Umutsuzluk ve Karamsarlık Paylaşım Alanı (teselli yazmak yasak)

Konusu 'Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz' forumundadır ve biricik mericik tarafından 30 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    30 Ocak 2009
    Konu Sahibi : biricik mericik
  1. biricik mericik

    biricik mericik Büyü de gel melegimm :D Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2008
    Mesajlar:
    534
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    Diğer sayfalarda umutla iyi haberler bekleyenlerin içini karartmaktansa, her isteyen buraya her istediğini yazsın, içini döksün. Ben karamsarlıklarımı yazmak istemiyorum burda diğer sayfalara, Yazık diyorum, başkalarını da üzeceğim, biraz umutları varsa onları da karartacağım... Onun için böyle ayrı bir yer oluşturmak geldi aklıma.
    Rica ediyorum mümkünse başkalarının yazdıklarını hiç okumayın....
    Sadece kimseyi üzmeden içinizi dökmek için kullanın gerektiğinde...
    Ve lütfen yorum yada teselli beklemeyin, yazmayın....
     
  2. 30 Ocak 2009
    Konu Sahibi : biricik mericik
  3. serenalar

    serenalar Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.369
    Beğenildi:
    2.469
    Ödül Puanları:
    163
    bu ıkıncı aşılamamdı çok heyecanlıydım tutacaktı umıtlıydım hayaller kurdum tutacaktı emındım rabbıme dualar ettım ama içimde bır umut var anne olacagım bılıyorum er yada geç rabbım dayanma gucu verdı sukurler olsun ama olmadı tutmadı daha fazla yazamıyorum aglamak ıstemıyorum
     
  4. 30 Ocak 2009
    Konu Sahibi : biricik mericik
  5. biricik mericik

    biricik mericik Büyü de gel melegimm :D Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2008
    Mesajlar:
    534
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    Biz bu Sonbaharda bulusacaktik,Bahar geldi gecti,
    Sen gelmez oldun.
    Taslarami döndü Kalbin,gelmedin.
    Aylar geldi gecti sen gelmez oldun.
    Sen gelmez oldun.Sen gelmez oldun.Sen gelmez oldun.
    Yavrum,gözlerim Yolda,beklerim ama, Sen gelmez oldun.
     
