twiligiht hayranları buraya !!!

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve biyolog_nil tarafından 4 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    4 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : biyolog_nil
  1. biyolog_nil

    biyolog_nil Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    231
    Beğenildi:
    46
    Ödül Puanları:
    113
    arkadaşlar aranızda benim gibi alacakaranlık serisine hasta olan varmı
    kitaplardan şuan üçüncüyü okuyorum.Önce kitabını okumuştum sonra filmi izledim günlerce etkisinden kurtulmamıştım.Şimdi ikinci film geliyo new moon..
    Kitapdaki karakterler filmle çok uyuşmuş..Hem kitap serisini hemde filmi çok başarılı buldum.
    sizlerinde düşüncelerini alalım buraya..!!!
     
  2. 5 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : biyolog_nil
  3. biyolog_nil

    biyolog_nil Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    231
    Beğenildi:
    46
    Ödül Puanları:
    113
    hadi ama kimse izlememiş olamaz :gitme:
     
  4. 11 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : biyolog_nil
  5. gxuxz_gxuxzeli

    gxuxz_gxuxzeli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.237
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hmm sen yenisin galibaaa:eek:lmaz:

    HıÇBıR BAŞLIĞA UYMAYAN YAZILAR kısmında bununla ilgili kocaman bi topic var. sitenin yarısı yazmış hayran olarak istersen sende oraya takılopuyorumnanaktan
     
  6. 12 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : biyolog_nil
  7. manolya40

    manolya40 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.035
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kaydirigubbakcemile5 evet canım coktan ızledık hatta butun kıtaplarını yalayıp yuttuk senıde beklerız topige
     
  8. 12 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : biyolog_nil
  9. .....tugce.....

    .....tugce..... TUTAMIYORUM ZAMANI Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2008
    Mesajlar:
    21
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    şey bunu söylemekten utanıyor olsamda itirafta buşunmalıyım.. filmi 5 kez izledim:) benim sevdiğim yetmiyormyş gibi herkese bir virüs gibi yaymaya çalışıyorum:) bende şu anda 3.kitabını okuyorum ayrıca 20 kasımı iple çekiyorum.. ve edward cullan... çok ama çok yakışıklı. karakteri film e inanılmaz yakışmış tabi diğerleride. alacakaranlık hayranları bizi inanılmaz 2. film i new moon bekliyor. bu arada 5. kitap ta çıkıcakmış. internette biraz baktım ama kişilerde tam emin değil yani bir dedikodu olabilir. bu seferde edward 'ın ağzından anlatılıcakmış olaylar:) her neyse twilight hayranları hepinizi seviyorummm:)
     
  10. 12 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : biyolog_nil
  11. biyolog_nil

    biyolog_nil Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    231
    Beğenildi:
    46
    Ödül Puanları:
    113
    eet beşinci kitap var ama yarım kalmış hatta şuan internette yayınlanıyor..
    nete sızdığı için yazarımız vazgeçmiş yazmaktan ama hikaye amacına son kitapda yani şafak vaktinde varıyor.5.kitap da herşey edward ın ağzından anlatılıyor tüm yaşananları yeni baştan okuyorsunuz yani birinci kitap da olan şeyler ama bella değil edward anlatıyor.:KK43:( ınş devamını yazar buarada bu konu kitaplar başlığında var ve bide önceki arkadsın dediği gibi hiçbir başlığa uymayan yazılar kısmında bi hayran patlaması olmuş :)
     
    Son düzenleme: 12 Temmuz 2009
  12. 12 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : biyolog_nil
  13. Lyre

    Lyre TuğçEgehan Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    9.041
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.