vajinal tablet ve pembe akıntı

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve meselaney tarafından 11 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    11 Aralık 2011
    Konu Sahibi : meselaney
  1. meselaney

    meselaney Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Özel Mesaj At
    laparoskopi ve histereskopi oldum 4 gün önce. rahimde enfeksiyon varmı. bazı antibiyotikler ve nidazol vajinal tablet kullanmaya başladım. fakat vajinal tablet kullandığımda pembe akıntıyla birlikte ilaç bi süre sonra çamaşırıma geri akıyor. akıntının pembe olması normal bi durum mu?
  2. 12 Aralık 2011
    Konu Sahibi : meselaney
  3. jonquilla

    jonquilla Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Özel Mesaj At
    nidazol m Vajinal tablet de antibiyotik özellik gösterir. üçgen şeklindedir, daha rahat kullanabilmek için. kullandıktan sonra bir süre yatarsanız geri gelmeyebilir.
  4. 19 Aralık 2011
    Konu Sahibi : meselaney
  5. Bahceci

    Bahceci Geçici Olarak Hesap Pasiftir !

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Merhaba ,

    bu tür işlemlerden sonra beklenen bir durumdur.

    saygılarımla ,
Benzer Konular: vajinal tablet
Forum Başlık Tarih
Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak. Gynoflor vajinal tablet 1 Aralık 2010
Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak. Gebelik ihtimali varoluşunda vajinal tablet kullanımı ? 17 Eylül 2010
Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak. 38 Haftada Orta Duzey Vajinal Mantar 22 Ekim 2013
Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak. vajinal akıntı 7 Mayıs 2012
Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak. vajinal varis 26 Nisan 2012

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.