Yüzdeki tüyler için çözüm?

Konusu 'İstenmeyen Tüyler' forumundadır ve kokoshh tarafından 19 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    19 Şubat 2008
    Konu Sahibi : kokoshh
  1. kokoshh

    kokoshh Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2007
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar ben yüzümdeki tüylerden bıktım tamam allaha şükür öyle çook diiller ama esmer olduğum için belli oluyolar. sarartıcı kullandım sanki çoğaldı. Sir ağdayla bıyıklarımı alınca bile sivilce olduğu için sirle almaktan vazgeçtim iplikte sivilce yapıyo tenime ya ben bu kıllardan nasıl kurtulcam yardımlarınızı bekliyorum
  2. 19 Şubat 2008
    Konu Sahibi : kokoshh
  3. Amonra

    Amonra Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.435
    Beğenileri:
    149
    Ödül Puanları:
    63
    canım tüylerden kurtulmak için karınca yağı kullanabilirsin... çok etkili ve net çözüm...
  4. 19 Şubat 2008
    Konu Sahibi : kokoshh
  5. kokoshh

    kokoshh Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2007
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım o tüyleri aldıktan sonra sürülmüyo mu? neyle alcam ben bunları ya uff:KK43:
  6. 20 Şubat 2008
    Konu Sahibi : kokoshh
  7. Amonra

    Amonra Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.435
    Beğenileri:
    149
    Ödül Puanları:
    63
    evet önce tüyleri sir ağdayla ya da herhangi bi yöntemle alman gerekiyo canım
  8. 20 Şubat 2008
    Konu Sahibi : kokoshh
  9. yagmurlar67

    yagmurlar67 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    209
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    lazerle de aldırabilirsin yüzünde ki tüyleri.halam lazer tedavisi yaptırıyor ve etkili çözüm:))
  10. 20 Şubat 2008
    Konu Sahibi : kokoshh
  11. ilsenim

    ilsenim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    217
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    valla benim başım vücudumdaki bütün tüylerle dertte ve hala bi çözüm bulamadım sir ağdayla aldırıyorum bir hafta sonra çıkmaya başlıyo bi çözüm bulursan bana söyle
  12. 20 Şubat 2008
    Konu Sahibi : kokoshh
  13. yagmurlar67

    yagmurlar67 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    209
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hormonlarda bi sorun olabilir sen bi doktora git bence...başka bi çaresi yok
  14. 20 Şubat 2008
    Konu Sahibi : kokoshh
  15. kokoshh

    kokoshh Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2007
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar bayaaaaaaa bi araştırdım ben bu tüyleri napcamı en iyisi aldırmamak sir ve iplik çok sivilce yapıo zaten var bide artarsa düşünemiyorum...

    lazer için bikaç senem var kıbrıstayım okul dolayısıyla güneşli olduğu için olmuyo:KK43:..
    Kızlar bişey daha sorcam bana bi arkadaşım kuaförde yaktır dedi.kökten çözüm değil ama baya iyi dio.yaptıran var mı kızlar böyle bişey ispirtoyla yakıyomuş sanırım kuaför.
  16. 22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : kokoshh
  17. karxixncaa

    karxixncaa Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım tüyler yakılınca sertleşiyor ben ve annem kollarımıza yapardık çok sertleşti.lazerin iyi olanları yazın bile yaptırılıyor artık iyice araştır
  18. 22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : kokoshh
  19. deruş

    deruş Guest

    benimkide öyle ya... inanılmaz hemde.. kızlar çözümü olan varmı ya.. hormon bozukluğu demiş bi arkadaş hangi bölüme hangi bölümün doktoruna göstermek gerek....
Benzer Konular: Yüzdeki tüyler
Forum Başlık Tarih
İstenmeyen Tüyler Yüzdeki tüyler 21 Kasım 2013
İstenmeyen Tüyler Yüzdeki tüyleri aldiktan sonra ten beyazlamasi 14 Kasım 2013
İstenmeyen Tüyler Yüzdeki tüyler alma yöntemleri 10 Eylül 2013
İstenmeyen Tüyler Yüzdeki tüyler için ip mi sir ağda mı daha iyi? 10 Eylül 2013
İstenmeyen Tüyler Yüzdeki tüyler :( 26 Ağustos 2013