vajinanın rengi ne zaman değişir

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve kestane tarafından 10 Mart 2009 başlatılmıştır.

    10 Mart 2009
    Konu Sahibi : kestane
  1. kestane

    kestane Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar hamilelik belirtilerinde vajinanın renginin değiştiğini duymuştum böyle bişey yaşayan duyan varmı ve nasıl oluyo araştırdım ama bulamadım bilgisi olan arkadaşlar paylaşırmısınız:CüvCüv:
     
  2. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : kestane
  3. Angel...baby

    Angel...baby Kızım&Oğluşum Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.331
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım ilk defa böyle bişey duydum ben ve hamileyim ben degişen hiçbişey yok bende....
     
  4. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : kestane
  5. kestane

    kestane Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    ya canımbende daha önce duymamıştım ama bi yerde okudum arıyorum ama bulamadım bir türlü acaba yaşayan varmı ve nasıl bi değişme oluyo merak ettim o yüzden soruyorum
     
  6. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : kestane
  7. anjelic

    anjelic miyav Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.615
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Yaaav kestanecim boşver bunları, ben onun renginin nasıl olduğunu bile bilmiyorum desem yeridir, o kadar eşelemek iyi diil bence, haa bi de ben rahmim yumuşadı diyenleri de anlamıyorum, rahim vücut dışında bir organ mıdır ki yumuşayıp sertleştiği anlaşılıyo aklım ermedi gitti valla, bilen varsa anlatsın bi zahmet??? ehheeeedelikafadulden
     
  8. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : kestane
  9. kestane

    kestane Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    valla bende o rahim konusunu anlayamadım dediğin gibi rahim içerde nasıl dışardan anlıcaz bence bahsettiği ilişki sırasında hisedilen yumuşaklık olsa gerek hani alt taraf bazen sert bazen yumuşak oluo ya odur heralde
     
  10. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : kestane
  11. EU1

    EU1 Guest

    Benim göğüslerimin renginin ve koyulaşması 3 aydan sonra belirgin hale geldi. Genital organımı da incelemedim ama özellikle epilasyondan sonraoradaki koyulaşmayı da farketmiştim.
     
  12. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : kestane
  13. nur82

    nur82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.035
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    canım o koyulaşma erken dönemde olmuyor benim 3. yada 4. aydan sonra oldu.göbeğin altındaki çizgi de aynı sekılde..
     
  14. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : kestane
  15. _WhitePearl_

    _WhitePearl_ Pamuk Prensesim... Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    6.464
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    Canım Öyle bıŞı hıÇ duymadım .benım hala aynı .
    Yada oluyorsa nurun dedıĞı gıbı hemen deĞıŞmez
     
  16. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : kestane
  17. kestane

    kestane Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    Hıı anladım kızlar bende epılasyon sonrasında orda koyulaŞmanın olduĞunu farkettım oyÜzden ne zaman oluyo dıye ÖĞrenmek ıstedım ama hamılemıyım deĞılmıyım bılmıyorum adtıme var daha
     
  18. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : kestane
  19. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    arkadasim birak bunlarla ugrasmayi. degismiyor belirtiler de 3. aydan sonra ortaya cikiyor.