Tüyleri aldıktan sonra pürüzsüz bacaklara sahip olmak için napılabilir??

Konusu 'İstenmeyen Tüyler' forumundadır ve akli_karisik tarafından 10 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    10 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  1. akli_karisik

    akli_karisik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    851
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Ben tüylerimi aldıktan sonra bacaklarım pürüzsüz olmuyor.minicik minicik isilik gibi sivilceler çıkıyor.ama ben pürüzsüz olsun istiyorum.


    bunun için yapılacak bişi var mıı????

    fisfisfis
     
  2. 10 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  3. Talya

    Talya Prenseslerim Selin&Naz Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.919
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    bende de aynı sorun var:KK43:(((
     
  4. 10 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  5. isolde

    isolde sadece kızım.... Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    11.892
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    kızlar bişi dicem bendede oluo böle yolunmuş tavık gibi oluo..çok sürmüo allaha şükür ama ben çok moralim bozuldugu zamanlarda ponza taşı varya onla incitmeden masaj yapıorum ve faydasını görüorum..denemekte fayda var...
     
  6. 10 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  7. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    çok iyi nemlendirmeniz lazım
    bebe yagı kullanın
     
  8. 10 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  9. akli_karisik

    akli_karisik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    851
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    BıLGıLER ıÇıN TEŞEKKÜRLER bebek yağı ve ponza taşı ikisindende evimde yok şuanda......çarşıya çıktığım zaman bakarım
     
  10. 10 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  11. sevee

    sevee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2008
    Mesajlar:
    165
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    tuylerini almadan once kabak lifi ile guzelce bi kesele bacaklarini yada peelingi oneririm sana
    ben cok faydasini gordum tanidigim herkesede tavsiye ediyorumyerimseniben
     
  12. 10 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  13. Rapunzel4

    Rapunzel4 bal küpüymüşüm :) Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.957
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    hmm deneyip görmek lazım denicem en kısa zamanda çıksınlarda alıyımmmcokacimcoook
     
  14. 10 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  15. akli_karisik

    akli_karisik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    851
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ben bugün yoğurt sürdüm aldıktan sonra.ama çok faydası olmadı...
     
  16. 11 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  17. LOCA

    LOCA Kaçıyorum Kovalama! Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9.738
    Beğenildi:
    260
    Ödül Puanları:
    153
    aslında kılları almadan önce bi kese yapmak lazım sonra alıp en sonada krem sürmek lazım.
     
  18. 11 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  19. barbiee

    barbiee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    154
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    krem sürsemde düzelmiyo bnmkiler :uhm:
    hep keselememe rağmen bile yine aynı oluyo