umarım bilgisi olan vardır bişeyler yazın PRL

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve KocseN tarafından 25 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : KocseN
  1. KocseN

    KocseN Guest

    rakadaşlar öncelikle herkese geçmiş olsun ve ilaçlarını kullanıp hamiş olanlarada tebrikler.bende prl'den şikayetçiyim maalesef.en son 9 ocakta 2 gün olmak üzere adet oldum o kadar.ve ne oluyo diyerek doktora gittim işte ultrasonda bakıldı bazı testler yapıldı alttan muayene falan.sonuçlarımı kullanıcam ilaçlarımı yazıorm fikri olanlar yardımcı olursa sevinirim.inşallah tedavi sonrası bebeişim benimle olur.

    FSH:6.12
    Lüteinleştiren hormon(LH):5.98
    PRL:28.42
    estradiol:68.86
    testesteron total:0.831
    referans aralığı:0.06-0.82 ng/mL

    değerlerim ne alemde bilmiorm ama doktor prolaktin yüksekliği var bu yüzden adetin düzensizleşmiş ve yumurtluyamıyorsun dedi.göğsümden süt falanda gelmedi. çok yüksek değerler olmadığı için kısa sürede hamile kalabilirsin dedi.
    şimdi parlodel verdi ilk 5 gün kesinlikle korunucaksın dedi sonra bırakıcaksın korunmayı ve çalışmalara başlıcaksın dedi.büyük ihtimalle hamile kalırsın ama değerlerine yeniden bakmam lasım dedi.

    bilgilerinize ihtiyacım var ve tabi dularınızada canlarım.
    Allah herşeyi gönlümüzce versin tüm isteyenlere bebiş naip etsin bizleri meleklerimizden ayrımasın..amin... :CüvCüv: :Saruboceq:
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 14 Mayıs 2009
  2. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : KocseN
  3. zuzumkuzum

    zuzumkuzum ALLAHIM SEN KORU Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2009
    Mesajlar:
    107
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba canım prolaktin süt hormonu bildiğin gibi.
    zaman zaman herkeste yükselebiliyo. birazda strese bağlıyo çoğu doktor.
    ama seninki çok uç bir değer değil.
    gebe kalmaya engel bir hormon doğrudur. ama dediğim gibi fazla kafana takma . dr önerilerini uygula geçmiş olsun..
     
  4. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : KocseN
  5. zuzumkuzum

    zuzumkuzum ALLAHIM SEN KORU Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2009
    Mesajlar:
    107
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bazı lablarda üst sınır 1,3ile 25 arası baszılarında 29 larakada çıkabiliyomuşş ama seninki her ikisindede aşağıda bir değer gibi görünüyor
     
  6. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : KocseN
  7. KocseN

    KocseN Guest

    merhaba cnm saol cvbın için.evt çok uç bi değer diilmiş doktor öyle dedi senin deiğin gibi ama engelmiş işte ne biliim strese gelince öyle biyerdeyin öyle bi hayatın varki stres olmaması mümkün diil.saol önerilerin için stresi olabildiğince azaltmaya çalışıcam.