ve sonun da acı dolu bitişin öyküsü

Konusu 'Aşk Acısı Çekenler' forumundadır ve gxuxlxuxmse_21 tarafından 9 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  1. gxuxlxuxmse_21

    gxuxlxuxmse_21 Sevdan hep tutkudur . Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    evet sonunda bitti ama bu bitiş bana çok koydu.bi gün msn sini açtım bi kız var.sevgilim adına konuştum.geyif yaptık biraz sonra kız ben senin derdini biliyorum dedi.iki arkadaş bi evde kalıyomuş bu kızlar .konuştuğum kız arkadaşından bahsetmeye bvaşlası.sevgilimmiş gbi konuşmaya devam ettim.oda sen ayfere aşıksın dedi.(ayfer kim die soramadım tabi)ama ev arekadaşı işte ona pek bi ilgilki olduğundan bahsetti .ben yanılmam dedi
    ve komşularımış kızlar 1 ay önce taşınmışlar.şok oldum ve kendimi açıkladım.kız şok oldu.sevgilim aradı bağırdım çağırdım kapapttım.kapatma aramam dedi arama zaten dedim ve aramadı .kızda ordan yanılmış olabilceğini anltmaya başladı dinlemedim kimseyi.kırıldım incindim.bigün pişmalık duymak istemiyorum .seven arar evet ama o aramadı demek bu kadarmış 3 yılım giti ağlıyorum.bitsin için deki sevgi ve ÖFKE
     
  2. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  3. gxuxlxuxmse_21

    gxuxlxuxmse_21 Sevdan hep tutkudur . Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bakarmııyım lanett gelsin ona.öfkem var sadce ama oda geçer en azından kendime teselli veriyorum.daha kötü şeyler olmadan birtmesi en güzelionu geç kız kadeşi arıyo abimi ar diie delimine
     
  4. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  5. mawiruya

    mawiruya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    215
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sana bu kadar çabuk bitsin demesinden belliydi canım.üzülme, derdine o yansın.sen değil.demek ki sevgini hakketmiyormuş.3 senem gitti diyorsun..az değil ama ya evlenipte yaşasaydın bu olanları..daha kötü olurdu senin için.aldatan kendi aldanır...
     
  6. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  7. aqua83

    aqua83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    size ve sevginize layık biri değilmiş. kötükedihüso
    hiç üzülmeyin... umarım sizi hak edecek biriyle olursunuz :1hug:
     
  8. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  9. TMYy

    TMYy *T&M* Pro Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.348
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    offf ne kötü bişey yaa Allah karşına onurlu şerefli birini çıkarır inşallah bundan sonra.
     
  10. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  11. PamukPrensesPathem

    PamukPrensesPathem 14.02.2011 sözlendik:) Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10.448
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    196
    kurtulmussun canım ya
    severek ayrılmak cok kotu ama en azından unutmak ıcın sebebın varsanslısın
    karsına ısallah hayırlı bırı cıkar
    hıc uzme attlı canını
     
  12. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  13. EU2

    EU2 Guest

    Maşalla elinin altında hemen yedekleri varmış...
     
  14. 14 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  15. Ally

    Ally Vadideki Zambak Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.072
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    Doğru diyosun valla artık kimseye güven kalmadı aldatılanları görünce kimseye güvenememeye başladım valla benneyaptımki aşk kelimesi ne kadar basite indi
     
  16. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  17. gxuxlxuxmse_21

    gxuxlxuxmse_21 Sevdan hep tutkudur . Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ilayda kara mı senin adın papatya
     
  18. 20 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  19. wiLd_qirL

    wiLd_qirL ... AsLı ... Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2008
    Mesajlar:
    24
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    çok aCı bi duRm ... ama değmiyo ya sevilmeye değmiyo böyle kişiler