Varikosel ve Pcos

Konusu 'İnfertilite / Kısırlık' forumundadır ve principle tarafından 29 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : principle
  1. principle

    principle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    45
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    slm arkadaşlar;
    ben pcos yum 2 kez ameliyat oldum tüp bebek yapıldı büyümediler düştü doktor hemen hamile kalırsın vücudun gebe kalmış olması iyi birşeydir demişken ve biz de umutluyken eşimin varikosel olduğunu öğrendik. :çok üzgünüm: ne şimdi bu yaa bizim bebeğimiz olmayacak mı? arkadaşlar bu ikisi birden kimsede yoktur biliyorum ama belki milyonda bir ihtimal soruyorum bu şekilde hamile kalabilir miyim:uhm: böyle bi durumu hiç duydunuz mu ya da gördünüz mü:uhm: çıldırıcam yaaaaaaaa offfffÇok üzgünüm çoook
     
  2. 3 Haziran 2009
    Konu Sahibi : principle
  3. beydaa

    beydaa Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2009
    Mesajlar:
    157
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    108
    Benim de eşimde varikosel vardı, 15 dakikalık basit bir operasyon geçirdi sonra düzelme oldu. Bir kaç ay sonra hamile kaldım 9 yıl sonra bebeğimize kavuştuk. Ve bende de pcos vardı, ben de ameliyat geçirdim. durumumuz çok benziyor sakın umutsuz olma. Allah verecektir inşallah.
     
  4. 3 Haziran 2009
    Konu Sahibi : principle
  5. bersuuu

    bersuuu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.773
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    canım bende pco çıktı eşimde de varikosel yani seninle aynı şeyi yaşıyoruz eşim ameliyat olmaktan da korkuyor ne olacak bilmiyorum inşallah doğal yoldan hamile kalabiliriz
     
  6. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : principle
  7. guloylom

    guloylom Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    96
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaşlar
    bende 8 aydır hamile kalamıyorum. eşim varikosel ameliyatı olmuş evlenmeden önce.normal yoldan hamile kalabilirmiyim acaba. böyle bir ihtimal varmıdır.
     
  8. 10 Haziran 2009
    Konu Sahibi : principle
  9. principle

    principle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    45
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    BENŞM EŞİM BŞ DE İNAT Kİ SORMAYIN:eek:klava: BENDE BİŞEY YOK OLUR BİZİM ÇOCUĞUMUZ DİYO KAPATIYO KONUYU HAYIR AMELİYAT OLDUM 3,5 SAAT HEMDE AMELİYATTAN SONRA HAMİLE KALMA ŞANSIM ARTIYO AMA 6 AY İÇİNDE VE BU SÜRE DE DOLDU Bİ DAHA OLMAK İSTEMİYORUM HER AMELİYATTA YUMURTALIĞIN BİRAZI GİDİYO HEPİMİZ BELLİ Bİ REZERVLE DOĞUYORUZ VE BU DA SONSUZ DİİL. AZ KALDI BU ADAMI BOŞAYIP SORUNSUZ Bİ ADAM ALICAM:tomato:
     
  10. 11 Haziran 2009
    Konu Sahibi : principle
  11. h.efe

    h.efe tüm varlığım efe'm Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2009
    Mesajlar:
    49
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaşlar benim eşimde varikosel vardı ameliyat oldu ve ben 5 ay sonra hamile kaldım.
     
  12. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : principle
  13. fatmacik

    fatmacik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    size şunu soyliyim

    18 haziran 2009 tarihinde eşim varikosel ameliyati oldu çift tarafli hiç korkulacak bi şeyi yokmus 30 dakikada cikti ve 2 yillik evliyiz inş bebişimiz gelir artık allah büyük allah herkesin gönlüne gore versin inşallahhhh
     
  14. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : principle
  15. busem68

    busem68 çok şükür Allah'ım Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.337
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    canım benimde eşim gecen sene haziranda varikosel oldu ve hamiş kalabildim ama boş gebelik oluştu bunada şükür doğal yolla hamile kalabiliyorum yani sende kalırsın merak etme tıp artık çok ilerledi herşey çok basit ve kolay inan bana içini ferah tut.
     
  16. 22 Haziran 2009
    Konu Sahibi : principle
  17. duras82

    duras82 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bendede var merak etmeyin eşim ameliyat olacak
     
  18. 29 Haziran 2009
    Konu Sahibi : principle
  19. burp

    burp Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.580
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    benim eşime 2007'de varikosel teşhisi konuldu ama ürolok ameliyata gerek yok dedi 2009'da bir başka ürolok mutlaka olsun derken aynı hastanenin infertilite doktoru hiç gerek yok dedi eşimin varikoselide hatırı sayılır bir boyutta ancak ağrı sızı vermiyor henüz bende kime inanacağımı şaşırdım şimdi aşılama deneyeceğiz bakalım ne olacak