vajinal muayene düşük yapma sebebi olabilir mi?

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve selennur tarafından 12 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    12 Ocak 2010
    Konu Sahibi : selennur
  1. selennur

    selennur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba gectiğimiz hafta evde gebelik testi yaptım 2 gün arka arkaya pozitif cıktı adet gunume daha vardı mantar enfeksiyonu gecirmiştim gecen ay doktor gelmişken muayene edelim dedi bir sorun olmaz dedi spekulum denilen alet le allatn baktı ve suan kanamam var adetime de daha cok vardı acaba düşük mü yapıyorum ben yaa:KK43:
     
  2. 12 Ocak 2010
    Konu Sahibi : selennur
  3. selennur

    selennur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yanlış anlaşılmasın adetimden cok önce gebelik belirtleri yaşadığım için test yapmıştım pozitifi gördüm. gecirdiğim mantar enfeksiyonu gecen ay dı.
     
  4. 13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : selennur
  5. ay_she

    ay_she Herşey değişti...Herşey.. Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    13.744
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    198
    e doktoruna danışmadın mı kanamam oldu diye ayrıca bi kan testi yaptırsaydın keşke kesinleşmiş

    olurdu...kanaman hala devam ediyor mu ağrın var mı ?
     
  6. 13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : selennur
  7. selennur

    selennur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ağrım sancım yok aradım danıştım gel bi karından bakayım dedi umursamaz gibi olabilir olmayabilir bişey demedi ilgisiz davrandı sanki soğudum ne bileyim gitmedim gitmekte istemedim kanamam hala devam ediyo
     
  8. 13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : selennur
  9. mxixz mxixz

    mxixz mxixz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2006
    Mesajlar:
    6.787
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    olabılır valla cunku bende kanamam vardı bıraz doktora gıttım alttan baktılar eve gonderdıler sonra ertesı gun gene baktılar aksamı dustu bebek


    ama doktorlarda dıokı eger kotu bırsey olsaydı cınsellıgıde yapmayın derdık dıo
     
  10. 13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : selennur
  11. ay_she

    ay_she Herşey değişti...Herşey.. Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    13.744
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    198
    eh be kardeşim sağlıgın ve dahası hamileysen bebeğin sözkonusyken

    doktordan soğudun diyemı gitmedin ne geçti eline hey Allah ım ya !
     
  12. 13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : selennur
  13. selennur

    selennur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ne bileyim insan her türlü düşünüyor. kimisi bişey olmaz diyo kimisi rahim duvarı inceyse olabilir sebebi diyo.
    bide bişey sormak istiyorum bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim. ben gebelik öncesi problem olmasın diye kontrole gitmiştim 8 ay önce bi düşük yaşamıştım zaten bir sorunumuz yoktu eşimle beraber hormon tahlillerinden sonra benden önce rahim filmi
    istedi sonra yumurta takibi yapalım dedi. benim tüplerimde bir sorun olsa hamile kalamzdım herhalde dimi yada bakıyorum yumurtalık takibi yapıldı diyor arkadaslar ama
    rahim filmi en son işlem gibi bizmi tersten yapıyoruz anlamadık ki


    :eek:
    allah herkezin gönlündekini versin
     
  14. 13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : selennur
  15. ay_she

    ay_she Herşey değişti...Herşey.. Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    13.744
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    198
    pek çok doktor hastaları bu yönde sömürüyor gerek yokken tüp bebek yaptıran doktorlar

    bile var...onun için bi kaç hekime danışmadan bişey yaptırma ayrıca bir kere hamile

    kalıp kürtaj oldun belki kürtaj sırasında yumrurtalıklara rahme bişey oldu kürtaj sonrası

    düzenli muayene ile bunu takip etmen gerekirdi...ben ağustosta kürtaj oldum sonrasında

    1 ay ve 2 ay arayla gittim bir sorun olup olmadıgını öğrenmek için takip etmek de önemli

    tabii ayrıca bir takvim tutup muayene oldugun tarhleri regl tarihlerini yazarsan

    doktorda daha iyi yardımcı olabilir..En iyi doktor insanın kendisidir.

    evet çok üstüne düşülmemeli ama çok da boşlamamalı

    bu meseleyi...Tavsiyem başka bi doktora görün ve sıkıntını anlat şu durumda kimse

    sana buradan yardımcı olamaz
     
  16. 13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : selennur
  17. selennur

    selennur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben kürtaj olmadım 2. ayımda kanama ile birlikte düşük yaptım yumurtalıklarım falan bir sorun yoktu oluruna bırak daha gencsınız zamanla tekrar olur dedi doktor. sonra üzerinden 8 ay gectı oluruna bıraktıgım halde bişey olmayınca baska bi doktora gittim bide özeldi. ama sonuç yıne hüsran
    peki şimdi rahim filmi önce mi çekinmek gerekir. yoksa yumurtalık takibi filmden sonramı yapılıyor bunu hiç anlamadım. bilginiz var mı?
     
  18. 13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : selennur
  19. nevetna

    nevetna Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.572
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    Sanmıyorum. Neden dersen, 1.5 aylık olana kadar falan kese üstten ultrasonla görünmüyor zaten. Bu forumlarda 3-4-5 haftalık olup doktora gidip keseyi gördük diyen herkes alttan ultrasonla muayene oluyor. Alttan ultrasonla bakıldı mı sana bilmiyorum ama vajinal muayenedeki gibi uzun bi alet kullanılıyor, yani sakıncalı olsa o olur.

    Bir de anladığım kadarıyla sen geçen ay muayene oldun ve o muayenenin bu ayki düşüğüne etkisinden bahsediyorsun. Yanlış anlamadıysam o hiç etkilemez. Ben önce hamileyken baktılar sandım.

    Eğer düşüğün temizse rahim filmine gerek yok denebilir. Ama 8 aydır gebelik oluşmamış, aklını rahatlatmak için olabilirsin de. Başka bir doktora git, bir fikir daha al. Allah yardımcın olsun.