  6. 30 Ocak 2009
    Konu Sahibi : biricik mericik
  7. biricik mericik

    biricik mericik Büyü de gel melegimm :D Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2008
    Mesajlar:
    534
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    Beni en çok inandıran şey o geceki rüyam oldu. Gözüm takılmıştı hamile olmadan rüyasını görenlerin forumuna. Ama okumadım... O gece nasıl geldi aklıma bilmiyorum ama ALLAHIM dedim BANA BEBEĞİMİ GÖSTER BU GECE. Sabah uyandığımda sanki yüreğim fırlayacak yerinden. Ne gördüm ben gece! Allahım çok güzel bişeyler gördüm ama hatırlamıyorum! Bir rüyayı hatırlamak için kendimi bu kadar sıkacağım hiç aklıma gelmezdi... Sonra tek tek netleşti herşey. Şu an gözlerimi kapamam bile hepsini hatırlamama yetiyor. Doğum masasında yatıyorum,çırılçıplak. Gülücükler gözyaşları bir arada. Küçücük bembeyaz, buruş buruş bebeğimi getiriyor annem kuçağıma.Göğsüme yatırıyoruz. Sonra mememi ağzına... Önce emmiyor geri çakiliyor. Birkaç damla süt süzülüyor karnıma. Ama sonra başlıyor emmeğe. Memelerim sızlıyor... Birkaç saniye içinde meme ağzında uykuya dalıyor bebeğim... Rüyayı Hatırlayınca dünyalar benim oldu. Hamilesin deseler aynı şeyi hissederdim herhalde. Kocama sarılıyorum yanımda. O uyumaya devam ediyor. Uyansa da anlatmayacağım ona diyorum kendi kendime, birkaç gün durabiliyorum anca anlatmadan... Giyinip işe geliyorum. Uçarak... Hemen kadınlar kulübü, hemen rüyasını görenler formu... Tüm rüyaları okuyorum. Birkaç kişi dışında herkes aynı rüyayı görmüş. "ANNEM BEBEĞİMİ KUCAĞIMA VERDİ EMZİRDİM, meğer hamileymişim"... herkes bunu yazmış.
    Ne olduysa ondan sonra oldu. Kesin hamileyim kesin... Test mi yaptırsam. Hemen test forumuna... En erken hangi testle çıkıyor... Karnım mı grulda dı hemen en erken hamilelik belirtileri forumuna... Havalarda uçuyorum sanki. Eşim arkadaşlarım herkes farkında. Hayır hamile olduğunu hiç sanmıyouz kendini kandırma diyorlar. Sözüm ona bağlanmıcam ya. İyice sinir oluyorum bu sefer çocukmuyum ben diye... Durdum durdum duramadım. Sööööz dedim kendi kendime. Pozitif de çıksa negatif de çıksa inanmıcam. Ama bi test yapayım... 8. gün bi test! negatif. Kırıldım. Aşılamanın %10 luk tutma ihtimali birden %5in altına düştü gözümde. Ayaklarım daha bi yere basmaya başladı. Ama allahtan ümit kesilmez. An geldi kesin var dedim an geldi dünyalarım yıkıldı bu üç gün içinde. Ve üç günün sonunda yani 11. gün eşim de dayanamadı artık. O gece işyerinden aradı gidip dedi nöbetçi eczaneden bir test alsana. Yakınsa giderim dedim, netten bakayım. Alt sokaktaki eczane nöbetçi. Herşey bize biran önce müjde vermek için acele ediyor diye geçiriyorum içimden. koşar adımlar eczane, test, negatif... Ağlamaktan gözlerim şişti o gece. Sesim kısıldı. Hazır yanlızdım evde. Doya doya hıçkıra hıçkıra, böğrüme vura vura ağladım. Şeytan benimle niye oynuyosun diye kendimi parçaladım... Eşim aradı. Açamadım. Bir evi bir cebi... Mecbur açtım sonunda. Yokmuş deyebildim ancak. Boğazlarım yana yana... O da tıkandı. Ağlama bile diyemedi, kapattım. Uyuya kalmışım. Sabah uyandığımda yüzüm gerilmişti tuzlu yaşlardan. Eşim geldi. Yorganın altına girip için için devam ettim. "yapma böyle kökü bizde nasıl olsa bu defa değilse bi dahakine" diyebildi, gülerek. Çıkmadık candan ümit kesilmez ya. Ben hala inanmıyorum yokluğuna. Belki test bozuk, belki yumurtalar geç çatladı. Hem 11. gün de çok erken... Hem üzülüyorum hem içimden birşeyler beni teselli ediyor. Bu sefer adetimi beklemeye koyuldum. Hiç şaşmadı tam gününde, tam saatinde geldi oda. Şimdi yarın doktora gidiyorum. Doktor ya "sen hamilesin üstüne adet görmüşsün" derse!!!!!!!!! Nefret ediyorum kendimden...
     
  8. 30 Ocak 2009
    Konu Sahibi : biricik mericik
  9. RENO

    RENO Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar ağlamakdan okuyamadım beimde ilk aşılamam ama artık olcak bile diyemiyorum alışdım hep aynı şeyle karşılaşmaya biliyorum başıma gelecekleri geçen ay okadar test yaptımki ama hep hayal kırıklığı tek çizgi görmekden bıkdım bukadarmı zor gelmesi etrafımda herkes hamile kendi kendime diyorum bi banamı yakışmadı kötü birimiyim arkadaşlar ağlamakdan yazamıyorum
     
  10. 30 Ocak 2009
    Konu Sahibi : biricik mericik
  11. RENO

    RENO Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    etrafımda herkes süpriz olarak öğreniyo hamileliğini tesadüfen alalhım birgün bende o süprizle karşılaşacakmıyım
     
