vallahi bıktım iyice he :(

Konusu 'Lekeler, Çiller ve Cilt Rengi Sorunları' forumundadır ve cherry_jam tarafından 21 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    21 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cherry_jam
  1. cherry_jam

    cherry_jam baktığım heryerdesin ANNE Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    708
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar öncelikle şunu söyleyeyim.hep güzelleşmek için uğraşıyoruz.yok şu kremi, yok şu maske, yok suna dumankaya, yok bitkiler, merhemler ve daha nicesi..
    ben şunu söyleyeyim.çoğunu denedim ve hiçbirinden ufacık bir fayda bile görmedim.
    ve daha önemlisi cildim artık daha da kötü...
    keşke kesin bir çözümü olsa bu lekelerin, sivilcelerin ama nafile...
    :çok üzgünüm:
     
  2. 21 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cherry_jam
  3. cherry_jam

    cherry_jam baktığım heryerdesin ANNE Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    708
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ben iyice bıktığım ve ümidimi artık kestiğim için tüm bunları yazdım..
    eğer haklısın veya haksızsın diyen varsa düşüncelerinizi bekliyorum arkadaşlar..
     
  4. 21 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cherry_jam
  5. EU1

    EU1 Guest

    canım ne hissettiğini çok iyi anlıyorum ama eğer inancını yitirirsen zaten birşey elde edemezsin. bende bir çok krem,bitkisel ürün,ilaç denedim. belki şuanda tam olarak geçmedi ama en azından gözle görülür derecede azaldı. sonuçta bu da bir tür hastalık. akne ve sivilce tedavisinde en önemli hata ilacı biraz kullanıp fayda etmedi deyip bırakmak. doktorum imex verdiğinde hayal kırıklığına uğramıştım. ilk ay hiç fayda görmedim. ama şimdi artık o kocaman içi dolu acı veren sivilceler çıkmıyor ve günden güne lekeler de kaybolacak eminim yenisi çıkmadığı sürece. sakın umutsuzluğa kapılma ve doktorun dediklerini harfiyen yerine getir bence. ama her duyduğuna da asla inanma. benim de cildim saçma sapan maskelerden çok kötü olmuştu..
     
  6. 21 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cherry_jam
  7. edasu

    edasu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    301
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    108
    Aktifoks diye güzel bir ürün çıkmış.Bunun özellikle sivilceler için olan çeşidi var.Netten araştırın.ısterseniz birde bunu deneyin.
     
  8. 21 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cherry_jam
  9. sila66

    sila66 ceviz kabuguna girmisim Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    444
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    arkadas kesinlikle haklisin ve seni o kadar iyi anliyorumki,cünkü ne kadar cok ugrasirsan ve kafana takarsan o kadar cogaliyorlar.ben mucizeyi zeytinyagli sabunda buldum.artik yeni öyle kocaman ici iltihap dolu sivilcelerim cikmadigi icin su anda lekesiz ve pürüzsüz bir cildim oldu.herseyden önce biraz sabir canim.yasin kac bilmiyorum ama eger benim gibi ergenlik degilde hormonal bozukluk varsa bir jinekologa gitmende yarar var.
     
  10. 21 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cherry_jam
  11. TatLiGaci

    TatLiGaci Heidi ve kankileri Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    14.516
    Beğenildi:
    70
    Ödül Puanları:
    203
    Bu maskeler,kozmetik losyonlar,kremler falan cildiyle ilgili çok önemli sorunu olmayanlar için yararlı olabilir, ama hormonal sorunu olanlarda pek te etkili değil,eh biraz fayda sağlar ama mucizeler yaratmaz..
    Tek çare dermatolog ve ilaç tedavisi..
     
  12. 21 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cherry_jam
  13. AmyLeee

    AmyLeee Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    279
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    108
    doktor bana roaccutane vermişti.kullandım işe yaradı.bitkisel çözüm bulmak zor gibi.belki yardımcı tedavi olarak kullanılabilir.ben kesin çözüm olsun diye roaccutane kullanmıştım.. :nazar:
     
  14. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cherry_jam
  15. sevinctas

    sevinctas Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    397
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    evet bazen dıştan müdahele yeteli gelmiyo,içten çözmek kesin çözüm olabiliyo. ama tabi buda kişiden kişiye değişebilen bişey, roaccutaneden sonrada aknelerde nüks yaşayan çok kişi var.
     
