vitamin ACD kullanıyorum 4. ayımız bitti degiştirmek gerekiyormu siz kulllanıyormusun

Konusu 'Nisan Anneleri' forumundadır ve semay tarafından 16 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : semay
  1. semay

    semay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2008
    Mesajlar:
    50
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    birde poposunun arkasında pütürlü kızarık oluştu temiz tutmama ragmen iki haftadır geçmiyor.bepanten sürdüm yanlışmı yapıyorum acaba cvp yazarsanız sevinirim.:1hug:
     
  2. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : semay
  3. fxuxsfxuxs

    fxuxsfxuxs yanılsamalar ülkesi Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.533
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    ben de acd kullanıyırum değiştirmek gerekmiyor sanırım dr devam demişti
    kızarıklık için de hametan veya trosyd krem deneyebilirsin belki iyi gelir
     
  4. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : semay
  5. semay

    semay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2008
    Mesajlar:
    50
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    tşkler hemşerim bende kastamonu``luyum :teytey:
     
  6. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : semay
  7. fxuxsfxuxs

    fxuxsfxuxs yanılsamalar ülkesi Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.533
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    çok ilginç oldu ben aslında izmit karamürseldenim burda görev icabı bulunuyoruz ikimiz birbirimizin memleketinde:)
     
  8. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : semay
  9. AYN

    AYN SİDİKLİ Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.495
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    biz de acd kullanıyoruz
    değiştirmicez
    6. ayında demire başlicaz dedi dr.
    o pütürden bizim popoda da var
    nedeni anlamadım gitti,
    ne bez değiştirdim ne de başka bişey
    şimdi z.yağı sürüyorum biraz daha ii