Vajina kokusu acil bakn ltfen kzlar

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve cuter tarafından 2 Ekim 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cuter
  1. cuter

    cuter Guest

    slm arkadaşlar ben de doktor hem vajinal enfeksiyon hem de mantar teşhisi koydu karnım ara ara ağrıyo ve vajinada kaşıntı var ve en önemlisi çok pis bi koku var bekarım bu koku için ne yapmam lazım lütfen bana yardım edin bitki önerilerinizi ve antbiyiotik ilaç önerileriniz bekliyorum kızlar acilllll
     
    Alliswell44 bunu beğendi.
  2. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cuter
  3. whiteice67

    whiteice67 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2007
    Mesajlar:
    657
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    108
    hemen dr git kısa sürede geçer merak etme geçmiş olsun muhtemelen enfeksiyondur
     
  4. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cuter
  5. cuter

    cuter Guest

    geçmiyoooooooooooooooooooooooooooo doktor doktor geziyorum bitki tedavisne başvurcam bilen varsa koku için yardım etsinnnnnnnnn akıntı olmuyo ama kokuyoooooooooooooo çok pis kokuyooooooooo
     
  6. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cuter
  7. moonstone

    moonstone Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    nası bi koku cnm bu?
     
  8. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cuter
  9. cuter

    cuter Guest

    canım rahatsız edici pis bi koku tanımlayamıyorum ama insanı rahatsız ediyo orası yıkanmayınca pis pis kokar ya aynen öyle bi koku oluyo ben numis med le yıkıyorum günde 1 falan soğan kürünü düşünüyorum ama sonunda akıntı olcak diyolar pis bi akıntı o akıntı uzun sürer mi acaba korkuyorum pis kokudan bıkmışım zaten..
     
  10. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cuter
  11. decemBer

    decemBer Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.492
    Beğenildi:
    131
    Ödül Puanları:
    153
    düzenli tüylerini alıyosan bi sorun olmaması lazım.
    bi de hani akıntı yok koku var demişsin, soğan kürü bildiğim kadarıyla akıntıyla ilgili..
    o kokuyu akıntı yapmıyosa mantar yapıyodur.. taharetini ve kurulamanı iyi yapmalısın.
    sanırım sorunun vajinal değil deriyle ilgili..
     
  12. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cuter
  13. nnurayy

    nnurayy annesinin bal-kaymagi Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.588
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    bence kroniklesmis bir durum buda zor uzun sancili bir surecte degisimli antibiyotik tedavisiyle gecer yilma bence gecicektir bir kiz arkadasim vardi o cok sikayet ederdi onunkide usutmekle basladi sistit olurdu bol sivi al ayrica dr un vajinal sorunlarda ilk onerdigi seymis umarim en kisa surede bir sonuc alirsin
     
  14. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cuter
  15. nnurayy

    nnurayy annesinin bal-kaymagi Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.588
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    pamuklu ic camasini giy naylon karimsililardan uzak dur duru su disnda birseyle yikama nem dengesini bozup iyi bakterileri oldurme gunluk ince pedleri kullan SIK SIK yenile
     
  16. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cuter
  17. EU2

    EU2 Guest

    dr teşhis koymuş tedavi için bişiler vermedimi cnm ya bitkilere başvurmayı dusunuyosun dr dahilinde herseyi denedinmi ?

    dr ne diyor mantar için kız olmasan hersey daha kolay fitilinden yakmadan tut ama kızsan işin zor :S

    gecmiş olsun ...

    ancak agız yoluyla belli başlı ilaç tedavilerini denersim umarım sonuc alırsın ...
     
  18. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cuter
  19. cuter

    cuter Guest

    tüy konusuna çok dikkat edeerim buna rağmen koku var...soğan kürünü şunun için istedim ara ara karnımda kasığa yakın fena bi ağrı saplanıyo yani mantar da oalbilir enfeksiyond a ya da her ikisi birden kafam karışmışl durumda:S bi de her tuvalette idrar yapınca yıkamak mı lazım orayı ben genelde silerim ama ben de çok idrara çıkma oluyo genetik bu... şu soğan kürü hakkında kızlar bilginiz varsa yazın .. akıntı şöyle var saydam vajen ıslak oluyo ve pis kokuyo hani siz sarı beyaz vs diypsunuz ya bu da saydam ve pis kokan bişey...:enbuyukkk::enbuyukkk:
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.