  12. 30 Ocak 2009
    Konu Sahibi : biricik mericik
  13. biricik mericik

    biricik mericik Büyü de gel melegimm :D Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2008
    Mesajlar:
    534
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    Ben de hayal kırıklığından bol bişey yok... Ama hepsini yazacağım yavaş yavaş. Ve burda bırakıp hayatıma döneceğim tekrar. Buraya gelince yakıp sigaramı kahrolmanın garip hazzını hissedeceğim... Ağlamaksa ağlayacağım, kararsızlıksa kararlaştıracağım.
    Tam bir yıl öncesi. Doktorlardan vazgeçip tüp bebek yapan hastaneye gittimiz gün. Ultrasona oturduğumda doktor "oww" dedi. "Kocaman bir yumurta var burda çatlamak üzere. Yerinizde olsam bu yumurtayı yakalardım. Bu gece ve yarın gece mutlaka ilişkiye girin..." Sonra ben giyinirken eşime de demiş "bu ay hamile kalır zaten". İki tane vitamin yazdı eve gönderdi... Biz de ne dediyse yaptık. Adetim yaklaşınca bir gün işyerinde arkadaşım "kız içimden geldi, git test al da yapalım belki vardır" dedi. Herzamanki gibi yaşlı kadının eczanesinden testi aldım. Tuvalete girdim. Allah allah bu ne demek şimdi. Çook silik bir ikinci çizgi... Yok işte ben biliyordum zaten hamile olmadığımı dedim kendi kendime. Hiç takılmadım o ikinci çizgiye, hiç de heyecanlanmadım. Neden bilmem testi aldım elime gittim arkadaşımın yanına "bak işte yok, ben sana demedimmi" "kızııım" dedi bunda iki çizgi var işte. "Yok ya" dedim ben, "diğer çizgi gibi kocaman olması lazım olsa." "Çabuk" dedi "hemen eczaneye gidiyorsun, kadına göster testi." Montumu giyip tekrar eczaneye. kadın yok bu sefer gençten bir çocuk duruyo eczanede. "şeeey" dedim. "Bi bayan vardı burda az önce de çıktı mı şimdi" dedim. Kadının sesi duyuldu üst kattan "burdayım yavrum, söyle" "Şeeey az önce hamilelik testi almıştım ya ben ikinci çizgi çok silik çıktı" "olsun yavrum silikte olsa çizgi varsa hamilesin demektir." "Çok rica ederim bi bakabilirmisiniz, çok önemli bir konu da" dedim. "Tamam gel bakalım" dedi. Demir merdivenleri heyecanlı adımlarla çıktım. Paçalarını sıyırmış temizlik yapan kadın, beni merdivenlerin başında karşıladı. Peçeteye sarılmış testi cebimden çıkarıp uzattım. Yaşım da küçük olduğu için evlilik dışı bi ilişkiden sanmış olmalı ki gözlerini kocaman açıp acı acı yüzüme bakarak "var yavrum" dedi. Üzerime ılık bir yağmur yağdı sanki o anda. Hani derler ya yüreğimden bir kuş kanatlı diye, öyle silkindi yüreğim. O demir merdivenleri bir inişim vardı ki, diz kapaklarım sanki daha fazla tutamayacaklardı beni... İşyerine dönünce hemen doktoru aradım. "Ne zaman yumurtaların çatlayacakdemiştim." "ayyy yedi gün mü oldu, yok yok, dokuz,ayy 12 mi acaba" "neyse dedi iki gün bekle kan testi yaptır." Niye bu adam bu kadar soğuk konuşmuştu şimdi!!! Öğleden sonra eşim işyerinden beni aldı, okula götürecek. Tramvay bekliyoruz. Cebimden çıkardım testi uzattım. Bu ne diyerek peçeteyi açtı. "iki çizgi var lan bunda"dedi, o kadar. Hemen arkasından tramvay geldi. Heyecandan bi o tarafa gidiyo tramvayın içinde, bir bu tarafa. Sonuda yanıma oturdu. "Yaaa" dedi. "Çok acayip oldum, ne yapacağımı ne diyeceğimi bilmiyorum." Sarıldı öptü. Durup durup öptü, öptü..."artık hep meyve yiyeceksin, oturup kalkarken dikkat edeceksin, aşkım benim, seni çok seviyorum. bak doktorun verdiği vitaminler işe yaradı demekki" Yolda kırk defa açıp açıp baktık teste. "yok ya tamam işte çift çizgi var". Bu defa vapurdan iniyoruz "dur acele etme yanaşsın iyice, sarsar yoksa"..... Gece eve gelince doğru kliniğe, kan testine. Gitmişken tekrar çıkardım testi doktor bayana uzattım "bunu bugün yaptım bakarmısınız silik bir çizgi çıktı." "Yok yok asla bakamam. 20 dakikadan sonra değerlendirilemez onlar" "iyi de ilk yaptırdığımda da aynı böyleydi". "hayır hayır bakmam, çok istiyosan bi idrar testi de burda yapalım." "yok idrara gerek yok kan testi yapın" dedim sinir olarak. Koskoca doktor daha ne demek istediğimi anlamıyor, uzaktan da olsa bakıp kan testi olmadan birşey diyemem dese hiç gam yemicem. Kanı verdik. "sonucu ne zaman alabiliriz" "yarın beşten sonra" "bu kadar uzun sürer mi yaa" "hanımefendi anca yarın 5ten sonra belli olur. İdrar testi yapsak 3 dk içinde çıkar." "yok, yarın alırız sonucu" dedim. Tarif edilmez bi mutlulukla geçti ertesi gün. Öğleden sonra yine okula gittim sınav için. Taaa iki saatlik yol işyerimden okul. Sonra duramadım okulda. heyecan sardı Sınava girmeden tekrar gerisin geriye. Yolda yakın arkadaşlarıma çağrı attım. aradılar. "şimdi değil akşama arayın" dedim. "Müjdeli haber mi yoksa" "bilmiyorum, akşama diyorum"... Eve hiç girmeden dosdoğru kliniğe. Zarfı verdiler elime. 0.01 yazıyor. "bu ne demek" dedim doktora. "temiz" dedi. "Nasıl yani" "temiz işte hamile değilsin" Ne vardı dünkü teste baksaydın da biz de umutlanmasaydık dememek için zor tuttum kendimi. Garip oluyor hayal kırıklığı ve öfke bir arada ama tam olarak onlardı hislerim. Hayal kırıklığı ve öfke... Kocama nasıl söyleyeceğim şimdi. Yarım saat içinde eve gelecek. Nasıl söyleyeceğim. En iyisi arayıp yolda söylemek. Aradım. "sen sınavda değil misin" "yok sonucu almaya geldim" "eeee sonuç" "negatiffffffffffffff" "eczaneden idrar testi al yine ben geliyorum" dedi. o gelene kadar idrar testini de yaptım. Tertemiz bir tek çizgi... Kocam geldi sonra. sehbanın üstündeki idrar testine baktı. Sonra koltuğa kuruldu, dolu dolu gözleri aşağıda bir noktada sabitlendi, gece yarısın kadar hiç kımıldamadan oturdu. Onu ne daha önce öyle görmüştüm, ne de daha sonra o denli yıkılmış olarak gördüm, . Yattık. telefonum çalmaya başladı.Kim arıyor diye bakıp sessize aldım tekrar yastığın altına koydum. "Kim" dedi "esra". "niye söyledin hemen." Cevap vermedim. Arkasını döndü. Sessizce gözyaşlarımızı bırakarak uyuduk.
     
