xxx Marka Buzdolabı, Teknik Servis Ne yapmalı?

Konusu 'Tüketici Şikayetleri' forumundadır ve EU1 tarafından 27 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    Kızlar akıl akıldan üstün derler, benim de biraz öneriye ihtiyacım var...

    Dört ay önce evlenirken evin herşeyini yeni aldık... Beyaz eşyada da biraz pahalı olsun ama kullanımı iyi olsun diye biraz daha pahalıca bir marka aldık... Markayı vermem serbestse yazacağım ama yasak mı serbest mi bilemedim ondan yazmıyorum....

    İlk ay buzdolabımız karlanma yaptı... Servisi çağırdık, "kapısını kapatamamışsınız" dediler... Herşeyi çöpe atıp üç gün fişten çektik... Daha sonra yine aynı şeyi yaptı, yine herşey çöpe yine fişten çektik...

    İki hafta önce yine yaptı... Teknik servisi aradık... Başka bir servis geldi... Bize bu modelin evaporasyon parçasında hata var. 7 ay önce yazı geldi... Bayinizin haberi olması lazımdı dedi... Öğleden sonra parça ile geleceğiz dedi... Buzdolabını fişten çekip bekleyin dedi...

    Öğleden sonra geldiler. Buzluğun alt kapağını sökmeye çalışırken alt kapağını kırdı ve orada tornavida izleri bıraktı... Sonra buzluğun içi çözülsün diye içine 6 kettle ve 2 tencere dolusu sıcak su döktü... Sıcak suyun tamamı mutfağımı bastı... Yerlere 4 tane pike 1 tane battaniye attım ama suyu emmedi... Masamın bacağı şişti... Şu anda da boyası dökülüyor... Adam kırdığı parça kullanıma engel değil deyip gitti...

    Kafayı yiyecektim... O mutfağın suyu dolaplarımı bile şişirdi... Pikeleri yıkadım... Yerleri sildim... Müşteri hizmetlerini arayıp şikayet ettim...Servisi yine göndermeyi önerdiler... Bayi ile konuştum. Buzdolabını kullanmışsınız dedi... Genel müdürlüklerinde bir bayan buldum ona anlattım. Başka model verin, farkını ödeyelim dedim... Servisle konuşup arayacağım dedi... Bayan sanki biz sahtekar mışız gibi geri döndü... Yeniden servis gelip kırdığı parçaları taktı ve gitti... Ama tornavida izleri duruyor...

    Buzdolabını her gördüğümde tekme atasım geliyor... O kadar sinir oluyorum yani... Şimdi tüketici haklarına gitsem; aylardır arıza yapan alet; şimdi tıkır tıkır çalışıyor... Büyük ihtimal bize haksızsınız diyecekler... Resmen sinir oluyorum... Bozulsun diye beklesem yok bozulmuyor...

    Kızlar hadi bana bir akıl verin...
     
  2. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  3. beste2006

    beste2006 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.099
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    eğer çalışıyor arıza yoksa birşey yapılamaz sanırım..ancak teknik servis desteğiylede çalışmayan cihazlarda değişim oluyor diye biliyorum çünkü..

    yinede netten müşteri haklarına girip araştırın derim..
     
  4. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  5. zenku

    zenku Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2008
    Mesajlar:
    930
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    88
    canım o firmanın genel müdürlüğünü, müşteri hizmetlerini aramaktan vazgeçme şikayet edicem dava açıcam falan de her aradığında...
    bizimde başımıza bu tür birşey geldi en sonunda annem genel müdürlüğü arayıp buzdolabınızdan vazgeçtim artık, önüne sizi şikayet eden bir yazı yazıp sokağa çıkarıp bırakıcam dolabı dedi herhalde bundan daha iyi bir reklam yapamam sizin için dedi...
    hemen servis gönderildi hatalarını telafi ettiler ve ardından 2 defa arayı memnun olup olmadığımızı kontrol ettiler..
    biraz diş göstermek gerekiyor bunlara ki sizin evinize bile zarar vermişler...
     
