Ya su saclara bakın neolur yaa!! :(((

Konusu 'Sağlıklı Saç ve Saç Derisi' forumundadır ve PastelBoya tarafından 11 Mart 2010 başlatılmıştır.

    11 Mart 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  1. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    ınsanın nasıl morali bozulmasın ki yanii??
    Off kızlar millete bakıyorum düzlestirmelerine ragmen süper saclara sahipler!!Ya ben bir kere yapsam tamam yani biter saclarım :KK43:((

    Saclarım cok kırık ve yanıkk..Bakıyorum arkadaslarımın saclarına parlıyoo kırıksızz,uzuuunnn.. uuff benim küt gibi birsey tariflerle uzatacagıma eminim en cok üzüldügüm saclarım cok mat ve sert olması gecen gün bir arkadas nil neden senin sacların tiftik duruyor dedi cok üzüldüm yaa mafoldumben

    Kendine gelmesi icin sekil vermemem lazım ama o zaman da kabarık ve sac tellerim yay gibi görünüyo..ınsan icine cıkıyorum sonuctaaa bana ne önerirsiniz??

    Kestirirsem kat atılacak saclarımda baya kısalacak..2 hafta önce kestirdim en son 2 hafta bile yeni olduu!!Hepsi benim sucum cok boyadım koyu kestanee,karamell falan 1 senede 2 kere orial kullandım kullanmadıgım zamanlarda set boyalara kendim boyadım ooff bana bir care lütfenn!!

    [​IMG] [​IMG]

    Uclarım eminim görünüyordurr...Kestirsem ollmazz sekil versem olmaz ne yapıcm ben o zaman?? :KK43:((
     
    Son düzenleme: 11 Mart 2010
  2. 11 Mart 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  3. defesen

    defesen Herseyi cok dert ediyor.. Üye

    Katılım:
    1 Mart 2010
    Mesajlar:
    374
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canim ben olsam bundan sonra bir sure saclarimi boyamam, haftada bir kez zeytinyagi veya bademyagi ile masaj yaparim.Sacini kuruturken cok yuksek isida kurutma, bence banyodan sonra havlu ile islakligini iyice al ondan sonra fonu fazla yaklastirmadan kurut. Bir de biraz kat verdirip bir sac sekillendirici kopuk surerek elinle sekillendirip biraz dalgali bir sekilde kullanabilirsin. Duz fon cekmeyi biraz erteleyebilirsin.. Canim bunlar benim dusuncelerim, yani benim sacim senin gibi olsaydi bunlari yapardim:)) Umarim kisa zamanda saclarin eski parlakligina ve sagligina kavusur!
     
  4. 11 Mart 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  5. Mnyk

    Mnyk gurbette ölüyorum Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    106
    canim sarimsakli sampuani dene süper bisey kokusu var biraz ama kuruyunca geciyo sac uzatma topigine bak birde anneannemin sac uzatma formülü var ikisini yap inan süper olcak saclarin bende hic kurutma makinesi kullanmam yinede bakimlarla iyi duruyo kendi sacim berbat
     
  6. 11 Mart 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  7. gissemli09

    gissemli09 Pamuk Helva :) Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2009
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    benim gibi yap güzelim tam 5 aydır boyamıyorum 2 ay demeden uclardan kestiriyrm vede güzel bi şampuan kullanıyrm vede demir folik vitamin alıyorm dökülmem için suan saçlarım son 5 aya göre çok iyi oldu askatı saçlarım yumusadı. ki bende aynı sen gibi hatta daha fazla tam bir ayda 6 defa saçımı boyadım bi kere de orial ile açıldı üstüne bi boya daha tam 7 defa yani suan belime yakın 5 ayda kurtardım saçlarımı cok mutluyum. ve yag bakımları cok kötü incelltti saçlarımı dinlenmeye bıraktım kendiliginden toplanıyor cidden coook mutluym
     
  8. 11 Mart 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  9. gissemli09

    gissemli09 Pamuk Helva :) Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2009
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    vede dügünüme kadar boyamıcm tam 10 ay boyamamıs olucm daha da toplanıck insallah
     
  10. 11 Mart 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  11. ekin79

    ekin79 Ya RAB Bizede Nasip Et Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2009
    Mesajlar:
    8.555
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Kendi saç rengine boyayıp uzun süre boyamayacaksın canım...tabi bir yandanda bakım yapman şart ama sakın rengiyle oynama dinlenmeden uzamadan bu saçlardan kurtulamazsın...sabır gerek!
    ve mutlaka şampuan sonrası saçkremi kullan diplerine değil uç kısmına ve iyice durula
     
  12. 11 Mart 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  13. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Canlarım hep yapıyorum bakımmm gercekten!!
    Ama degisen hicbirsey yok malesefff:gitme:
    Kestiricem gene katlı kütlerden en azından yanıklar gideerse ben kendimi iyi hissedicem ve saclarım biseye benzeyecek hem modeli begendigimden uzamasını da bekleyebilirimm..
     
  14. 12 Mart 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  15. white1903

    white1903 :) Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2009
    Mesajlar:
    96
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    sana şunu tavsiye edebilirim arkadaşım. banyo yapmadan önce saç diplerine bolca badem yağı sür ve masaj yaparak yedir.daha sonrada ince bir tarakla saç uçlarına doğru yedir ve yarım saat bekle.

    banyo esnasında normal kullandığın şampuanla bebe şampuanını karıştırarak kullan.

    ve banyodan sonra saçını kurut saç uçlarına saç serumu uygula.ama bu dediklerimi düzenli yap.

    ben saçımı 7 yıldır sarı kullanıyorum ve saçım belimde.bu uygulamaları düzenli yapıyorum ne yıpranma ne yanma.tavsiye ederim.
     
  16. 14 Mart 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  17. Mnyk

    Mnyk gurbette ölüyorum Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    106
    ayrica ben bir yildian fazla oldu boyamiyorum saclarimi inan yumusacik oldular bakimlarida yapiyorum ama yaz gelince sari olcaklar SIKILDIM ayni renkten bir bucuk yila yakin olsu bayamayali
     
  18. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  19. wickergirl

    wickergirl Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2010
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Defesene katılıyorum, canım sen saçlarını son kez kendi doğal rengine boyat ve o şekilde uzamaya bırak ta ki bu zarar görmüş, boyalı kısım yeterli uzunluğa gelip kestirene kadar böyle devam et ve bu arada da zararlı şeylerden, fön, maşa, boya vs uzak dur, zaten kısa saçların havluyla kurula ve doğal kurulamaya bırak, tabi zeytinyağı ve hatta uygulayabilirsen hindistan cevizi yağı dene, umarım iyi olur.