Turkcell ve internet

Konusu 'Tüketici Şikayetleri' forumundadır ve Ceylan tarafından 1 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    1 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Ceylan
  1. Ceylan

    Ceylan BiHüzünSaklı ve BinUmutla Pro Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    12.898
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    198
    Kızlar günaydınlar..Gunboyunca işte olduğumuz için haftasonları internete girebilmemiz için eve telefon bağlatmadan turkcellden girmek olduğunu düşündük.Geçen hafta herangi bir pakete üye olmadan yarım saat bağlandık eşimle evden evet evett hiç abartısız yarım saat ve girdiğimiz sadece iki site vardı ben herzamanki gibi kadınlar kulubu o da başka bir site topla topla yarım saat.Daha sonra da tedirgin olarak çıkarttım internetten ve cuma günü Fatura geldi 438,41 YTL şok olduk ...Sinirlerim bozuldu Turkcell Müşteri hizmetleri aradığımızda herşeyin normal olduğunu yani ödemek zorundayız
    Aman Kızlar siz siz olun yarım saati bırakın 10 dakika bile cepten internete bağlanmayın şimdilerde de 3G çıkardılar Soymak için yer arıyorlar ...
    Çaresizim..
     
  2. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Ceylan
  3. Gly77

    Gly77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2009
    Mesajlar:
    30
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ben de 16 aralıkta pda internet kampanyasına katılmıştım. Aylık 1 gb diye internette reklam yapmalarına rağmen 250 mb verdiler, defalarca çağrı merkezini aradım, turkcell ekstraya gittim, her seferinde biz araştırıp size döneceğiz diyorlar, dönen falan olmuyor tabi. Ben de kullanmıyorum artık turkcell hattımı. Turkcelli birini bile arayacak olsam diğer hattımdan arıyorum. Anlaşmamızın süresi dolar dolmaz da hattı iptal ettireceğim.
     
  4. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Ceylan
  5. songa84

    songa84 BARBİ BEBEK NİŞANLANDI ! Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.375
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba arkadaşlar. sizin kullandığınız şey farklı ama bende bu yazıyı görünce değinmeden geçemedim. 3 yıl önce ünv de okurken turkcell connect kart yeni çıkmıştı.bende laptopumla rahatça bağlanırım diye düşünüp aldım.alırken 500 tl para verdik zaten.satan eleman : benim tanıdığım kullanıyor. sabahtan akşama kadar nette ve 20 tl gelmiş dedi.bizimde cazibimize gitti tabiiii.hemen aldım.ilk kullanımda 20 tl geldi. ama 2- ve daha sonrakilerde 150-200 gelince çileden çıktık.çünkü biryere girmiyordum.sadece sınav notlarımı falan öğrenmek<için bakıyordum okulun sayfasına.gittim şikayete.böyle böyle dedim.ben biyere girmiyorum neden böyle oluyor dedim ve döküm istedim.çıkan dökümde girdiğim yerler belli zaten.aynen çıktı.meğerse her bir sayfa açılışında para yazıyormuş.yeni bir siteye girmiş gibi oluyormuşuz.bende tabiii hemen geri verdim.adamı kazıklıyorlar resmen.satarkende yanıltıyorlar
     
  6. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Ceylan
  7. midia

    midia Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    544
    Beğenildi:
    165
    Ödül Puanları:
    113
    katılıyorum cnm, ben de ortalama 30 dk kullanmıştım 310 tl fatura geldi, şok olduk. aradım turkcell i 175 tl artı vergiler, internet kullanımı dedi. yani nerden baksan 230-250 arasında interneti fatura etmişler. ben de tövbe ettim nerdeyse, bi daha turkcell den internete bağlanmamaya :eek:lmaz:
     
  8. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Ceylan
  9. Ceylan

    Ceylan BiHüzünSaklı ve BinUmutla Pro Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    12.898
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    198
    Siz Siz olun cep telefonundan internete bağlanmayınız ..Enayi yerine konuluyor..
     
  10. 20 Ocak 2011
    Konu Sahibi : Ceylan
  11. esra_arse

    esra_arse Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    88
    aynı sey bana da oldu ,, 5 dk konumuma baktım 30 tl binmiş faturaya yaf... :KK43: dolandırıcılık resmen bu...
     
  12. 20 Ocak 2011
    Konu Sahibi : Ceylan
  13. Yaxgxmurseli

    Yaxgxmurseli Üşüyorum kapama gözlerini Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.923
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Ya zaten bu turkcell kazıkçı oldu iyice...Yapabilceğiniz bir şey sanırım yoktur..

    Onlar kılıfını buluyorlar...
     
  14. 16 Ekim 2011
    Konu Sahibi : Ceylan
  15. Kazen

    Kazen Babalar ve Oğulları Yönetici

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    12.369
    Beğenildi:
    17.188
    Ödül Puanları:
    488