vajinada akıntı ve koku :((

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve LEYLUFER tarafından 4 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    4 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : LEYLUFER
  1. LEYLUFER

    LEYLUFER Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2009
    Mesajlar:
    82
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba dr hanım ben normalde adet görmüyorum hapla adet görüyorum birde
    kan şekerim yüksek olduğu için insülin kullanıyorum şekerin ve adet görmek için kullandığım hap akıntı koku ve mantar yaparmı bıktım artık ne kullandımsa sadece geçici bir süre koruyor ama sonra yeniden başlıyor temizleme jellerini kullanıyorum olmuyor yine devam ediyor ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz lütfen
     
  2. 4 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : LEYLUFER
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam kullandığınız ilaçlar bunu yapmaz. ancak düzensiz bir şeker düzeyiniz var ise bu kolaylaştırıcı etki yapabilir. bir de doktorunuzdan uzun süreli mantar tedavisi için talep de bulunabilirsiniz. şikayetiniz olmasa da aylık tedavi kürleri yapılarak başarı sağlanabilir.
     
  4. 4 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : LEYLUFER
  5. LEYLUFER

    LEYLUFER Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2009
    Mesajlar:
    82
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    tşkler doktor hanım benden CHLAMYDıA TRACHOMATıS (DFA) ve CHLAMYDıA PCR tahlilleri yapıldı ama sonuçlar temiz çıktı bişi yoktu inğne ve antibiyotik kullandım ama 1-2 ay etkili oldu yeniden aynı sıkıntılarım başladı kesin bi çözümü yokmu ve dediğiniz aylık kürler nelerdir veya önerebileceğiniz herhangibi krem veya başka bişi varmı temizleme leji kullanıyorum (simply delicate avonun)ilişkiden sonra mutlaka birde tedavi görüyorum tüp bebek için yanetkisi olurmu bu tür şeylerin tedaviye gerçekten sıkıntılı bi durum 1-2 aylık geçiçi şeyler kullanmak istemiyorum varsa kesin çözüm istiyorum lütfen...
     
  6. 5 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : LEYLUFER
  7. cerenora

    cerenora Balı kaymağı fazla kaçmış Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.496
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    merhaba doktor hanım,
    16 yaşında bekar bir kardeşim var. cinsel bir hayatı yok. bir süredir vajinasında (özellikle bacaklarıyla birleştiği noktada) aşırı derecede kaşıntı var. kaşıdıktan sonra çamaşıra değen noktada yosun yeşili lekeler oluyor. sizce nedeni ne olabilir? bu durumda biz bir jinekoloğa mı yoksa dermatoloğa mı başvuralım? çünkü yeşil akıntı vajinadan gelmiyor..
    teşekkürler...
     
  8. 5 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : LEYLUFER
  9. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    tüp bebek tedavisi içinde isen kullanman gereken ilaçları doktorunla planlayın farklı bir etkisi olmasın.
     
  10. 5 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : LEYLUFER
  11. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam geçmiş olsun. yeşil akıntının vajenden gelme ihtimali daha yüksek siz çamaşırda gördüğünüz için belki ciltten kaynaklanıyor sanabilirsiniz. bence kadındoğumcuya görünmeli kültür aldırmalısınız.
     
  12. 5 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : LEYLUFER
  13. cerenora

    cerenora Balı kaymağı fazla kaçmış Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.496
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    teşekkür ederim cevabınız için. galiba biz yanlış yorumluyoruz. bugün hemen gidiyoruz.
    iyi çalışmalar...
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.