Ümraniye'de Çamlıca Medicana Hastanesine Giden Var Mı?

Konusu 'Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz' forumundadır ve pisicik_26 tarafından 30 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    30 Ocak 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  1. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    çamlıca medıcana hast giden varmı?
     
  2. 1 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  3. _WhitePearl_

    _WhitePearl_ Pamuk Prensesim... Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    6.464
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    ilk hamlileliğimde gitmiştim .
    ferda özbay diye bir dr a gidiyordum çok ilgili bulmadım ben açıkcası
     
  4. 4 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  5. SiBeL

    SiBeL oğlum ve kızım herşeyim Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar bende geçtiğimiz cumartesi günü gittim ferda hanım'a, arkadaşım gitmişti o önerdi.ilk hamileliğim, şuan 5 hafta 5 günlük oldu.kalp atışlarını duymak için tam 17 şubata gün verdi aç gel duruma göre testler yapıcaz dedi.anlatımını beğendim, ilgiliydi ama bugün biraz araştırdım hoşuma gitmeyen bir iki birşey okudum.açıkçası kararsız kaldım.randevuyu iptal edip aynı hastanedeki sibel hanımamı gitsem diyorum.ilk olunca insan ne yapacağını bilemiyor, zor bir karar doğrusu.
     
  6. 4 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  7. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    sibel hn tanıyorum giden ark çok memnun çok ilgili ben hüseyin beye gidiyorum çok iyi iki doktorda ferda hn ile ilgili bişey duymadım ama..
    doktorumda hast iyi fakat doğum fiyatları konusunda çelişkiye düştüm pahalı geliyo bize napıcam bilmiyorum 35 haftamdayım ve 9.haftamdan itibaren hüseyin beye gidiyorum.
     
  8. 5 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  9. rxuxyagibixsxeker

    rxuxyagibixsxeker Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.039
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    ben hiç memnun kalmadım medicanadan sibel hn için sabah 10 daki randevuma öğleden sonra 3 de girebildim hem çok pahalı bir hastane hemde gereksiz yere 30.haftadan itibaren herkesi nst ye sokuyorlar açıkçası medipolde doğum yaptım çokda memnun kaldım
     
  10. 5 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  11. sev_rey

    sev_rey Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4.427
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben de medicana da Reyhan hnmla başladım malum vefat edince sibel hnma rndv aldım ancak dediğiniz gibi çok kalabalıktı benim testimi Zehra hnm yazdı diye bakmadı bile bize bende o yüzden ona gitmekten vazgeçtim...
    Şu anda Zehra hnm' a gidiyorum 1 kez gittim ilgili gibi geldi hftya bir daha gidicem Ferda hnm için bende iyi şeyler pek okumadım ona gitmedim o yüzden.....
    Ancak pahalılık konusunda aynı fikirdeyim ama medicalpark tarzında hstlerle kıyaslayınca aynı fiyata geliyor gibi.
     
  12. 5 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  13. _WhitePearl_

    _WhitePearl_ Pamuk Prensesim... Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    6.464
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    evet ccanım bende kanamam olunca hüseyin bey acildeydi çok detaycı hüseyin arık içlerinde en çok onu beğenmiştim 1 kere görmeme rağmen .
     
  14. 5 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  15. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    evet pahalı bi hastane olması bizide çok zorluyo ama hüseyin bey çok iyi bir doktor her türlü önlemini alıyo önceden uzun zamandır ona gidiyorum ama doğum için başka yer bakıyorum çünkü epidural sezeryan istiyorum ve 2500 verecek durumum yok şuan :KK43:
     
  16. 5 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  17. _WhitePearl_

    _WhitePearl_ Pamuk Prensesim... Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    6.464
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    2500 isteğe bağlı normal sezeryan +450 edidural
     
  18. 5 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  19. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    benim zorunlu sezeryan (2000) epidural ile sezeryan istediğim içinde 2450 diyorlar birde kan uyuşmazlığı var eşimle aramda bu tür ıvır zıvır ile 2500 olur dediler..üsküdarda yunus emre hast var haftasonu oraya bakıcam orada sezeryan 500 epidural farkı 250 imiş ama nasıl bi hast hiç bilmiyorum..
    yenidoğan yoğun bakım kuvöz falan var ama nebilim bakıcam işte...