Uyku sorunum var yardım edebilecek birileri var mı

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve seyhan03520 tarafından 11 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : seyhan03520
  1. seyhan03520

    seyhan03520 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    30
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaşlar.ilk defa konu açıyorum yanlış yere açmış olabilirim eyvahedigeldismile
    benim uyku sorunum var.artık günlük hayatımı aksatacak derecede hem de.erken yatsam da kalkamıyorum geç yatsam hiç kalkamıyorum.saat kuruyorum alarmı kapatıp tekrar uykuya dalıyorum.saati uzak bi yere koyuyorum bari yataktan kalkmış olayım diye.yok yine yatağa dönüyorum saati kapatıp.birileri beni arayıp uyandırsın diye rica ediyorum yakınlarıma yine işe yaramıyor.okulum var stajım var erken kalkmam gerekiyor ama çoğu zaman bu sorumluluklarımı aksatıyorum kalkamadığım için.öğleden sonraları uyanıyorum yetmiyor gün içinde ilk fırsatta yine uyuyorum.böyle olunca da hiç bir işim tam olarak yetişmiyor.gün bana yetmiyor yani.bu durumdan çok şikayetçiyim.rahatsız oluyorum artık.sürüne sürüne kalkmak istemiyorum yataktan.hani depresyon,moral bozukluğu da yok ama neden böyle oluyor anlamıyorum.bi doktora gideyim diyorum uyanamadığım için onu da yapamıyorum.ayrıca doktora gitsem hangi branşın hekimi ilgilenir bu sorunla biliyor musunuz.kızlar tavsiyelerinizi bekliyorum.okuduğunuz için teşekkürler.
     
  2. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : seyhan03520
  3. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.642
    Beğenildi:
    32.591
    Ödül Puanları:
    463
    bence yatmak içinde kalkmak için de saatini kur, eğer uykuyu çok seviyorsan saatini gece 23:00 kur unutmaman için çalınca mutlaka yat sabahta 07:00 de kur mutlaka kalk, ölsende sürünsende bundan şaşma, eğer uykuya daha az ihiyaç duyuyosan 6 saat uyuyacak şekilde ayarlayabilirsin. hayat tarzına göre ayarla işte saaati kuarcağın saatleri
    gün içinde uzunca yürüyüş yapmak, liptonun after meal, doğadanın relax, arifoğlunun da vardı sanırım relax çayları iyi gelir, yada sadece melisa yada sarıkantaron çayı kullanabilirsin, yatmadan 2 saat öncede bişey yiyip içme, tabii kafeine dikkat et, yatmadan en az 6 saat öncesinden kafein alımını kesmelisin. yatmadan önce sakinleştirici faaliyetlerde bulunabilirsin eğlencelik bi komedi gibi ama gerilim film ve dizileri izleme
    benim denediğim ve fayda gördüğüm yöntemler kesinlikle spor ve bu bitki çayları ve kafeinden uzak durmak, bence kararlı olursan genç bi insan için üstesinden gelinmeyecek bişey değil madem psikolojik bi sorununda yok
    ayrıca güneş ışığından mahrumiyette kışın uykusuzluk yapabiliyo
    kolay gelsin sana
    :hulya:
     
  4. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : seyhan03520
  5. DagCicegi

    DagCicegi Bir Kızım Olana Kadar... Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    8.212
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    Konunuz ilgili bölüme taşınmıştır.Bilginize a.s.