Üst bacaklarımda sir sonrası sivilcelenme:( Fikirlerinizi bekliyorum kızlaar:(

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve Sorcha tarafından 8 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    8 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Sorcha
  1. Sorcha

    Sorcha Kesin İzmirli ;) Pro Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    7.790
    Beğenildi:
    893
    Ödül Puanları:
    238
    Arkadaşlar selam=))) Ben bir soru soracaktım,

    Sorum şu; Benim sirden sonra üst bacaklarımda aşırı bir sivilcelenme oluyor gözeneklerimde.Koltuk altımda da oluyor,genital bölgemde de.Ama en çok üst bacaklarımda ve kıpkırmızı,sırf bu yüzden denize giresim gelmiyor:/ Neden olabilir sizce?sir dokunuyor olabilir mi?
     
  2. 9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Sorcha
  3. frtglsnfrt

    frtglsnfrt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2010
    Mesajlar:
    244
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cnm heerşey her vücuda ii gelecek die bişey yok.yanlız bildiğim bişey var sir ağda yaptığın zaman yada normal ağda ve hatta makina ile aldığın zaman bile hemen yıkamayacakmışsın aldığın bölgeyi.su ile temas ettiği zaman o bölge hassaslaşırmış zaten gözeneklerde açıldığınddan su toplar ve sivilce yapabilirmiş ben öyle duymuştum cnm
     
  4. 9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Sorcha
  5. Sorcha

    Sorcha Kesin İzmirli ;) Pro Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    7.790
    Beğenildi:
    893
    Ödül Puanları:
    238
    Hmmmm.... onu tam bilmiyorum açıkçası hatırlamıyorum yıkadım mı yıkamadım mı=) ama benim hemen ağda sonrası kıpkırmızı oluyor:/ ve isin tuhaf yani,yazdan beri hala duruyor suan.Tabi o kadar kırmızı değil.Şuan sadece sönük bir iz seklinde:/
     
  6. 9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Sorcha
  7. frtglsnfrt

    frtglsnfrt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2010
    Mesajlar:
    244
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    aaaaaaaa çok tuhaf o kadar zamandır geçmemesii gerçekten ilginç sir ağda sana pak yaramadı sanırım iz olan bölegelere bepanten krem sür ii gelir bence cilt yenileyici ve onarıcı özelliği var die biliyorm
     
  8. 9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Sorcha
  9. Sorcha

    Sorcha Kesin İzmirli ;) Pro Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    7.790
    Beğenildi:
    893
    Ödül Puanları:
    238
    Aynen geçmedi:/ ben üst bacaklarımı yazdan yaza alıyorum.Evli olmadığım için:KK70: Ve geçmiyor evet:/
     
  10. 10 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Sorcha
  11. meis

    meis Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2009
    Mesajlar:
    270
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ben de ilk kez düğünden önce sir yaptırdım..ama üst bacaklarım dediğin gibi..üstelik yıkamadım da..ve kaşınıyo kaşıyınca da canımı acıtıyo...pişman oldum yaa
     
  12. 10 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Sorcha
  13. Sorcha

    Sorcha Kesin İzmirli ;) Pro Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    7.790
    Beğenildi:
    893
    Ödül Puanları:
    238
    Seninde mi sivilcelendi böyle kırmızı nokta nokta bazıları büyük.???
     
  14. 11 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Sorcha
  15. meis

    meis Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2009
    Mesajlar:
    270
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evett..kaşınıyo bazen kaşıyınca daha çok kaşınıyo ..bi de acıyo...
    yoluk tavuk gibi bacaklarım...ayrıca kabak lifi filan da kullanıyorum..aama bu kez nafile...havalar ısınıyo artık bizim buralarda napıcam bilmiyorum
     
  16. 12 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Sorcha
  17. Sorcha

    Sorcha Kesin İzmirli ;) Pro Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    7.790
    Beğenildi:
    893
    Ödül Puanları:
    238
    Bizim buralarda da öyle ısınıyor hava:/ Mayo bikini giymeye çekiniyorum... Beyaz tenlimisin sen?
     
  18. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Sorcha
  19. gozde06

    gozde06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2010
    Mesajlar:
    290
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar bende sır ağdayı yeni yeni yapmaya başladım daha doğru evlendikten sonra başladım daha kalıcı olur diye fakat benim tüylerim daha kalıncıkmaya başladı ve çıkarken acayip kaşınıyo gece resmen işkence yapıyo bana kollarım kaşmaktan yenik düşüyo ama hala kaşınıyoo :) aynı şekilde her yerim kızarıyoo bi güzel ve bu ağda benim tüylrimi uzattı bu ay farkettim baya bi uzadılar sakal gibiler remen çok utanıyorum yaa eşim görcek diyee :KK43:((.... delikafadulden