Vajinal Mantar için bitkisel kür ?

Konusu 'Anti-Aging - Sağlıklı Yaşam ve Yaşlanma' forumundadır ve sumru00 tarafından 9 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    9 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : sumru00
  1. sumru00

    sumru00 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    103
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar vajinal mantar için bildiğiniz uyguladığınız bir kür varmı nettekileri okudum oturma çayları filan, çokda gerçekci birşey bulamadım, çay veya bunun gibi kolay uygulanabilir bir yöntem varmı :KK43: kronikleşti benimki
     
  2. 2 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sumru00
  3. moryel82

    moryel82 Çünkü UyKuLar Çok güZeL Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    381
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    civanperçemi ile oturma banyosunun iyi geldiğini okumuştum, hatta denemiştim, ben de mantar değil de ara sıra reglden önce biraz kaşıntı oluyordu,tabi insanı sinir ediyor. bir kere denedim rahatlattı. internette bu şekilde aratırsan birşeyler bulabilirsin
     
  4. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sumru00
  5. karanfilli

    karanfilli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2010
    Mesajlar:
    204
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    hay allahım yaaa geberiyorum 3 gündür dr gittim ilaç kullanıyorum ama bi düzelme yok civanperçeminide bugün çöpe koydum...kahretsin....
     
  6. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sumru00
  7. __7n_bitirdin__

    __7n_bitirdin__ GİZLİ BAHÇEM Üye

    Katılım:
    19 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.651
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    2 yemek kaşığı sirkeyle suyu karıştırıp vajinal duş yaparsan iyi gelir canım:1hug:
     
  8. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sumru00
  9. hayalkur

    hayalkur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    merhaba,ben senelerce bu mantar illetini çektim artık elim sürekli ordaydı.Annem de bana sürekli böyle otlardan bişeyler yapan bi kadını tavsiye ediyordu gitmiyordum.B igün canıma tak dedi gittim kadına kadın sargı bezine sarmısağı koydu ve vajinama yerleştirdi iki gün beklettim sonra çıkarıp süt ve maydonozlu karışımın üstüne oturdum.o gün bugündür böyle bi şikayetim kalmadı ALLAH razı olsun kadından arada bi akıntım olur denerim iltihabımı akıtır kurtulurum ki ben doktor doktor gezdim çaresini bulamamıştım böyle kocakarı şeylerinede inanan biri değildim.Bide o bölgenen kesinlikle sabun şampuan türü şeyler sürme sadece suyla yıka dedi şimdi hiçbirşey sürmüyorum çok şükür kurtuldum.Kanıyordu kaşımaktan
     
    thalix bunu beğendi.
  10. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sumru00
  11. asunagi

    asunagi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    198
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    vajina içinemi yoksa külotun üstündemi durdu sarımsak
    bendede mantar illeti var
     
  12. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sumru00
  13. moryel82

    moryel82 Çünkü UyKuLar Çok güZeL Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    381
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    hayalkur konuyu biraz daha açarak anlatabilir misin çok ilgimi çekti, ben bitkisel tedaviyi kendime daha yakın hissettiğim için genelde derdime çare olsun diye otları falan araştırırım
    vajina içindedir kesin canım, sarımsakta antibiyotik özellik var, iltihap kurutabilir, ama antibiyotik sebebiyle oluşan mantarlar da var yanlış bilmiyorsam.
     
    miyav_su bunu beğendi.
  14. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sumru00
  15. karanfilli

    karanfilli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2010
    Mesajlar:
    204
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    hemen denicem çok teşekkürler canım...
     
  16. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sumru00
  17. gamzeli1

    gamzeli1 Guest

    bir tasa biraz yarım çay bardağı sirke koy gerisini suyla doldur (aslında oran da çok önemli değil ama sirke çok olursa çok yakıyor ondan) her tuvalete girdiğinde bu hazırladığın suyla vajinal bölgeni yıka...biraz yakar ama inan sık sık uygularsan bir bilemedin ikinci güne geçer.
    Ben her antibiyotik kullanışımda mantar oluyorum ve hep kendimi bu yöntemle tedavi ediyorum.
     
  18. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sumru00
  19. hayalkur

    hayalkur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    meraba arkadaşlar,bir tane sarımsağı sargı bezinin içine sıkıca yerleştirdi yani dışarı çıkamayacak şekilde çıkartırken içinde kalmasın diye sargı bezinin ucunuda uzunca bıraktı, dışına yada kiloda değil içine yerleştirdi ucu uzun olduğu için iki gün sonra onu çekip çıkardım.Arada bende yaparım ama sargı bezinden çıkmayacak şekilde konmalı yaparsanız çok dikkatli olun arkadaşlar ama bana bu çare oldu ben rakı bile dökmüştüm orama kim ne derse artık çaresizlikten aypıyordum ama bu kesin çözüm gamzeli1 arkadaşın dediği gibi sirkede çok faydalı geçmiş olsun.