Ve istediler (resimli)... :))

Konusu 'Mutluluktan Uçtuğunuz Haberler...' forumundadır ve sevgili tarafından 20 Mart 2010 başlatılmıştır.

    20 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevgili
  1. sevgili

    sevgili 20.06.2010 / Yeni HaYaT Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    782
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canlarım benim, hepinizden Allah razı olsun. a.s. çok güzel geçti dün gecem. 8i geçerken geldiler, 11,30a kadar kaldılar nerdeyse. ben çok heyecan değilde panik yaptım biraz, bide çok utandım:kedi:

    çok şükür herşey istediğim gibiydi, ikramlarım da güzel oldu.:nazar:

    haftaya pazar tekrar gelecekler inş. ve söz verilecek. istediklerinden sonra babam biz bi düşünelim, büyüklere soralım, kızımıza soralım araştıralım falan dedi. haftaya pazar anlaşıldı tekrar geliyolar. o zamanda verecek inş hayırlısıyla :nazar::enbuyukkk:


    [​IMG]

    çiçeğim ve yarısı yenilmiş çikolatam:lepi:



    [​IMG]

    sevgilimin tuzlu kahvesi ve misafirlerimin bollll köpüklü türk kahveleri kaydirigubbakcemile3



    [​IMG]

    sevgilim tuzlu kahvesini içerken ve iki arada bi derede fotoğraf çektirmeye çalışırken:asigim:

    abbim huzurumuza nazar değdirmesin ve herkesin gönlüne göre versin.
    ınşallah bundan sonrasında utandırmaz Allah'ım :Saruboceq:
     
    Son düzenleme: 20 Mart 2010
  2. 20 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevgili
  3. bucakmagduru

    bucakmagduru XXL KIYAFET GİYMİCEM Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.874
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    tatlım geçmiş olsun umarım herşey yolunda gider ve tüm dileklerin gerçekleşir
     
  4. 20 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevgili
  5. sevgili

    sevgili 20.06.2010 / Yeni HaYaT Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    782
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkür ederim canım. inşallah bundan sonrasıda çok güzel geçer :Saruboceq:
     
  6. 20 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevgili
  7. Gloxinia

    Gloxinia "SADEM" Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.940
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ayy eski anılarım canlandı :eek:
    Allah tamamına erdirsin canım.mutluluklar
     
  8. 20 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevgili
  9. sevgili

    sevgili 20.06.2010 / Yeni HaYaT Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    782
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    senin nasıl geçmişti hayatım?
    ya ben hiç heyecan yapmadım daha çok panik ve utanma duygusu içindeydim :eek:
    acaba bende mi bi abeslik var, başka zaman olsa kalbim yerinden fırlardı ?
     
  10. 20 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevgili
  11. shekerkizcandy

    shekerkizcandy Mutlu♥♥ Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    5.622
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Çok mutlu olun inşallah.:nazar:
    Bu arada yapılan tuzlu kahve nasıl oluyor da karışmıyor?
    Gelen misafirlerden biri içse.Ne komedi olur:KK70:
     
    Son düzenleme: 20 Mart 2010
  12. 20 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevgili
  13. MeLoDi

    MeLoDi LeYLaELaGöZLüBiRÇöLaHuSu! Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    16.073
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    196
    ay sende mi tuz koydun kahveye?
    ben acı biberde koymuştum.
    allah tamamına erdirsin inşallah!
     
  14. 20 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevgili
  15. Gloxinia

    Gloxinia "SADEM" Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.940
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    aynen bende pek heyecanlanmamıştım...çok da güzel geçmişti çok şükür...
     
  16. 20 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevgili
  17. Alice in Wonderland

    Alice in Wonderland Bir bebek yuttum sanki ... Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    12.455
    Beğenildi:
    1.329
    Ödül Puanları:
    238
    allah tamamına erdirsin canım...
     
  18. 20 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevgili
  19. dyyser

    dyyser Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    646
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hayırlı olsun herşey yolunda gitsin inşallah..bi an beni istedikleri gün geldi aklıma sıkıntıdan mideme vurmuştu :KK70::KK70::KK70: