utanarak söylüyorum

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve evremlaru tarafından 18 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    18 Aralık 2009
    Konu Sahibi : evremlaru
  1. evremlaru

    evremlaru Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2009
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ya utanarak söylüyorum hatamı yaptım yanlışmı yaptım bilmiyorum ben geçen hafta keseyi gördüm önümüzdeki haftada kalp atışları için gidicem tüp bebek le hamile kalmıştm biliyorsunuz dün gece eşim benimle beraber olmak istedi bende hayır dedim ve yüzelsel olarak eşim işini halletti bende o arada orgazm oldum ve benden çok az miktarda koyu akıntı olurya hani orgazm sırasında o koyu akıntıyla çok ama çok az miktarda kan geldi sadece o anda ama sonrasında birşey yok şuandada birşey yok birşey olurmu acaba kafam çok takıldı bu işe
     
  2. 18 Aralık 2009
    Konu Sahibi : evremlaru
  3. gizem_im

    gizem_im Guest

    cnm zannetmiyorum bişi olacağını sonuçta yüzeysel demişsin
    ayrıca bunda utanacak ne var :)))))
     
  4. 18 Aralık 2009
    Konu Sahibi : evremlaru
  5. evremlaru

    evremlaru Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2009
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çok utandım ya gerçekten doktor yasak dedi bende o yüzden olmaz dedim eşime şimdide kasılmam la yani orgazmla beraber hafif kan geldi ya bende ondan korktum birşey olur diye
     
  6. 18 Aralık 2009
    Konu Sahibi : evremlaru
  7. gundogmadan

    gundogmadan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.626
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    olmaz bir sey tatlim ilk uc ay bazen iliski yasak oluyor ama ozel durumlarda sanirim tup bebekte de ne olur ne olmaz diye bastan soyluyorlar. yine de esin ilk uc ay biraz sabirli olmaya calissin.
     
  8. 18 Aralık 2009
    Konu Sahibi : evremlaru
  9. evremlaru

    evremlaru Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2009
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    öyle olacak yani başka birşey yok sadece sabır
     
  10. 18 Aralık 2009
    Konu Sahibi : evremlaru
  11. evremlaru

    evremlaru Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2009
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    biz sabır ederiz de karşımızdakiler sabır etmiyor bana diyor bir kerden birşey olmaz diye zaten 1,5 aydır zavallım hep yüzeysel yaşıyor artık adamın dayanacak gücü kalmadı her seferinde soruyor daha yasak bitmedimi diye tam yakınlaşıyor bakıyorki olmaz napsın masum masum geri çekiliyor haliyle ama ne zaman onunla orgazm yaşasam tüp bebekten sonra orgazm olmamla beraber benden zevk suyuyla beraber kan geliyor çok azcık bunu anlamış değilim ben
     
  12. 18 Aralık 2009
    Konu Sahibi : evremlaru
  13. Winston

    Winston EGE & ECE Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.110
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hiç korkma arkadaşım benim doktorum yasak değil eşinle birlikte olman dedi öle bi yasaklama koymadı yani bizde birlikte olduk ve bişi olmadı :KK66:)
     
  14. 18 Aralık 2009
    Konu Sahibi : evremlaru
  15. evremlaru

    evremlaru Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2009
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben korkuyorum ya birşey olur diye biraz daha sabır etsin
     
  16. 18 Aralık 2009
    Konu Sahibi : evremlaru
  17. zeyra

    zeyra rabbimin mucizesi gizemim Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.212
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    canım içini ferah tut bitanem bişeycik olmamıştır canım benim bende tüp bebekle hamiş kaldım canım tamam ilişki yasak olmuyo bazı durumlarda ama çok dikkat etmemiz lazım ben şu an 5 buçuk aylık hamişim daha 1 kez ilişkiye gidik sayılır oda sayılırsa tabi eşinle konuş canım birazdaha dikkat etmek gerek benim doktorum ilk 3 ayın çok önemli olduğunu söylemişti bitanem benim
     
  18. 18 Aralık 2009
    Konu Sahibi : evremlaru
  19. evremlaru

    evremlaru Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2009
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Oda bılıyo ama dayanacak gÜcÜ kalmadı artık adamın malum ama ınŞallah bırŞey yoktur ÇÜnkÜ Şuan normal kanamam yok