  16. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cherry_jam
  17. NightWish

    NightWish TEAM CULLEN Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    589
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hiçbirşey sürme yüzüne sabah kalktığında sadece yüzünü yıka akşam yatmadanda iyi bir temizleme jeliyle yüzünü temizle yıka yat aynı zamanda yediklerine içtiklerine dikkat et bitki çayları iç asitten yağdan uzak dur birde makyaj az yapmaya çalış yani pudra fondoten sürme yeter bak nasıl geçiyor yüzündeki herşey.denendi onaylandı buda.ha geçmeyebilirde ama bende geçti.her yüzümüze sürdüğümüz şey yarayacak diye birşey yok.birazda böyle deneyin.küçükken cildinizin nasıl güzel olduğunu getirin aklınıza :)
     
  18. 27 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cherry_jam
  19. cherry_jam

    cherry_jam baktığım heryerdesin ANNE Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    708
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Night Wish katılıorum sana.aslında hiçbişi sürmesek yüzümüze daha ii olur.çocukkenki o bebbeksi tenim geri gelse başka hiçbişi istemiom vallahi.
    roaccutane kullanan bi arkadaşım var.bi seneye yakın bi süredir kullanıo.cidden sivilceleri geçti.sürekli yüzü soyuluo ama lekeleri konusunda bişi diyemicem çünkü lekesi yoktu.ya ben bişiyi anlamıorum ya önceden bende sivilce çıkardı ve geçerdi iz miz kalmazdı şimdi nie iz kalıo anlamıorum ki, ya da çevremde bir sürü sivilceli insan var sivilceleri geçtikten sonra iz miz kalmıo bende nie kalıo anlamadım ki...
    sila66 arkadaşımızın da dediği gibi ne kadar kafana takarsan o kadar çoğalıolar.aynayı alıorum sabah elime yoluorum akşam alıorum yoluorum annem de öle dio aynayı eline alma dio.vallahi haklı kadın ya...
    irem8585 arkadaşım çok haklısın.mesela şu maskeye 5 hafta devam et dio.1 kere yapıorum ve bırakıyorum.yani hiçbişiyin devamını getirmiorum.belki de o o yüzden daha kötü yapıodur cildimi.
    fazla leke yoktu bende.ta ki bu senenin başında cildimdeki bene benzer lekelere çözüm bulmak için doktora gidene kadar.expigment ve skinoren die iki ilaç verdi yazın kullanma dedi.ben de biraz kullandım ve yazın kullanmadım.inanır mısınız bene benzer o kadar çok leke çıktı ki yüzümde.lanet olsun keşke hiç kullanmasaydım dedim.çünkü onlar cildi hassaslaştırıo ve güneş ışınına karşı hemen etkilenio cildimiz.yani aslında güneş kremi kullan demişti doktor ama kullanmadım açıkçası.ama fazla da güneşe maruz kaldığım söylenemez.
    şunu sölicem arkadaşlar.benim bildiğim kadarıyla benlerin ve lekelerin çözümü yok arkadaşlar.galiba onlarla beraber yaşamayı kabullenmeliyiz.ama yüzü o kadar güzel pürüzsüz lekesiz kızları görünce de dayanamıyorum isyan ediorum.
    bir haftadır da arap kızı kullanıorum.şimdilik bi faydasını görmedim.ama önyargıdan mıdır nedir okuduklarımdan mı etkilendim sanki biraz tüylenme oldu gibime geldi.
    denemediğim bi lazer kaldı.ondan da yüzü yananlar olduğu için korkuyorum bilmiorum ya ne yapçaz
    BU ARADA YAZDIKLARIMA KAYITSIZ KALMADIĞINIZ ıÇıN GERÇEKTEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERıM.GERÇEKTEN DUYARLI ıNSANLARLA DOLU BıR SıTE.
    TEŞEKKÜRLER....