  14. 30 Ocak 2009
    Konu Sahibi : biricik mericik
  15. 35sevi35

    35sevi35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    959
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    canım üzülme bi dahakine olur benimde tutmadı aynı senin gibi çok ağladım ama şimdi umutluyum bigün benimde olacak sende umutlu ol moralini bozma allah sağlık versin san tekrar denersin canım olurmu kendine iyi bakmalısın:teselli:
     
  16. 30 Ocak 2009
    Konu Sahibi : biricik mericik
  17. 35sevi35

    35sevi35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    959
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    canım ya üzülme benide içimi burktun yapma böyle üzme kendini belki vardır yoksada bi dahakine olur sen yeterki kendini germe allah sana sağlık versin tekrar denersin moralini yüksek tut biliyorsun buda çok önemli bende çok ağlamıştım sonucu öğrendiğimde ama baktım olmucak şimdi dua ediyorum allah bizede verecek inşallah sen umudunu yitirme canım:teselli:
     
  18. 31 Ocak 2009
    Konu Sahibi : biricik mericik
  19. sinem25

    sinem25 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.781
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    güzel arkadaşım,gebe kalamamanın strese baglı oldugunu moral acısındam birbirimize destek olmamız dogru olmazmı.ben bakıyorum olumsuz düşünceler yeni işlemlere başlayan arkadaşlar ümitsizlige kapılması olumsuz şeyler yazmaları psikoljlerinin nasıl iyice alt üst omalarını saglamazmı. bence dogru bi başlık degil moral için birbirimize destek olalım.hıı okuma dicen okumadım ilk mesajı okugum ya benimde bu ay olmassa, ya hiç olmamssa acaba demeye başladım kendime yanlış anlaşılmak istemem ama diger arkadaşlar inşallah etkilenmezler...