Uzun süre geçmeyen sivilce ve izleri için..!

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve b_u_y_c_u tarafından 30 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : b_u_y_c_u
  1. b_u_y_c_u

    b_u_y_c_u Guest

    İlk öncelikle neredeyse 3 yıldır bu sorunla uğraşıyorum.Çok acıdırki 3 yıl önce çıkan sivilcelerimin izleri hafifde olsa hala durmakta.2 yıl önce cildiyeye gitmiştim o zaman faydası olmuştu ama bugünlerde arttığı için dün tekrar gittim.Eğer sivilce kistleşmişse yani çıktığı zaman uzun bi süre geçmiyo ve izi kalıyosa bunun için ilaç tedavisi şartmış. Doktor bazı testler yaptıktan sonra 6 aylık bi antibiyotik vericek bunu kullan tamamen kurtul rahatla dedi.İlk haftadan itibaren etkisi başlıyomuş ilk aydan sonra siyah noktalarıda azaltıyomuş.İnşallah faydası olur izlerede iyi gelicekmiş öyle dedi.Sivilceleri böyle olanlar mutlaka doktora gitsinler çünkü içtende tedavi gerçekten çok önemli.İlacı kullandıkça ben etkilerini yazarım tekrar..:kahve:
     
  2. 31 Aralık 2008
    Konu Sahibi : b_u_y_c_u
  3. KezoVare

    KezoVare Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu ilac dediğn .....olmasın??
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 1 Ocak 2009
  4. 31 Aralık 2008
    Konu Sahibi : b_u_y_c_u
  5. b_u_y_c_u

    b_u_y_c_u Guest

    yok canım o değil bu başka bi ilaç
     
  6. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : b_u_y_c_u
  7. SXUXZGXUXN

    SXUXZGXUXN Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    278
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    o ılac basıt bı antıbıyotık denıldıgı gıbıde ılk haftada degıl 1 ayın sonunda sıvılcelerın azalmasıyla etkı goruyosun monodoks ılacın adı muhtemelen dıılsede onun ıslevını goren muadili olacaktır
     
  8. 18 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : b_u_y_c_u
  9. esilda

    esilda Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kullanacagn ilaç büyük ihtimalle roactuane.. Ama dikkat edilmesi gerekn bi ilaçtr bayagı yan etkileri var hem geçtkten sonra yine tekrarlıyabiliyo. 2 yıl önce bende kullandm ve ilaçtan dolayı psikolojik sorunlar yaşadm ve 4. ayımda bıraktm şu an yine çıkıo fazlada olmasa iz bırakıyo işte hiç bi ilaçta etki etmıyor artk...