Velform Sauna ve Masaj Kemeri Kullanan Var mı?

Konusu 'Soru-Cevap Bölümü' forumundadır ve Brave Capricorn tarafından 30 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Brave Capricorn
  1. Brave Capricorn

    Brave Capricorn Şöyle yapsaydım böyle olmayacaktı diye bir şey yok Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.782
    Beğenildi:
    1.955
    Ödül Puanları:
    238
    Mrb arkadaşlar Velform Sauna ve Masaj Kemeri.. kullanan varmı..
    Yada çevrenizde duydunuzmu.. yorumlar ne..
    Yardımcı olursanız çok memnun olurum.
    Şimdiden tşkler..
    opuyorumnanaktan
     
  2. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Brave Capricorn
  3. Brave Capricorn

    Brave Capricorn Şöyle yapsaydım böyle olmayacaktı diye bir şey yok Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.782
    Beğenildi:
    1.955
    Ödül Puanları:
    238
    Abooo kimse yokmu yani.........sositosositoakannehir
     
  4. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Brave Capricorn
  5. cadi5

    cadi5 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2009
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hiç bir faydası yok ...
     
  6. 10 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Brave Capricorn
  7. ELOR

    ELOR annesinin kuzusu büyüyorr :)) ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    107
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet benimde tv de dikkatimi çekti ama kimse kullanmamış galiba.
     
  8. 10 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Brave Capricorn
  9. cmrm

    cmrm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5.615
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    benim eltimin ablası kullanıyo çok faydası oldu dedi hatta ondanmı rejımmı yaptı bilmiyorum ama bel ve basen bölgesi incelmişti.tabi o faydasını gördüm dedi ben kullanmadım
     
  10. 12 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Brave Capricorn
  11. ELOR

    ELOR annesinin kuzusu büyüyorr :)) ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    107
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hımm keşke kullanan ve faydasını gören birileri çıksada bizde düşünsek almayı..