vücuduna uygun mu...?

Konusu 'Gelinlik Seçiminde Dikkat Edilmesi Gerekenler' forumundadır ve kitie tarafından 7 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    7 Kasım 2010
    Konu Sahibi : kitie
  1. kitie

    kitie Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.901
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    kızlar yakında kuzenim evlenecek. model olarak bunu beğendi. ben de bayıldım bu modele ama siz de biliyorsunuz ki böyle modeller cesaret ister biraz. boyu topukluyla 1.75 oluyor. boydan sorun olmayabilir ama vücudu pek uygun gibi değil sanki. baseni var azcık :) hevesi kırılmasın diye bir şey de diyemedim. çok takıldı bu modele. gelinlik için ölçü aldık. baseni 97 falan beli ince 65. üzerinde güzel durur mu sizce? ya da durması için neler önerebilirsiniz? korse mesela rahatsız olur ama biraz da olsun inceltir. siz ne düşünüyorsunuz bakalım..

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. 7 Kasım 2010
    Konu Sahibi : kitie
  3. mxixz mxixz

    mxixz mxixz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2006
    Mesajlar:
    6.787
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    bence pek sorun olmaz gıbı bu mankenınde basenı zaten 90 dır o dugune kadar 7 santım gıder merak etmeeeeeeeeeee


    ben hıc gormedım dugun telasında kılo alan bırını
     
  4. 7 Kasım 2010
    Konu Sahibi : kitie
  5. papatyam2011

    papatyam2011 .:AŞIK:. Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.782
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bencede olur hemide cok guzel olur hehe
     
  6. 7 Kasım 2010
    Konu Sahibi : kitie
  7. kitie

    kitie Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.901
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    :) spor falan yapıyor zaten incelmek için. pek incelemedi. :) düğüne de az kaldı. incelmeden giyse kötü durur mu diye merak ediyoruz ..
     
  8. 9 Kasım 2010
    Konu Sahibi : kitie
  9. kitie

    kitie Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.901
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    hadi kızlar yorumlar lütfen..
     
  10. 9 Kasım 2010
    Konu Sahibi : kitie
  11. maskeli123

    maskeli123 GERİ SAYIM BAŞLADI.. Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    212
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    valla çok kötü olcanı sanmıyorum canımya
     
  12. 9 Kasım 2010
    Konu Sahibi : kitie
  13. missmelek

    missmelek Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    120
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    basen için 97 çok değil ki, 90 zaten manken ölçüsü..
    kuzenin eminim çok güzel olacaktır...
    sende bu dönemde ona destek ol, yani "basenlisin spor yapıosun incelemiosun :)))))" gibi ifadeler takınma.
     
  14. 9 Kasım 2010
    Konu Sahibi : kitie
  15. missmelek

    missmelek Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    120
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ay ben bide boyuna dikkat etmemişim,, 1,75 boy, bir de bu ölçüler... offff manken gibi olur ya,, beğendiyse kesin bu modelde karar kılsın...
     
  16. 9 Kasım 2010
    Konu Sahibi : kitie
  17. eliz117

    eliz117 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2010
    Mesajlar:
    204
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Bence çoookkkk yakışır çokk :21:
     
  18. 9 Kasım 2010
    Konu Sahibi : kitie
  19. kitie

    kitie Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.901
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    :)))) teşekkürler kızlar ... benden bi ablası olarak destek bekliyor tabiki.. çok güzel olacak falan diyorum ama bi yandan da düşünüyordum gerçekten olur mu acaba :)) olur diyosunuz süper o zaman :KK55: