Uyku kilo aldırır mı?

Konusu 'Güncel Diyet Haberleri' forumundadır ve Sevgi tarafından 9 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    9 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  1. Sevgi

    Sevgi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.322
    Beğenildi:
    12
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    148
    benim sorunum aslında şu 12 gibi yatar 10 gibi kalkarım çalışmıyorum diyetteyim ve spor yapıyorum erken kalkınca akşam edemyorum ben 10h da kalkıyorum ama uyumak kilo aldırır diyorlar bekarken zayıftım dikkat etmek şartıyla yemek yiyordum geçte kalkardım ama kilo almazdım şimdide uyuyorum fakat aşırı kilo aldım bazı dönemler yedim allah var ama erken kalkıncada boğazıma hakim olamıyorum bilmiyorumkismile sizce uyumak mı uyumamak mı?
     
  2. 9 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  3. alkim

    alkim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    588
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    öyle diyorlar ama bunun terside var valla kilo umrumda degil uykumu almadan kalkmam
     
  4. 9 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  5. Sevgi

    Sevgi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.322
    Beğenildi:
    12
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    148
    ya aslında banada saçma geliyor uykunun nesi kilo aldırırki beni her gören öle diyo çok kilo almışın çokmu yiyon diyo hayır diyorum kaçta kalkıyon diyo direk şaştım valla
     
  6. 9 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  7. darkblue

    darkblue Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    820
    Beğenildi:
    2
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    uyku kilo yapar mantıgı bana saçma gelıyor ancak sureklı dolu mıdeyle yatıyorsak hareketsız kaldıgım zamanda zaten metebolizma yavaşlıyor ve tabiki vucudumuza yağ olarak geri donuyor... tabi uykudan kastım tum gunu uyuyarak geçirme mantıgı değil yetişkin bir insan için 8 saat uyku için yeterli diyorlar tabi bu herkese göre değişir 5 saatde de uykusunu alan 10 saatde de...
     
  8. 13 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  9. pembedir

    pembedir Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    fazla uyuyanların daha az kilo aldığını biliyorum
     
  10. 13 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  11. too__be

    too__be Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    967
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben diyetisyene gittiğimde düzensiz uykudan kilo aldığımı söylemiştii
     
  12. 13 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  13. Feronia

    Feronia İyi ki varsın :) ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.818
    Beğenildi:
    39
    Beğendikleri:
    7
    Ödül Puanları:
    78
    Benim uykularım çok düzensizdir..
    Genelde çok fazla uyurum..
    Ama kilolu değilim..
    Hatta çoğu zaman gecenin bi yarısı yemek yeyip yatarım ama durum yine aynıdır...
     
  14. 13 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  15. chess

    chess Erguvan Pro Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    33.137
    Beğenildi:
    8.746
    Beğendikleri:
    6.381
    Ödül Puanları:
    238
    tam tersiymiş canım asıl uykusuzluk kilo yapıyormuş hatta şeker hastalığı yapıyorumuş neden dersen az uyku, vucuttaki insilün dengesini bozuyormuş, valla şu an okuduğum kitapta aynen böyle yazıyo, az uyku kilo yaparmış:hulya:
     
  16. 14 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  17. Metaphora

    Metaphora Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.519
    Beğenildi:
    17
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    108
    geçenlerde bir gazetede okudum uyku halinde yağ çabuk yakılıyormuş,yani bencede tam tersi.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 14 Şubat 2010
  18. 14 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Sevgi
  19. Sevgi

    Sevgi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.322
    Beğenildi:
    12
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    148
    benim uykudan kastım ben gece uyanmam kalkıp yemekte yemem ama geç kalkarım mesela 12 i geçkin uyurum sabah 11e dpğru kalkarım yani 11 saatten fazla uyumuş oluyorum bu yüzdenmi yüzüm çok kilo alıyor onu merak ettim di