  6. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  7. senza

    senza Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    514
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    sen yine de bir gidip sor tüketici haklarına...
    belki yapılabilecek bir şey vardır.
    ayrıca genel müdürlüğü ara ama yetkili birilerini bulmaya çalış, mail at faks çek; ve bunlar belgeli bir şekilde elinde dursun.
    cevap alamazsan şu tarihte mail attım, faks çektim ama sorunum çözülmedi diye sürekli rahatsız et.
    gerekirse internet(şikayetvar.com gibi) ve çeşitli gazetelerdeki tüketici köşelerine yazacağını söyle hatta yaz buralara..
    kesinlikle bir şey yapacaklardır, marka imajını zedelemeyi göze alamazlar..
     
    Son düzenleme: 27 Şubat 2009
  8. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  9. megilara

    megilara onelife,onesoul,onelove.. ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    3.385
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    148
    markayı merak ettim
    biz de 1,5 yıl önce evlenirken samsung marka lcd tv almıştık
    daha sonra ekranın sağ alt köşesinde parmağını kömüre sürüp çizmişsin gibi bir çizgi oldu
    tamamen bizim hatamızdı,ev taşırken oldu sanırım
    servis geldi aldı götürdü
    tamir edilemeyecek dendi
    daha iyi ve yeni bir modelinin sıfırını gönderdiler
    neticede bizim de çalışmasına engel değildi ama değişti
    siz de değiştirebilirsiniz diye düşünüyorum
     
  10. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  11. EstetikEditor

    EstetikEditor ne mutlu TÜRKÜM diyene Pro Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.929
    Beğenildi:
    65
    Ödül Puanları:
    148
    şimdi çalışsa bile başınıza gelenleri yazı ile firmaya iletin.. bilin ki teknik servisleriniz bu şekilde çalışıyor deyin..
     
  12. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  13. EU1

    EU1 Guest

    Buzdolabı şu anda çalışıyor...

    Markası siemens...

    Müşteri hizmetlerine falan şikayet ettim teknik servisi ama bize değil teknik servise sahip çıktılar...

    Bazen olay komik de geliyor... Dünyaca ünlü markanın teknik servisi, bayisi ve buzdolabı...

    Ama sonuç elde var sıfır... Sinir olduğumla kalıyorum...
     
  14. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  15. haxsxarxix kedi

    haxsxarxix kedi pıtırcık şurubu Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2007
    Mesajlar:
    312
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bencede aramaktan vazgeçmeyin. ben de markayı merak ettim,özel mesajın acık olmadıgı ıcın de soramıyorum.:ecrin_bebek:
     
  16. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  17. PeSpEmBe

    PeSpEmBe Uyuduum ben Büyüdüüm ben Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.680
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    "Teknik servis eve geliyor, geldiğinde de dolabınızda tornavida izleri bırakıyor...
    Sıcak sular mutfağınızı basıyor,mobilyalarınızı şişiriyor..."


    Yani sinir olunmayacak gibi değil ki arkadaşım...

    Yani gerçekten sinir bozucu bi durum...Böyle durumlarda tabiri cazise "yırtık" olmak gerekiyor çünkü insanca derdinizi anlatınca kimse tınlamıyor.Bence arayın ve daha yeni aldığınız buzdolabınızı tornavida izleriyle kullanmayacağınızı söyleyin, markayı kötüleyin , "her yere yazıcam, böyle şey olamaz" diyin ,bağırın çağırın...

    Kaldı ki fiyat farkı verelim demişsiniz başka modelle değiştirip, onu bile takmamışlar ya...Bu kadar pahalıya alıp sinir olmak zorunda değilsiniz ...
    Hakkınızı sonuna kadar arayın ,para kolay kazanılmıyo ki...
     
    Son düzenleme: 27 Şubat 2009
  18. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  19. _ConversE_

    _ConversE_ Nam-ı diğer extreme:)) Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    3.571
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    106

    senin ürününü değiştirmek zorundalar aslında
    ama kaçmışlar bi nevi
    çalışmıyor olsa bile zarar verdiler buzdolabına çizikler falan var diyorsun
    ve bu sizin hatanız değil
    ben olsam nereye şikayet etmem gerekiyorsa oraya eder bu işin peşini bırakmazdım
    sonuçta hatalı bir mal satmışlar
    ve satarken iyi hoş,değişime gelince boş oluyorlar:kızgın: