üstüne mi gördüm ben şimdi ?bu nedirki?

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve ay_82 tarafından 15 Mart 2010 başlatılmıştır.

    15 Mart 2010
    Konu Sahibi : ay_82
  1. ay_82

    ay_82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaşlar 10 şubatta adet olmuştum ....mart 10 da kahve rengi bazen pırtılı akıntı gibi geldi ve 11 martta bitti yani 1 gün sürdü bu olay .....kırmızı kanama olmadı yani ...acaba hamile olabilirmiyim ? test yaptım bugün idrar testi negatif çıktı şimdi uffff....ne ki acaba?

    belirtiyse bulantım var arada yokluyo ,1 defa istifra edecek gibi oldum sadece ....karnımda hafif ağrı olup geçiyo ...aslında bebek düşünmediğimiz için çokta dinlememiştim kendimi belirti olarak sadece adetten şüpelendim 2 gündür üstüne görme mi acaba diye düşünüyorum size sorayım dedim olabilir mi? teşekkürler ...:enbuyukkk:bilmiyorumkismile
     
  2. 15 Mart 2010
    Konu Sahibi : ay_82
  3. ay_82

    ay_82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    bakıyoruz ama bişey demiyoruz madem yinede teşekkürler...
     
  4. 15 Mart 2010
    Konu Sahibi : ay_82
  5. Dexterella

    Dexterella Minik Böceğim... Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Kan testi de yaptırırsan kesin sonucu öğrenirsin. Bazen idrar testleri negatif sonuç verebiliyo hamilelik olsa bile.
     
  6. 15 Mart 2010
    Konu Sahibi : ay_82
  7. ay_82

    ay_82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    haklısın biraz daha beklim de kanda baktırayım .....sağol canım ..