Ürtiker için yardım..

Konusu 'Dermatoloji - Deri ve Cilt Hastalıkları' forumundadır ve EU1 tarafından 21 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    21 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    arkadaşlar 5 yıldır kronik ürtiker hastasıyım.gitmediğim doktor içmediğim ilaç kalmadı.artık çıldırmak üzereyim.benim gibi rahatsızlık geçiren var mı?neler kullandınız nasıl geçirdiniz paylaşabilirseniz çok sevinirim.teşekkürler
     
  2. 22 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  3. KxixymA

    KxixymA (¯`·Kocesinin Meleee•´¯) Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.185
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    2 sene önce sırf bu sebepten hastaneye yattım. :kızgın:

    3 gün boyunca serum iğne yedim. :kızgın:

    En son bi iğne vurdular. Bembeyaz toz gibi bişiydi. Allahım böyle bi acı yok yani hiç bu kadar ağır bi iğne yemedim. :1shok:

    Ondan sonra çıkmadı bi daha. yerimseniben

    Yapılan kan tahlillerimde kandaki enfeksiyon arttığı için olduğu çıktı. :1ninca:

    Stres de etkenmiş buna kötükedihüso

    Şu an da rahatım.yerimseniben

    Ama benimle aynı hastanede kalan 2-3 kişi vardı. 1 aydır hastanedelermiş :1no2:

    Bunun sebebini bulana kadar araştırıyolarmış. Seninkinin de sebebinin bulunması için tahlillerini yaptrman lazım. Ama en önemlisi sağlam bi doktor bulmaslısın yerimseniben
     
  4. 22 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  5. EU1

    EU1 Guest

    öncelikle paylaştığın için teşekkürler.fakat 5 yıldır doktor doktor geziyorum.gerekli olan bütün tahlilleri yaptılar.ama ortada bişey yok.psikolojik deyip çıkıyolar işin içinden.artık nereye gidiceğimi nereye başvuracağımı bilmiyorum.resmen hapkolik oldum:KK43:
     
  6. 22 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  7. DilaNaz

    DilaNaz Körler sağırlar,birbirini ağırlar. Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.725
    Beğenildi:
    40
    Ödül Puanları:
    153
    benimki tam 3 yıl sürmüştü.
    kansızlıktan ve stresten denmişti.
    üşüdüğüm zaman daha çok artıyordu.
    bence stresle alakalı gerçekten
    bazen sinirlendiğim zaman hafif bi şekilde
    tekrarlıyor.allah c.c şifa versin.
     
  8. 25 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  9. endeniz

    endeniz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    493
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Teşhisiniz tam olarak "kronik idiyopatik ürtiker" mi?
     
  10. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  11. EU1

    EU1 Guest

    evet konulan teşhis (kronik ürtiker) ve tedavi edici hiç bir şey yok malesef sadece çok fazla rahatsızlık vermemesi amacıyla her gün hap kullanıyorum ama artık bıktım:KK43:ve cildim gitgide hassaslaşmaya başladı başka rahatsızlıklara yol açmasından korkuyorum
     
  12. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  13. bebito

    bebito Guest

    ya bnm cıldımde de yama gıbı sedef gıbı urtıker gıbı yaaa ne dıcemı bılemıyorum bıseyler cıktı ısteee :'( kafayı yıcem vucudumda var neyse de yuzumde de cıktı ben napıcaaam ssk ya gıttım aşırı stresten dolayı göğsümde boynumda yüzümde falan :'( kırmızı bişeyler cıktı sedef sandım sedefe benzıo doktor tam teshıs koyamadı yanlıs hatırlamıyorsam Pitriazis Rose dedi ama mantara da benzıo dedi pkos yüzünden cıkan tuylerımden rahatsızken bır de bu cıktı basıma bu konuda bır bılgınız varsa lutfeeennn yardımcı olunnnnn :'( ağlıyorummm. ürtiker tam olarak nasıl benimkiler kaşınmıyo ama yuvarlak falan iştee
     
  14. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  15. EU1

    EU1 Guest

    yani sizin rahatsızlığınız tam olarak ne onu bilemem ama önce tahlillerinizi yaptırın bence çünkü söylediğinize göre tam teşhis koyamamış sanırım doktorunuz bir araştırma hastenesine başvurun önce tek bir doktorla sınırlı kalmayın bende çok gezdim ki benim teşhisim belli olduğu halde ürtikere gelince ciltte kaşıntı yapıyo ve kaşınan yerler ateşle kabarıp kızarmaya başlıyo ve beni haptan başka hiçbir şey kesmiyo ne yazık ki şuana kadar tedavi edici hiçbir şey uygulanmadı ve derdinize çare bulamadıkları içinde psikolojik deyip kestirip atıyolar ve bunuda açık açık söylüyolar
     
  16. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  17. LoreleXIX

    LoreleXIX Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    69
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    Bende 16 /17 yaşındayken böyle bir rahatsızlık yaşadım aralıklarla tam 2 kez hepsi 1 hafta kadar sürdü ve sonra geçti ama yedigim ignelerin haddi hesabı yoktu :s
    Allah'a şükür şimdi böyle bir problem yok , kan tahlilleri sonucunda birşey çıkmamıştı işin içinden psikolojik diyip çıkıyorlar..
    bi iğne vardı akşam 6 gibi çıkmaya başlıyordu cildimde kızarıklıklar annem o igneden yapıyordu hemen geçiyordu ne oldugunu hatırlamıyorum ama çok can yakıyordu :çok üzgünüm:
    ama anladım ki stresten ve yediğim çikolatadan oluyormuş :1no2:
    tabiiki ilk faktör stres ..
    gezmediğim hastane kalmamıştı ..
    geçmiş olsun Allah şifa versin
     
  18. 18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EU1
  19. esengul_01

    esengul_01 laborant adayı Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2008
    Mesajlar:
    133
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    geçen sene aynı hastalıktan bende geçirdim.ne yesem vücudumda koca koca 1 ytl büyüklüğünde kızarıklar çıkıyordu.bacaklarımda kollarımda göğsümde dirseklerimde ayak üstümde....idrar testi yaptırıyorduk sonuçlarım uçmuş çıkıyordu.hangi ilacı kullandıysam geçmedi.içmedıgım ilaç kalmadı.innelerde ekstrası.hatta stresten olabılır dıye bana sinir ilacı bile yazdı doktor.artık baş gelemedı bana kortızonlu ınne yazdı 6 tane 2 2 vuruldum.3 gun surdu.ne bıleyım o zmnlar bılmıyordum kı bu kortızonlu ınnenın yan etkısı olarak kılo alacagımı.bu ınneden sonra tam 15 kılo aldım.bu hıkayem 6 ay kadar surdu.şükür ki bitti...