uyuyamıyorum...uyuyamadıkça çıldırıyorum..

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve figan tarafından 13 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    13 Şubat 2010
    Konu Sahibi : figan
  1. figan

    figan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    532
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar merhaba..ben 6,5 haftalık hamileyim..ve zor bir hamilelik geçiriyorum.mide bulantılarım bir yandan..kusmalar..bir yandan panik atak ve bir yandanda uyuyamama problemim..kızlar uyumuyorum ,hiç uyuyamıyorum,geceleri uyumak için yatağa girince inliyorum ruhum resmen azap çekiyor..sabahta sabah ben uykusuz çıkıyorum ve gündüzde uykum gelmiyor..

    napıcam bilmiyorum..hani uyuyabilsem bi nebze unutucam gün içindeki ızdıraplarımı ama o da yok..bir önerisi ya da ben gibi olan var mı aranızda..lütfen yardım...
    senağlamasenağlamamafoldumbenmafoldumbemafoldumben
     
  2. 13 Şubat 2010
    Konu Sahibi : figan
  3. esssraaa

    esssraaa minik kurabiyenin annesi Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.434
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım,öncelikle bebişini sağlıkla kucağına alırsın inşallah..

    uyku konusunda seni anlıyorum çünkü ilk başlarda uykuya dalma konusunda epey sıkıntı çekiyordum..
    eczane ya da aktarlardan kolaylıkla bulabileceğin lavanta yağı yardımcı olabilir,en azından denemekte fayda varyerimseniben
    yastığına birkaç damla damlatıp eline de bir kitap alırsan,lavanta yağının rahatlatıcı etkisi ve kitap okumanın gözlerini yorması sonucu uykuya teslim olursunboshayallersmile

    bebeğini ve güzel günleri düşün,kafandaki olumsuzlukları atarsan herşey kolaylaşacaktır..

    dua etmek de huzur veriyor..uyuyamadıkça sinirlenip,sinirlendikçe uyuyamamak nedir çeken bilirkaydirigubbakcemile3
     
  4. 13 Şubat 2010
    Konu Sahibi : figan
  5. figan

    figan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    532
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim yaa anlıyorsun işte beni..dediğini deniyim bi bakalım,inşallah faydalı olur..çünkü çok bıktım ve daha yolun başındayım..mafoldumbenmafoldumben
     
  6. 14 Şubat 2010
    Konu Sahibi : figan
  7. hayrissh

    hayrissh Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2008
    Mesajlar:
    132
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    39.haftadayım bende hiç uyumuyorum! ama senin haftandaykende kafam hiç yastıktan kalkmıyodu gece gündüz ayıramıyordum. canım sabret 12.haftadan sonra normale dönüyor umarım bebişini sağlıkla kucağına alırsın!!
     
  8. 14 Şubat 2010
    Konu Sahibi : figan
  9. haziran3

    haziran3 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende uyuyamıyorum ama korkudan doğumu düşünmek ten 40. haftaya giriyorum yarın. sabah ezanı okunuyor ben hala uyuyamıyorum bel ağrılarımında etkisi var tabi ne yapalım meleklerimiz için sabretçez.
     
  10. 16 Şubat 2010
    Konu Sahibi : figan
  11. sudemebru

    sudemebru Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    281
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    30. haftadayım bende aynı durumdan muzdaribim ama kitap epey işe yarıyo bide saçımla oynanması çok hoşuma gidiyo bakıyom canıma tak ediyo uykusuzluk eşime saçımla oynatıyom oda işe yarıyo bi kaç saatte olsa
     
  12. 16 Şubat 2010
    Konu Sahibi : figan
  13. esila@mxixsra

    esila@mxixsra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    759
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    uykusuzluk beni de mahfediyor. k,tap falan da işe yaramıyor malesef. lavantayı deneyeceğim ben de bakalım işe yarayacak mı:KK43:
     
  14. 16 Şubat 2010
    Konu Sahibi : figan
  15. Harpy

    Harpy Today is a gift, thats why they call it PRESENT Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5.517
    Beğenildi:
    7.810
    Ödül Puanları:
    188
    anlamadığım birşey var sen bişeyleri kafanda kurup mu uyuyamıyorsun yoksa normal uyukusuzluk mu seni daha sinirli yapıyor? yoksa bulantın yüzünden mi? şuanda ben 9. haftama girdim.. günde 12 saat uyuyorum kendimi zorlamasam tüm gün uyuyicam mirmirmirmir belki senin de ilerki haftalarda durum tersine döner.. birde ben uyukusuz olduğum ya da çok stresli olduğumda uyuyamazsam uyguladığım bir yöntem var; nefes almak! tamamen nefesine konsantre olup kafanı boşaltıyorsun çok kısa nefeslerle başlayıp her nefeste biraz daha derin bir nefes alıyorsun, eğer hala uyumadıysan birde uzundan kısaya kadar yapabilirsin ama tamamen konsantre olman gerek nefesine... ben ne kadar gergin ve uyukusuz olsam bile daha ilk turu bitirmeden uykuya dalıyorum.. çünkü zaten beynin yorgun kafandaki düşünceleri attığın anda uykuya dalıyorsun yerimseniben
    bu dünyada hiç birşeyi kafan takmaya değmez... bebeğinle birlikte çok mutlu uzun bir hayat bekliyor seni... içini rahat tut çünkü bütün sıkıntılarını o da hissediyor... tatlı rüyalar şutarafagitti
     
  16. 16 Şubat 2010
    Konu Sahibi : figan
  17. Harpy

    Harpy Today is a gift, thats why they call it PRESENT Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5.517
    Beğenildi:
    7.810
    Ödül Puanları:
    188
    sana bu şarkıyı armağan ediyorum biraz keyfini yerine getirir belki kaydirigubbakcemile3
    trdinle.com/Aglamaya_Degmez_Hayat-6296.html