vajinamdan parça parça krem atıkları geliyor

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve yamukprenses tarafından 23 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    23 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yamukprenses
  1. yamukprenses

    yamukprenses Çoban torunu,yörük kızı,gururlu... ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2009
    Mesajlar:
    8.703
    Beğenildi:
    12.260
    Ödül Puanları:
    288
    merhaba arkadaşlar şu an 10 haftalık hamileyim ve 2 hafta kadar önce sadece 1 gün boyunca kahverengi akıntım olmuştu ama sadece 1 gün sürdü ve geçti,sonra doktor kontrolümde bunu söyledim ve doktorda magnezyum ve progestan ilacının jelini verdi(alttan uzun plastik bir tüple kremi içine sıkıyorsun,baş harfi c ile başlıyor)bu ilacı 1 hafta kadar kullandım ancak sonra genital bölgemde parça parça krem bulmaya başladım,2 gündür kullanmamaya başladım ama hala her tuvaletime girişimde küçük tuvaletimle beraber parça parça ilaç gibi parçalar geliyor,korkulacak birşey yoktur değilmi,kanamam falan yok ,acaba progestan yeterli geldide ondan mı fazlasını atıyor,yoksa içtiğim toz magnezyum içeceğimi bunu yapıyor anlamadım,aynı şeyler başından geçen varmı?:çok üzgünüm:
     
  2. 23 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yamukprenses
  3. yamukprenses

    yamukprenses Çoban torunu,yörük kızı,gururlu... ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2009
    Mesajlar:
    8.703
    Beğenildi:
    12.260
    Ödül Puanları:
    288
    arkadaşlar lütfen birşeyler yazın,bu durum önemlimi sizce değilmi,yoksa hepinizin başından geçtimi,burası paylaşım alanı değilmi,lütfen okuyup geçmeyin.
     
  4. 23 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yamukprenses
  5. smufy

    smufy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    107
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Endişelenmene gerek yok canım. ıçin rahat olsun, kullanmaya devam et. Progestan jelden kaynaklı birşey. Kullanan herkesde olur bu geri gelen kremsi tabaka.
     
  6. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yamukprenses
  7. yamukprenses

    yamukprenses Çoban torunu,yörük kızı,gururlu... ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2009
    Mesajlar:
    8.703
    Beğenildi:
    12.260
    Ödül Puanları:
    288
    çok çok teşekkürler canım ya,rahatladım gerçekten.
     
  8. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yamukprenses
  9. YenidenDogdum

    YenidenDogdum Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    15.762
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    0
    Dr söyle iğneye falan gecirsin demekki jel Rahime ulasmiyo bu anlama geliyo vajinanda tabaka oluşabilir benim arkadasımda. Bı yumruk kadar çıkardılar ve çık iskinti yaisyordu bence Dr bildir durumu iğne vurulursun günde bı gane o daha etkili
     
  10. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yamukprenses
  11. zeyra

    zeyra rabbimin mucizesi gizemim Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.212
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    canım korkamana hiç gerek yok canım benim bende tüp bebkle hamiş kaldım senin dediğin ilacın ismi crino jel oluyo rahim duvarını kalınlaştırmak için takviye yani benimde her tuvaletimde genelde geliyodu gelir canım endişelencek hiç bir durum yok bazren bende kahverengi veya siyah parçalar halinde geldiğide olmuştu rahime ulaşan ulaşıyo bu gelenler fazlalık olanlar için rahat olsun inşallah güzel bir hamilelik geçirirsin canım benim
     
  12. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yamukprenses
  13. zeynepb

    zeynepb 2 mayıs hedef 68 Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    9.119
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    146
    canım korkma bende 3 ay kullandım o jelı. rahım emıyor ve fazla kalanı dısarı atılıyor endıselencek bı durum yok.
     
  14. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yamukprenses
  15. iipekk

    iipekk Dikkat! bebek var :) Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.539
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    bende kullanıyorum korkma canım fazlası atılıyor, zaten o krem seklınde ama gelenler peynır kesıgı seklınde degıl mı fazlası orda kalacak degıl bır sekılde cıkacak ıcın rahat olsun
     
  16. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yamukprenses
  17. yliss

    yliss Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    927
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben de progestan tableti vajinal kullandım,bıraktıktan sonra 1 haftaya kadar bile parçaparça idrarırıma çıkmıştı.
     
  18. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yamukprenses
  19. yamukprenses

    yamukprenses Çoban torunu,yörük kızı,gururlu... ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2009
    Mesajlar:
    8.703
    Beğenildi:
    12.260
    Ödül Puanları:
    288
    evet canım,aynen yazdığın gibi peynir kesiği gibi geliyor,teşekkürler rahatladım.