uykuya dalmadan ne düşünürsünüz?

Konusu 'İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden' forumundadır ve onuseviyorum tarafından 27 Mart 2008 başlatılmıştır.

    27 Mart 2008
    Konu Sahibi : onuseviyorum
  1. onuseviyorum

    onuseviyorum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.438
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar yastığa başınızı koyunca
    uykuya dalmadan aklınızdan neler geçer?yerimseniben
     
  2. 27 Mart 2008
    Konu Sahibi : onuseviyorum
  3. EcMeL

    EcMeL Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.693
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Son birkaç aydır yatağa kendimi zor atıyorum.:çok üzgünüm:
    Başımın yastığa deymesiyle uykuya geçiyorum valla.
     
  4. 27 Mart 2008
    Konu Sahibi : onuseviyorum
  5. dilegim

    dilegim artık bambaşka biri Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.077
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ya ben gece hiç uyuyamıyorum yastıga basımı koydugum an ölüm korkusu sarıyo benı o yuzden gece olmasını hiç ıstemıyom
     
  6. 27 Mart 2008
    Konu Sahibi : onuseviyorum
  7. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    ah be tatlım ne gelmiyorki aklıma,,,,ertesi günün yemeği,kızımın dersleri,borçlar,sevdiklerimin sorunları,sabah kızıma kahvaltıya ne hazırlasam diye düşünmeler,işte olan olumsuzluklar ah ahhh valla herşey kafamı yastığa koyunca aklıma geliyor dolyısıyla uyuyamıyorum bende yatak odasındaki tv yi açıyorum onu seyrede seyrede uyuyorum..
     
  8. 27 Mart 2008
    Konu Sahibi : onuseviyorum
  9. onuseviyorum

    onuseviyorum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.438
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    ben de bebeğim olduğunu falan hayal ediyorum..
    ee hayaller olmasa zaten yanmışızzzzz
     
  10. 27 Mart 2008
    Konu Sahibi : onuseviyorum
  11. EcMeL

    EcMeL Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.693
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Hayallerle kalmaz gönlüne göre verir inşallah yaradan canım.
    Sıkma canını hiç.
     
  12. 27 Mart 2008
    Konu Sahibi : onuseviyorum
  13. onuseviyorum

    onuseviyorum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.438
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    çok sağol canımmm yaaa.allah yazdıysa birgün
    yaşarız inşallah bu duyguyu..:a015:
     
  14. 27 Mart 2008
    Konu Sahibi : onuseviyorum
  15. delikizinturkusuyum

    delikizinturkusuyum Hoşgeldin MİRZA'm... Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.071
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    Ohoooo bir sürü senaryo, bir sürü hayal..
    Bazen gün içinde beni sinirlendiren bir olayı düşünüp karakterleri (ben ve karşımdaki) konuşturuyorum beynimin içinde.
    Bazen işle ilgili şunu söyle yapayım, bunu böyle yapayım planları kuruyorum..
    Bazen şu an çamaşır ve ütü odası olarak kullandığım odamı bebek odası yapıyorum, yatağını odanın ortasına mı koysam, kenara mı yaslasam diye düşünüyorum..
    Beşiğin üstüne asacağım müzikli oyuncak nasıl birşey olsun diye düşünüyorum...
    Düşünce bitmiyor yani anlayacağın bitanem...
     
  16. 27 Mart 2008
    Konu Sahibi : onuseviyorum
  17. tgbtugba

    tgbtugba Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Neler Düşünmüyorum Kiiii.....ölüm Korkusu Sariyo Herbir Yanimiii
     
  18. 27 Mart 2008
    Konu Sahibi : onuseviyorum
  19. aysun444

    aysun444 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.555
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    106
    öğrencilik yıllarımda uyku sorunum vardı. bitürlü uyuyamazdım. yatağa girdikten en az 2 saat sonra uyurdum. iş hayatına bir atıldım, pir atıldım. yorgunluktan 10-15 dakika geçmeden uyuyorum. hatta oh beee sesizlik diyorum.
    tabiiii okulda bir sorun yaşamadıysam eşimle tartışmadıysam, kafama bir sorun takmadıysam...