uykumuz ve emzirmemiz normal mi??

Konusu 'Doğum sonrası Annelerin Sorunları' forumundadır ve KalenderMesrepim tarafından 10 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    10 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : KalenderMesrepim
  1. KalenderMesrepim

    KalenderMesrepim Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.097
    Beğenildi:
    154
    Ödül Puanları:
    153
    oglum 19 gunluk gunduz yarım saatte bir emziriorum aksam uykuya dalıor gece ise gece yarısı emziriyorum yatırıyorum gece saat 2.30 3.00 gibi uyanıyor emzırıp altını alıp tekrar yatırıyorum bu sefer sabah 6 da tam uyanıyor ve onun ıcın sabah olmus oluyor bır daha da oglenden once uyumuyor acaba uyku duzenımız normal mı kı?? bende merak edıyorum .. ??:nazar:
     
  2. 10 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : KalenderMesrepim
  3. rose01

    rose01 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    608
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    aynı canım bende de gece 2 gibi uyanıyor sabah 6 da kalkıyor öğlen 1 den önce asla yatmıyor benim bebeişimde 28 günlük
     
  4. 10 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : KalenderMesrepim
  5. KalenderMesrepim

    KalenderMesrepim Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.097
    Beğenildi:
    154
    Ödül Puanları:
    153
    acaba normallermi ki? gun icinde tek sefer 1.5 ; 2 saat uyuyor diger zamanlar hep ayakta ya da kus uykusu gibi..:nazar:
     
  6. 10 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : KalenderMesrepim
  7. EU1

    EU1 Guest

    Benim kizim onceden cok guzel uyurdu su 3 gundur duzeni degisti kafayi yiyorum valla.Onceden 3 hatta 4 saat uyurdu ve emziri altini alirdim geri yatardi.Simdi uyanik kalma suresi fazlalasti.Geceleride artik 4 saat uyumuyo 2 yada 3 saatte bir uyaniyo_Onceden ne guzel bir emzirirdim iyice 4 hatta 5 saat uyanmazdi.Simdi cadi uyumuyo buyudugu icin doktor normal dedi dahada azalicak dedi doktor gunduz uykusu.Ama sizin zamaninizdayken kizlar benim kizim gunde 20 saat uyurdu benim bildigim yeni dogan bebek 18 ile 20 saat arasi uyumasi gerekirmis gunde.Kizim ilk baslarda oyleydi.Simdi anca 15 saat uyuyo.Doktorda normal dedi.Sizinki sanki bana az geldi kizlar.
     
  8. 12 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : KalenderMesrepim
  9. nnurayy

    nnurayy annesinin bal-kaymagi Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.588
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    ayni dert benim kizimdada var gunduz en az 3 saat uyurdu simdi oyle azaldi ki hemen uyaniyor gece 12de yatiriyorum 3 gibi kalkiyor sonrada 6 gibi uyanip saat 11 12ye kadar uyumuyor zaten uyuduklarida yarim yamalak gozu acik uyuyor nerdeyse tetikte heran kalkmak icin canima okuyor esimde sagolsun kucaga alistirdi kucakta uyuyor yerine biraktin mi feryat icinde
     
  10. 12 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : KalenderMesrepim
  11. nisan annesi

    nisan annesi bebegım Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    762
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    benim kızımda akşam 8 den 12 kadar eziyetli uyanık ,sonraki saatlerde hep uyuyor.maşallah.birde genlede gaz sancısı çekiyosa çoçuk uyuyamaz eziyetli oluyo,banyo yaptırmakta bebekleri dinlendirir iyi uyutur
     
  12. 12 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : KalenderMesrepim
  13. nisan annesi

    nisan annesi bebegım Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    762
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    benim kızımda akşam 8 den 12 kadar eziyetli uyanık ,sonraki saatlerde hep uyuyor.maşallah.birde genelde gaz sancısı çekiyosa çoçuk uyuyamaz eziyetli oluyo,banyo yaptırmakta bebekleri dinlendirir iyi uyutur
     
  14. 12 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : KalenderMesrepim
  15. bxixgsxixze

    bxixgsxixze Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.137
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar hepinizin bebişlerinize maşallahhh.benimkine göre çok çok ii uyku saatleri.
    benimki gece halen daha uyumuyor saat 4 e kadar uyanığız.gündüzde saat bişey yatıyor o kadar:KK43:
     
  16. 12 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : KalenderMesrepim
  17. nazenince

    nazenince Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benim kızım da 21 günlük. son iki güne kadar her şey çok güseldi. uyanmak bilmezdi. uyanınca da emer yine uyurdum. ben kendim altını açar uyandırırdım emzirmek için ama şu son iki gündür resmen ayakta kızım gece gündüz. ne gece uyuyor ne gündüz. kucakta biraz dalar gibi ama her ana tetikte sanki uyanmak için. bırakınca da uyanıyor başlıyor ağlamaya. gazını da çıkarıyoruz ama bi türlü uyumuyo. çıldırtacak beni. eşim de iki haftalığına göreve gitti. kayınvalidem de sürekli kucakta. bir saniye ağlamasına izin vermiyo kadın her dk kucağında ağlamasın die. o gidecek şurda iki hafta sonra ben napıcam? bi çare söyleyin arkadaşlar.
     
  18. 12 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : KalenderMesrepim
  19. kibela24

    kibela24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.278
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    benımmkı bır bucuk saatte bır yanıyor yarım saat kırk dakıka sonra tekrar uyuyor yıne bır bucuk saat sonra uyuyor
    bazen gece 4 te uyanıyor sabah 6 kadar
    bazen gece 1 de uyanıyor gece 2 bucuga kadar
    uyku duzenımız yok