umutlanmak istemiyorum/yardımmm

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve semramsu tarafından 10 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : semramsu
  1. semramsu

    semramsu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2009
    Mesajlar:
    43
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar ben ayın 27 yani bayram günü hastalandım.eşimle bir araya geldikten sonra belim ve kasıklarıma sancı giriyo .sabahları uyandıgım zaman bi halsizlik hissediyorum sizce
     
  2. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : semramsu
  3. BebisKoM88

    BebisKoM88 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4.214
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Canim hamilelik icin soruyorsan bence daha cok erken hicbir belirtir cikmaz henüz. Ve ayrica zaten yumurtlama dönemin simdilere geliyor daha hamile olamassin bence ama hayirlisi.
     
  4. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : semramsu
  5. gyshnky

    gyshnky Zeynep Beren hoşgeldin Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    6.368
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Canım eğer 27sinde hastalandıysan bugünlerde yumurtlama ve çatlama günün. Fün ve bugün kritik günlerin. Ondan öncesinde birşey olması biraz ihtimal dışı. Dün hamile kalmış olsan bugün belirti yaşaman mümkün değil. Sancıların sebebi idrar yolu iltihabı olabilir yada üşütüyor olabilirsin.
     
  6. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : semramsu
  7. semramsu

    semramsu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2009
    Mesajlar:
    43
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    yardımcı oldugunuz icin teşekkür ederim
     
  8. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : semramsu
  9. semramsu

    semramsu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2009
    Mesajlar:
    43
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    bişey sorucam nasıl yumurtlama dönemini hesaplaya biliyorsunuz.banada ögretin
     
  10. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : semramsu
  11. XTATLIKIZ

    XTATLIKIZ fındık kızım NAZ ım:)) Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.268
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    canım kaç günde bir adet oluyorsan o sayıdan 14 gün çıkaracaksın mesela 30 günde bir oluyosan ayın 16 sı yumurtlama günün yada yumurtlama gününde vajinadan beyaz yumurta akı kıvamında bi sıvı geliyo iki parmagının arasında uzar öylede anlayabilirsin
     
  12. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : semramsu
  13. gundogmadan

    gundogmadan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.626
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    o belirti sandiklarin yumurtlamanin belirtisidir muhtemelen bugunleri iyi degerlendirin. arkadas anlatimis hesabi nasil yapacagini sen yine de o hesapta cikan haftayi; misal 14. gun mu cikti, 12; 14; 16 degerlendir. birkac gun oynama olur. bu arada regle oldugun gun 1. gundur o gunden say 12, 14, 16. gunleri iyi degerlendir. ayrica ayni yumurtlama zamani yaklasik uc gun akintin cok olur, akintinin en seffaf oldugu gun catlama cok yakindir.
     
  14. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : semramsu
  15. semramsu

    semramsu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2009
    Mesajlar:
    43
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    benim zayten 2 ve 3 günden beri cok akıntım oluyor.inşallah bu ay hamile kalırım
     
  16. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : semramsu
  17. iremveben

    iremveben Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2.485
    Beğenildi:
    1.225
    Ödül Puanları:
    188
    arkadaşlar yarın regli günüm. bütün belirtileri yaşıyorum ama akıntım yok. aslında hamile olmayı istemiyorum.sizce akıntı şartmı