Vakum Cihazı

Konusu 'Selülit; nedenleri ve çözümleri' forumundadır ve BenRanaGul tarafından 28 Mart 2008 başlatılmıştır.

    28 Mart 2008
    Konu Sahibi : BenRanaGul
  1. BenRanaGul

    BenRanaGul sevgili Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    66
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar bana yardımcı olabilirmisiniz kollarım çok kilolu kişisel vakum cihazı kullanan varmı kullananlar bu cihazı önerirmi
     
  2. 5 Nisan 2008
    Konu Sahibi : BenRanaGul
  3. BenRanaGul

    BenRanaGul sevgili Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    66
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben almadım ama almak istiyorum faydası olurmu acaba
     
  4. 5 Nisan 2008
    Konu Sahibi : BenRanaGul
  5. chee

    chee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    30
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaslar ben cihazdan cihaza fark oluyo diye biliyorum eğer cihaz prize takılarak adaptörle çalışan bi cihaz olursa daha etkili-güçlü oluyormuş.Televizyonda şu aralar tanıtılan kişisel bir vakum cihazı var küçücük bir alet,şarj oluyormuş.Almayı düşünmüştüm ama prize takılmadığı için güçsüz bir alettir diye almadım.philips'in selülit masaj aletleri var diye duydum bayiilere gidip yakından bir görmek lazım gücünü...philips kullananlar varsa yorum yazabilirlerse çok iyi olur.
     
  6. 6 Nisan 2008
    Konu Sahibi : BenRanaGul
  7. crystal

    crystal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    129
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    philiphs'i kullananlar vardı forumda ve memnun olduklarını da söylemişlerdi ama şuan satılmıyor yani yaklasıl 7 yıl önce falan almışlar... bi sitede ikinci el satılıyordu onun dışında nette bakmamıza ragmen bulamadık.bayiiye gitmedim ama sitesinden baktım öyle bir ürün yeni sitelerinde yok,ancak adını yazar da aratırsan 2000 yılındaki sitesindemi ne cıkıyor yalnızca... bende philiphsin bi aleti var diğeriyle aynı mekanizmaya sahip ama buradan almamıştım bizim prizlere uygun değil,bi aparat takılması lazım araya geçen başlayacaktım yapmaya ama kaybettim çeviriciyi bi ara elektrikçiye gidip alabilsem ürünün nasıl oldugunu söyleyebilirim ama burada satılıyormu bilmiyorum.ben öyle kozmetik sitelerinde gezerken şansa görüp almıştım netten...
     
  8. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : BenRanaGul
  9. Smyrna_35

    Smyrna_35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba,

    bende philipsin masaj aletını bakmıstım hatta boynerde fılan da sordum...bulamadım...sanırım piyasa yok ama iyi diye duymuştum...buarada crytal sanırım aleti yurtdışından aldın..bende laptop mı almıstın ucu tr dekınden farklıydı..elektrıkcılere dıkkat et...2 farklı modelı var onun..bana yanlıs olanı vermıslerı...bı de kaplosu cıkanlardan mı...elektrıkcıler otmatık 3 lüden 2 li ye ceviriyor...bir kere yaptırırsan hic ugrasmazsın daha sonra(ben sureklı kaybettıgım ıcın o cevırıcıyı cok ugrastım da:)))
     
  10. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : BenRanaGul
  11. crystal

    crystal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    129
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkür ederim cnm bilgilendirdiğin için ben de öyle yaptırayım dediğin gibi ugrasmamıs olurum ama cevırıciden de almam lazım başka aletler de var çünkü.. ama senin dediğin daha mantıklı
     
  12. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : BenRanaGul
  13. chee

    chee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    30
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    İnternetten satış yapmadığı,sadece ürün bilgileri ve fiyat veren site linklerini vermekte bir sakınca yoktur sanırım di mi? Özel msj da atabilirim biliyorum ama buraya yazarsam herkes faydalanabilir diye soruyorum...???
     
    Son düzenleme: 9 Nisan 2008
  14. 10 Nisan 2008
    Konu Sahibi : BenRanaGul
  15. chee

    chee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    30
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Philips'e e-maille ulaştım bana şu maili göndermişler:


    Tuketici Danisma Merkezi’mize gondermis oldugunuz e-mail icin tesekkur ederiz.

    Selulıt cıhazı yaklasık 5 senedır tarafımızdan getırımı yapılmamaktadır.



    Üzgünüm kızlar..:çok üzgünüm:
     
  16. 3 Mart 2010
    Konu Sahibi : BenRanaGul
  17. cicek353535

    cicek353535 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende selülütlerimden bir türlü kurtulamayanlardanım cok canımı sıkıyo bu durum çeşitli yöntemleri uygulayanlar varsa sevinirim arkadaslar