Türbanlı gelinlikte fermuar mı korsaj mı?acil cevap bekliyorum kızlar

Konusu 'Gelinlik Modelleri' forumundadır ve papatya2626 tarafından 23 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    23 Eylül 2009
    Konu Sahibi : papatya2626
  1. papatya2626

    papatya2626 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar gelinliğim bu tabi türbanlı olucak normal modelin arkası korsajlı gelinlikçi türbanlılarada korsaj yaptıkları daha rahat olacağını söyledi fermuarda patlama riski var dedi ama ben karar veremedim.1 hafta sonra teslim alıcam son gün karar vericem sizce nasıl yaptırmalıyım?Tecrübelilerin fikirlerini bekliyorum opuyorumnanaktan
     

    Ekli Dosyalar:

  2. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : papatya2626
  3. papatya2626

    papatya2626 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kıslaarrrr kimse duymuyomu benii:sinifsinif:
     
  4. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : papatya2626
  5. Elis

    Elis Guest

    bencede korsaj yaptir hem daha guzel duruyo,bu arada gelinliginde cok guzelmis,zemuszemus
    ALLAH bi yastikta kocatsin iyisallah:Saruboceq:
     
  6. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : papatya2626
  7. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    fermuar da niye patlıyormuş ki ?

    en iyisini gelinlikçi bilir, onu dinle bence
     
  8. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : papatya2626
  9. ayseova

    ayseova Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2009
    Mesajlar:
    337
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben korsajlı sevmiyorum hiç
    fermuarlı daha güzel oluyor birde inci düğme...
    yine de senin kararın tabi...bu arada düğün ne zaman..az varsa patlamaz ki.
     
  10. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : papatya2626
  11. pamukluprenses

    pamukluprenses Cennet kokulu oglum.... Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    564
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    yok üstünde hareket ederken arabaya binerken falan fermuar patlayabilirmiş
    korsaj daha güsel bence hem son dakika süprisi olmuyo düğün stresiyle kilo alıp verdiğini düşünsene fernuar kapanmassa yada gelinliğin bol durursa ama korsajda bunlarla karşılaşmıyosun
     
  12. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : papatya2626
  13. Erenn

    Erenn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.599
    Beğenildi:
    1.312
    Ödül Puanları:
    238
    Patlamasa bile Fermuar sevmiyorum bende, Ya düğme olsun yada , korsaj ( korsaj dediğin şu bağlanan iplermi canım yanlış bişiy söylemiyim şimdi ) daha şık duruyor..
     
  14. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : papatya2626
  15. fatolina

    fatolina 2 MAYISTA 68 OLİİİCİMMM:) Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4.313
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    benim gelinliğim inci düğmeliydi çok güzel duruyo bence
     
  16. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : papatya2626
  17. derman

    derman Gökkuşağı istiyorsan ;yağmura katlanmalisin. Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.144
    Beğenildi:
    1.560
    Ödül Puanları:
    163
    ben korsa giymedim ama şu jartiyer varya zaten korse gibi sıkıyor zaten ondan al içine patlasa bile birşey olmaz zaten patlamaz ben o kadar oynadım patlamadı senin ki hiç patlamaz
     
  18. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : papatya2626
  19. papatya2626

    papatya2626 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Teşekkür ederim amiin korsaj benimde hoşuma gidiyo ama kapalı gelinlikte nasıl durur bilemiyorum ondan bi fikir alıym dedim