Uyku psikolojik bir hastalık mıdır kızlar?

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve yaowwwwssss tarafından 25 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  1. yaowwwwssss

    yaowwwwssss Hayırlısı be Gülüm :) Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.069
    Beğenildi:
    390
    Ödül Puanları:
    163
    Arkadaşlar merhaba

    Ben son 1.5 senedir fazla aşırı uyuyorum.Çalıştığımdan dolayı sabah 7,30 da kalkılıorum akşamda 20,30 gibi uykum gelio işten 7 de geliorum yemek falan yiyince bi ağırlık oluyor vücudum artık erken uyumaya da alıştı akşam en geç 9 da yatmazsam başıma ağrılar girio.Ama bu kadar erken uymaktan pekte memnun değilim hiç bi sosyal hayatım yok misafir gelse ben bi bahane bulup yatmak istiorum sabah çok dinç kalkıorum erken yatınca.Hatta bazen sevgilimle bile konuşamıorum uyku yüzünden oda geceleri arıo beni sesimi duymak için :asigim: ama ne konuştuğumu dahi hatırlamıorum bazen 45 dk konuşmul oluyoruz hayal meyal hatırlıorum :sm_confused: sizce bnmki normal mi yoksa bende bi sorun mu var yawwwwwwww :gitme:
     
  2. 5 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  3. yaowwwwssss

    yaowwwwssss Hayırlısı be Gülüm :) Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.069
    Beğenildi:
    390
    Ödül Puanları:
    163
    kızlarrrrrrrrrrrrrrrrrrr
     
  4. 5 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  5. endeniz

    endeniz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    493
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Sabah erken kalkıyorsun, gün içinde yoruluyorsun çalıştığın için yapı olarak da rahat uyuyabilen bir kişiysen ve günlük yaşantına engel olmuyorsa (örneğin işteyken masa başında uyuklamıyorsan) normal olabileceğini düşünüyorum. Bır uzmana danışarak bu şüpheni netleştirebilirsin, senin için rahat olur.

    Sana özel mesaj attım, bir internet sitesinin linkini, orada konunun uzmanlar anlaşılır bir dille soru-cevap tarzında açıklıyorlar.
     
  6. 6 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  7. pinar85

    pinar85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    192
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aynı soru bende de var... akşam 6da eve gelip 7 gibi uyuyorum. bazen 8-9 gibi. ve inanılmaz yorgunum.. depresyondan mı acaba diye düşündüm ama aşırı yoruluyorum..inanır mısın bir aydır yıkanmayı bekleyen bulaşıklar var..
     
  8. 6 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  9. yaowwwwssss

    yaowwwwssss Hayırlısı be Gülüm :) Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.069
    Beğenildi:
    390
    Ödül Puanları:
    163
    acep biz deprossona mı girdik :)) olumunekankayizsmile olumunekankayizsmile :gitme:
     
  10. 6 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  11. poldi

    poldi Bir umut var mı? Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenildi:
    683
    Ödül Puanları:
    148
    Sizin sorunlarınız varmı tam bilemiyorum ama bazı insanlarda uyku bir çeşit kaçış şeklidir. Yani psikolojik olarak hayatın rutinliğinden, sorunlarınızdan uyuyarak kaçıyor olabilirsiniz. Çünkü uyuyarak unutuyorsunuz. Buda zamanla bağımlılık haline gelebiliyor. Sorununuz psiklojik olabilir.
     
  12. 9 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  13. sumru00

    sumru00 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    103
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Uyku depresyon veya depresyona giriş aşaması olabilir, ama tabii bunun yanı sıra kabızlık veya ishal veya başka vücutsal tepkimelerde gösterir, ayrıca bahar geçişlerinde uyku yorgunluk halsizlik bilirsiniz malum standart bahar sendromudur, vücuda alınan ışığın etkisi, ama hayattan bıkma sıkkınlık veya başka sıkıntıların varsa en doğrusu bir psikiyatriste görünmek.
     
  14. 1 Eylül 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  15. scheker

    scheker herseyin hayirlisi... Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    3.226
    Beğenildi:
    143
    Ödül Puanları:
    163
    etrafimdaki insanlar hep benimle dalga geciyor bu yüzden
    ben saat 7de kalkiyorum aksamda en gec 10.30da uyumus olmam lazim
    yoksa ertesi gün basim agriyo ayrica mutsuz oluyorum
     
  16. 9 Eylül 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  17. patatesalatasi

    patatesalatasi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2010
    Mesajlar:
    229
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    e ama normal 7.30 da kalkan bi insan 12 lere kadar ayakta duramaz ki :)