yok mide hastalıgı vs şeyler yazıyor ama dedigin gibi şifa allahtan deyip içmek lazım... 20 gün içilse yaterlimi acaba