White Flesh tüy dökücü hakkında..

Konusu 'İstenmeyen Tüyler' forumundadır ve yagmurdamlasi07 tarafından 19 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    19 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : yagmurdamlasi07
  1. yagmurdamlasi07

    yagmurdamlasi07 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    White flesh tüy dökücü arıyorum,kullanan varsa nerede bulabilecegim konusunda yardımcı olabilecek kimse varmı ?
     
  2. 19 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : yagmurdamlasi07
  3. Queen.

    Queen. Rüzgâr.. Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2009
    Mesajlar:
    680
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evt evt bende arıyorum.. ıstanbuldayım nerden temin edebiliriz
     
  4. 20 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : yagmurdamlasi07
  5. ceylin79

    ceylin79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    white flesh Türkiyede de kullanan varmı ? ben iranda yasıyorum ve burada kadınların cokca kullandıgı bir tüy azaltıcı bu..bizim insanımız irandan gelen karınca yumurtası diye kendini helak ediyor ama iranlı kızlar karınca yagı falan bilmiyor ne hikmetse :)
     
  6. 21 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : yagmurdamlasi07
  7. parfaitamour

    parfaitamour Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    istanbulu bilemem ama ankarada aktarlarda satılıyor,pek bilinen bi ürün olmadıgından ben rahatlıkla bulabiliyorum :)
     
  8. 21 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : yagmurdamlasi07
  9. yagmurdamlasi07

    yagmurdamlasi07 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    ceylin79 bu ürün arap malı mı ? Türkiyede yapılmıyor mu kafamçokkarıştı
     
  10. 22 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : yagmurdamlasi07
  11. ceylin79

    ceylin79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    hayır Türkiyede üretiliyormus baktım kutusuna,burada pazarlama haklarını iranlı bir firma almıs sadece
     
  12. 22 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : yagmurdamlasi07
  13. sweetpurple

    sweetpurple Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    238
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bu tüy dökücü nasıl bişey arkadaşlar köktenmi üstündenmi alıyo jilet gibi ilk defa duydumda
     
  14. 30 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : yagmurdamlasi07
  15. parfaitamour

    parfaitamour Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
     
  16. 30 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : yagmurdamlasi07
  17. parfaitamour

    parfaitamour Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Yagmurdamlasi hani buldum demistin ?
     
  18. 29 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : yagmurdamlasi07
  19. eyla_zeynep

    eyla_zeynep Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    slm mrh arkadaşlar ben emine bozoğlu white flesh kıl dökücü yani kamiloğlu kozmetiğin ortağı white flesh kıl döküçü 3 yıldır üretilmiyordu yeni imalata başlandı kokusu ve yoğunluğu değiştirildi isteyen arkadaşlar bu numaradan bana ulaşabilir 0538 892 81 63