tutumlu

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve hamarat-bayan tarafından 2 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : hamarat-bayan
  1. hamarat-bayan

    hamarat-bayan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2008
    Mesajlar:
    94
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ev ekonomisini nasıl ayarlarsınız neler yaparsınız nerelerden tasarruf edersiniz:KK46:
     
  2. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : hamarat-bayan
  3. PRINCESS-in-LOVE

    PRINCESS-in-LOVE 2. kez annelik heyecanı Pro Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.338
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    108
    güzel bir konu
    buradan öğrenebileceğim çok şey olur inşallah
    malesef hiç tasarruf yapamiyorum pek tutumlu sayılmam
    para harcamayi seviyorum napım
     
  4. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : hamarat-bayan
  5. Kite_Runner

    Kite_Runner Pretty Woman Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    591
    Beğenildi:
    58
    Ödül Puanları:
    113
    Ya bu konuda inanılmaz beceriksizim...
    Heray ay sonunda para biriktirecek duruma gelmeye çalışıyorum,
    ama bir bakıyorum ne gördüysem almışım...senağlama
    Ve biriktirecek para kalmamış...

    Gerçi genellikle maaşıma dokunmuyorum ama eşimin aldığından da
    artırabilmeliyiz. Çünkü maaşı iyi....

    Ben akşama kadar evde olmadığım halde, komşuların su faturası, elektrik ft,
    doğlagaz faturası benden az geliyor...
    Anlamadım gitti bu işi....:1no2:
     
  6. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : hamarat-bayan
  7. PRINCESS-in-LOVE

    PRINCESS-in-LOVE 2. kez annelik heyecanı Pro Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.338
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    108
    vallah bende anlamiyorum
    helede doğal gaz faturası
    kombimizde saat takılı sadece sabah 5-8 arası ve akşamları 17-23 arası yaniyor yani evde olduğumuz saatlerde buna rağmen tüm gün yakanlar kadar fatura geliyor nerdeyse. Haksızlık bu yaaa
    ama ben tüm odaları yakıyorum ondanda kaynaklaniyor galiba. Tek bi odayı yakmak mantıksız geliyor napim ozaman soba yakım daha iyi, heryeri ısıtmadıktan sonra doğalgaz anlamsız geliyor bana
     
  8. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : hamarat-bayan
  9. cinsilatif

    cinsilatif sana emanet... Pro Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.254
    Beğenildi:
    196
    Ödül Puanları:
    163
    tutumlu olmak benim bilmediğim bi konu
    yapamam,beceremem
    2 kuruş atsam kenara
    beni harca beni harca diye bağırır sanki
    ben de harcarım
     
  10. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : hamarat-bayan
  11. EU3

    EU3 Guest

    kızlar benimde bu konu beynimi bu aralar baya bir meşgul etti.Şuan k.kartıma 4000,00 ytl borcum var.Ödüyorum .Ama heray bankaya parada da atıyorum 500,00 ytl,her ay 100 ytl den hesap etsek 10 ayda 1000,00 ytl birikmişiniz olur.Kim veriyor arkadaşlar.Birinden istesek Allah muhafaza bir daha istemeyelim diye bizden çok ağlar.
    1-Bir markete gidip asla herşeyinizi ordan almayın muhakkak aldığınız ürünlerde kazıklanırsınız.(Benim gibi)
    2-Ben sebzemi ayrı ,etimi ayrı,baharat ve kurukumanyalarımı ayrı yerlerden alıyrum.
    3-Kazıklanmaktan yorulduğum için bir gün market market gezdim .Fiyat araştırması yaptım.
    4-üstünüze başınıza çok fazla harcamayın.Güzel ve temiz giyinin fakat daha çok evdekileri değerlendirmeye eskitmeye çalışın
    5-Makyaj malzemeleri alırken.1 far 1 llık şeklinde değil.Allık seti ,Far seti şeklinde alırsanız,Hep çok farklı renklere bir anda sahip olursunuz.Özellikle yılbaşlarında mükemmel markaların mükemmel setleri bir arada satılıyor bunları takip edin.
    6-Bir büskivi bile alacaksanız fiyatını araştırın.İnanın yaptığım fiyat araştırmasından 2 -5 ytl ye arası fiyat oynamaları ile karşılaştım.
    7-çıktığınız odanın ışığını söndürün.
    8-boşuna su akıtmayın.
    bu ve benzeri şeyleri kendinizce uygularsanız ve geliştirirseniz.Para biriktirirsiniz.Arkadaşlar özellikle çalışan bayanlar.Ev hanımları kendimizi garanti altına almalıyız değil mi?Sevgilerr
     
  12. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : hamarat-bayan
  13. PRINCESS-in-LOVE

    PRINCESS-in-LOVE 2. kez annelik heyecanı Pro Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.338
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşım güzel diyorsunda mesela onu şu marketen şunu bu marketen aliyorum diyorsun
    tek tek market gezmek çok vaktini almiyormu? bi marketen öbür markete gidene kadar insan zaten bisürü benzin yakiyor o zaman o marketlerde etiğin karı benzine harçamiş oluyorsun ozamanda bi mantığı kalmiyor. Hemde bisürü vakit kayipediyorsun. Benim alişveriş yapıtğım iki market vardır ikisde büyük içinde herşeyi bulabileceğim yerler ne lazımsa oralardan alıyorum çıkıyorum. Zaten market alışverişini sevmiyorum fazla
     
  14. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : hamarat-bayan
  15. onuseviyorum

    onuseviyorum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.438
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    ben alışverişlerde gerekli gereksiz herşeyi almam.eşimin
    kazandığı bütün para elimdedir zaten.
    tutumlu olduğum söylenemez ama
    israfta etmem.para biriktirebilirim.
    eşim benden daha savruktur..
     
  16. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : hamarat-bayan
  17. AskKirintisi

    AskKirintisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.817
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    Katılıyorum arkadaşım, evet herşeyi tek bir marketten alırsak cidden pahalı ama diğer türlü benzinden çıkıyor o para.
    Bize elk su çok gelmez ama marketten çok alışveriş yaparız, tereyağı kaşarı sucuğu, yoğurdu çok fazla oluyor. Düşünün 2 kişiyiz ve sadece günde bir öğün yiyoruz 400 ytl market masrafı var. Benzinde cabası....
     
  18. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : hamarat-bayan
  19. EcMeL

    EcMeL Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.693
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Benimde tutumlu olduğum pek söylenemez.
    Savurgan değilim aslında ama para biriktiremiyorum bayadır.
    Heleki oğlum dünyaya geldikten sonra.
    Haliyle masraflar arttı.
    Buraya yazılanlardan bişeyler kapayım bari.:kahve: