Vcutta birden oalan Krmz lekeler?

Konusu 'Dermatoloji - Deri ve Cilt Hastalıkları' forumundadır ve SiLent tarafından 28 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    28 Şubat 2009
    Konu Sahibi : SiLent
  1. SiLent

    SiLent Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba.Bundan 1 sene evvel yüzümde hafif kabuklu ve kaşınan metal para büyüklüğünde birşey oluştu.Dönem dönem rengi açıldı,kızardı vs.Aradan 3 4 ay geçti sol kolumda,2 3 ay öncede sağ kolumda çıktı aynı şey.Sedef hastalığı olabileceği söylendi fakat son 15 gündür filan bütün vücudum da toplu iğne başı kadar yayılmaya başladı.Bazıları kaşınıyor,kırmızı renkteler.Bu ne olabilir?Dermatoloji doktoruna görüneceğim bu hafta fakat yine de sormak istiyorum :KK43:
     
  2. 1 Mart 2009
    Konu Sahibi : SiLent
  3. EU1

    EU1 Guest

    aynen tatlım bende de , beyaz tenlıyım vucudumda kırmızı leke olusup duruyor, hadı dıyorum bu gecer bu gecer ne gectıklerı var hem de cogalıyorlar
    gobegım basenlerım kırmızı krımızı lekeler,
    sen de beyaz tenlı mısın? ondan mı
    bır de bende BEn ler de cok olusuyor mınık mınık benler et benı gıbı degıl ama yer yapıyorlar, kaşınır bır bakıyorum ben olmus :S yeterdedım, sen baktırıcaksan baktır buraya da yazar mısın neymıs nedenmıs? acılı yedım son gunlerde ondan mı yaaa ne bıleyım oof.
     
  4. 1 Mart 2009
    Konu Sahibi : SiLent
  5. SiLent

    SiLent Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bende 3 taneydi 15 gün öncesine kadar ve metal para kadardı.Beyaz tenliyim evet ama ben değil bunlar.Bu kadar hızlı çoğalamazlar sanırım.Elbette yazarım doktorla görüşünce.
     
  6. 27 Mart 2009
    Konu Sahibi : SiLent
  7. EU1

    EU1 Guest

    selam bende de aynı sorun var, çözüm bulabildiniz m i ?
    ayrıca benler de oluşuyor siyah noktalar halinde.
     
  8. 30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : SiLent
  9. Sephora85

    Sephora85 And we live in a beautiful world... Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.085
    Beğenileri:
    3.989
    Ödül Puanları:
    113
    Canım Sedef olabilir. Geciktirmeden doktora görünmelisin. Benim sedefimde aynı şekilde başlamıştı. Pul pul dökülme varsa ya Madalyon hastalığı (sedefin bir türü) ya sedef, ya da egzemadır. Teşhis konulduktan sonra sana bir kaç şey önerebilirim.
     
  10. 29 Ekim 2009
    Konu Sahibi : SiLent
  11. 859

    859 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    233
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    BMerhaba bayanlar.....3 gündür bende de var o sorun...ne oldugunu anlayamadım...önce 1 tane ayak bileğimde çıkmıştı..sonra 3-5 bilegmde bacagmda smdi de omzumda..küçük kırmızı..yarın hastahaneye gidecegim bakalım..ben de fazlasıyla beyaz tenliyim acaba b bağlantısı olabilir mi?ama ben 20 yıldır beyaz tenliyim hiç olmadı şimdi mi olacak :)
     
  12. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : SiLent
  13. Damn_daisy

    Damn_daisy Eşine saadııkk Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bendede cıktı aynı lekeler ve yarın doktora görünücem.Cok kaşınıyo bazen.ve birden cogaldılar anlamadım gitti bacaklarıma flnda indiler :S bende beyaz tenliyim ama hic böle bişi görmemiştim:S :sinifsinif:
     
  14. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : SiLent
  15. zoia

    zoia Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.448
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    bende de bu tarz bişiler çıkıyo ara ara
    ama leke değilde küçük küçük kabarcık tarzında bnmkiler dr gitmedim henüz sürekli değil arada çıkıyolar.acaba alerjik olabilirmi bişeye alerjin varsa belki o şekilde döküntü yapıyodur
     
  16. 19 Mayıs 2012
    Konu Sahibi : SiLent
  17. bcanpolat78

    bcanpolat78 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2011
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    eşimdede var..aynı sende olduğu gibi kabarık ben gibi ama kırmızı,zaman zaman azalıyor..ben ondan daha fazla korkuyorum..ama o hiç oralı olmuyo..acaba neden oluyo çok merak ediyorum..:KK5:
     
  18. 21 Mayıs 2012
    Konu Sahibi : SiLent
  19. gaydiri

    gaydiri Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    egzama olabilir ama kesin doktora görün
     
Benzer Konular: Vcutta birden
Forum Başlık Tarih
Dermatoloji - Deri ve Cilt Hastalıkları Vcutta krmz noktalar,kantsz 22 Ağustos 2009
Dermatoloji - Deri ve Cilt Hastalıkları Vcutta kzark, byk ilikler neyin habercisi? 29 Haziran 2009