uzun protokol? kısa protokol?

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve ecrin38 tarafından 27 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    27 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ecrin38
  1. ecrin38

    ecrin38 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.142
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaşlar her dakka bişey soruyorum ama her şey sanki inadına beni buluyorr lucrin iğne kullanıyodum 10gündürrr reglimi oldumm 2. günü gitti doktoruma ama maalesef 2 tane kist oluşturmuşş tedavimi durdurdu bu şekilde devam etmeyelimm 1 ay ara verelim vucut atsın kendiliğinden bu kistleri atmassa enjektör yardımıyla alalım dedii bidahakine sende kısa protokol uygulucazz bu iğneyi bidaha kullandırmıcamm sana dedii ee o zaman şansım değişemi kısada aynı olayı yaşayan varmıı lütfenn yardımcı olunn
     
  2. 28 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ecrin38
  3. zubeyde24

    zubeyde24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.751
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım sende pko varmıydı
     
  4. 28 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ecrin38
  5. ecrin38

    ecrin38 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.142
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    hayır cnm yok neden sordunnn
     
  6. 28 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ecrin38
  7. ecrin38

    ecrin38 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.142
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    ya arkadaşlar k,mse yokmuu beni aydınlatacak
     
  8. 28 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ecrin38
  9. sinem8484

    sinem8484 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.032
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    canım bende bu ay kısa protokol denicem daha önceden 2 defa uzun protokol denedim hamile kaldım ama düşük yaptım geçen ay başlamıştık aslında tedaviye uzun protokol olucaktı yine çok fazla yumurta oluştu tedavi yarıda kaldı doktorum bidaha uzun denemicez dedi kısa protokol hakkında benimde çok fazla bilgim yok ama arasında fazla fark olduğunu sanmıyorum birde bi yerden duymuştum kısa protokolda şans biraz daha azmış canım sıkıldı bu konuya ama yapacak bişey yok inşallah bebişlerimize kavuşuruz
     
  10. 28 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ecrin38
  11. ecrin38

    ecrin38 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.142
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    geçmiş olsun cnm yaa bide işin bu yani var dimi ne kadarlıkken düşük oldu ve neden leri araştırıldımııı acaba
     
  12. 28 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ecrin38
  13. sinem8484

    sinem8484 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.032
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    6 ve 8. haftalarda düştü canım kanda pıhtılaşma çıktı sonuçlarda iğne kullanıcam kan sulandırıcı
     
  14. 28 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ecrin38
  15. ecrin38

    ecrin38 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.142
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    anladım cnm allahtan sorunun ne olduğunu bulabilmişler ve bi tedavisi var rabbim inşallah bu sefer kucaağına almayı nasip ederr cnmm boll şanss
     
  16. 29 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ecrin38
  17. Yeshill_Yansima

    Yeshill_Yansima Hoşgeldin minik kızım:) Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    850
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    cnm benimki en kısa protokol.antagonist protokol. ben adetin 2.günü puregon iğne vurulmaya başladım. 6gün sonra baktılar beim yumurtalardan bazıları almış yürümüş onlar çatlamasın ve diğerleri ona yetişsin diye çatlatmama iğnesi oldum. 9.gün çatlatma iğnesi vuruldum ertesi günde yumoşlarım toplandı. toplamda 10-11 gün sürdü tedavim. biz<de sorun eşimdeydi benim yumurta rezervim filan çok iyidi. hiç kafana takma dr. lar zaten iğneye başlayınca kan testi ve usg ile hormon ve yumurtalarına bakıp tedaviyi düzenliyorlar. en doğrusu neyse ona karar veriyorlar.için rahat olsun.
     
  18. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ecrin38
  19. ecrin38

    ecrin38 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.142
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    peki senin sonuç ne oldu cnm yazmamışsınn ?