Ücretsiz Labrador Kırması-4 aylık

Konusu 'Ücretsiz evcil hayvan sahiplendirme' forumundadır ve speedy-gonzales tarafından 5 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    5 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : speedy-gonzales
  1. speedy-gonzales

    speedy-gonzales Ömrüm Ömrüne Annem !! Pro Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    54.707
    Beğenildi:
    1.268
    Ödül Puanları:
    338
    Merhaba Dişi maxımum 4 aylık bi kızımız var elimizde hemen hemen 2 aydır falan bizimle Şeniz

    Şımarık,oyuncu bi kişiliğe sahip dişi ama maşallah çok güzel koruma içgüdüsüne sahip :lepi:
     
  2. 5 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : speedy-gonzales
  3. speedy-gonzales

    speedy-gonzales Ömrüm Ömrüne Annem !! Pro Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    54.707
    Beğenildi:
    1.268
    Ödül Puanları:
    338
    elimde bugün resim olmadığı için ekleyemiyorum yarına kesinlikle eklerim
     
  4. 6 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : speedy-gonzales
  5. speedy-gonzales

    speedy-gonzales Ömrüm Ömrüne Annem !! Pro Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    54.707
    Beğenildi:
    1.268
    Ödül Puanları:
    338
    Umarım sevebilecek bi sahip bulabilir.

    [​IMG]
     
  6. 6 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : speedy-gonzales
  7. speedy-gonzales

    speedy-gonzales Ömrüm Ömrüne Annem !! Pro Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    54.707
    Beğenildi:
    1.268
    Ödül Puanları:
    338
    resim ekledim arkadaşlar ilgilenen olur ise .
     
  8. 7 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : speedy-gonzales
  9. Duygu

    Duygu Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.777
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    146
    Spaydi maaşallah çok şeker birşeye benziyor. Rica etsem bir de boydan görünen bir resmini ekleyebilir misin? Ben çok istiyorum ama eşim biraz kararsız. Akşam konuşacağım belki talip olabilirim bu yavruya.opuyorumnanaktan
     
  10. 7 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : speedy-gonzales
  11. speedy-gonzales

    speedy-gonzales Ömrüm Ömrüne Annem !! Pro Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    54.707
    Beğenildi:
    1.268
    Ödül Puanları:
    338
    [​IMG]


    Böyle bişey canım benim işte eper 3. bi köpeğe yerim olsa düşünmeden bakabilirsim uysal bi köpek çünkü sevdiğinde mayışıyor


    Bide bu biraz fazla yakından bakma böyle iri yapılı olduğuna
     
  12. 7 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : speedy-gonzales
  13. Duygu

    Duygu Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.777
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    146
    Spaydi çok güzel vallahi. Bak ilk sıra benim yarına kadar sakın kimseye verme olur mu?
    Eşimle konuşayım ben en kısa sürede sana döneceğim.
    Birde birşey dikkatimi çekti ilk resimde patileri beyaz burada siyah?
    Hangisi vereceğin?
     
  14. 7 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : speedy-gonzales
  15. speedy-gonzales

    speedy-gonzales Ömrüm Ömrüne Annem !! Pro Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    54.707
    Beğenildi:
    1.268
    Ödül Puanları:
    338
    ikisi de aynı köpek canım iki kardeş ikisi de dişi bu siyahlı olan verildi fakat hasta olduğuı için gönderemiyorum. kısacası beyaz patili olan
     
  16. 8 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : speedy-gonzales
  17. speedy-gonzales

    speedy-gonzales Ömrüm Ömrüne Annem !! Pro Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    54.707
    Beğenildi:
    1.268
    Ödül Puanları:
    338
    Bugün daha çok resmini ekleyecektim ama makinem evde kalmış
     
  18. 8 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : speedy-gonzales
  19. Duygu

    Duygu Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.777
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    146
    Spaydi eşimden onay çıktı ama birde babamla konuşmam lazım. Biraz zaman geçsin onu da arayıp ikna edebilirsem inşallah talibi olacağımzemuszemus
    Üst katımızda oturuyor baba. Terasına kulübe yapmayı düşünüyorum haliyle onayını almam lazım.
    ınşallah problem çıkmaz çok heveslendim.
    Huysuz falan değil dimi?
    Çok havlar mı?
    Ne yer ne içer?
    Sen bana bir ön bilgi olarak verirsen bunları sevinirim.
    Bir hastalığı var mı? Aşıları yapılmış mı?
    Şimdi babamın bana soracakları bunlar olacaktaboshayallersmile