Wilson Hastalığım ?

Konusu 'Gastroenteroloji - Sindirim Sistemi Hastalıkları' forumundadır ve ece-bebek tarafından 8 Ekim 2007 başlatılmıştır.

    8 Ekim 2007
    Konu Sahibi : ece-bebek
  1. SELAMLAR BEN 12 SENEDİR WİLSON HASTASIYIM,EVLİYİM VE 4 SENEDİR BEBEĞİM OLMUYOR EĞER BU HASTALIKTA BEBEĞİ OLAN VARSA KONUŞMAK İSTİYORUM LÜTFEN YAZIN BİLGİLENDİRİN BENİDE WİLSON HATALIĞI KONUSUNDA HERŞEYİ BİLİYORUM ARTIK AMA YİNEDE BENİM GİBİ OLAN BAŞKA İNSANLARLADA KONUŞMAK İSTİYORUM BELKİ BURDA BULABİLİRİM :KK46::KK46::KK46::KK46:a.s.
  2. 8 Ekim 2007
    Konu Sahibi : ece-bebek
  3. Mune

    Mune Administrator Yönetici

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    13.054
    Beğenileri:
    2.348
    Ödül Puanları:
    113
    Özel Mesaj At
    Geçmiş olsun,konunuza bu bölümde devam edebilirsiniz.
  4. 8 Ekim 2007
    Konu Sahibi : ece-bebek
  5. pardon ben biraz acemiyimde yanlış olmuş yardımınız için teşekürler
  6. 9 Ekim 2007
    Konu Sahibi : ece-bebek
  7. merhaba hüzün güzeli cnm ilgin için teşekürler ama ben zaten ilaç kullanıyorum ve ömür boyuda kullanacam ve hastalığımın bu olduğuna eminim çünkü 12 sene oldu yani ama yinede teşekürler
  8. 9 Ekim 2007
    Konu Sahibi : ece-bebek
  9. güzelim çok üzüldüm hastalığın için inan bilgim yok bu konuda allah acil şifalar versin sana

    öptüm gülüma.s.
  10. 10 Ekim 2007
    Konu Sahibi : ece-bebek
  11. canım aşkım seni çok seviyorum ve acıl şıfalar diliyorum her zaman senin leyim yanındayım ama hastalıgın la ilgili hiç bir bilgim yok ilk defa senden duydum en yakın zamanda da bir bebişimiz olur inşalla ben biliyorum ve inanıyorum olacagına sende inan diyorum sakın umutsuzluga kapılma hiç bi zaman.
  12. 19 Ekim 2007
    Konu Sahibi : ece-bebek
  13. canm nerdesin sen ya hiç yazmıyosun bana seni çok özledim inan seni bekliyorum
  14. 19 Ekim 2007
    Konu Sahibi : ece-bebek
  15. ece bebek geliyomu yoksa kız bana cevap yaz bekliyorum seni hadiiiiiiiiiiiii
  16. 19 Ekim 2007
    Konu Sahibi : ece-bebek
  17. canım benim gelmiyo daha gelirse ben sana yazarım ama senin duaların senin benim yanımda olman bana yetiyo inanki beni çok rahatlatıyosun iyiki varsın canım benim:KK46::KK46:senağlama
  18. 27 Ekim 2007
    Konu Sahibi : ece-bebek
  19. KİMSECİKLER YOKMU ARKADAŞLAR YARDIMCI OLABİLECEK İNANIN BİR ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYORUM AMA KİMSECİKLER YOK GALİBA NEYSE YAAA İNSAN TEK OLDUĞUNU HİSSEDİNCE DAHA KÖTÜ OLUYOR AMA NE YAPALIM GALİBA BU SİTEDE TEK BEN WİLSON HASTASIYIM YOKSA MUTLAKA Bİ YAZAN OLURDU AMA OLMADI İŞTE BURADA DA BİŞEY BULAMADIM senağlama:1no2:senağlama:1no2:
Benzer Konular: Wilson Hastalığım
Forum Başlık Tarih
Gastroenteroloji - Sindirim Sistemi Hastalıkları Kafayı yiyeceğim yardım edin wilson hastalığı mı acaba? 11 Şubat 2011
Gastroenteroloji - Sindirim Sistemi Hastalıkları Bana Karaciğer nakli yapıldı ( Wilson ) 19 Kasım 2008